کد خبر: ۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حل مشکل هسته ای جمهوری اسلامی ایران کار بسیار بزرگی بوده است اما بازهم عده‌ای نمی فهمند و همچنان جوسازی می کنند در حالی که تهدید دیروز، تبدیل به فرصتی برای امروز شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: از زمانی که دولت دکتر روحانی بر سر کارآمده است بسیار خوب عمل کرده است و حل مشکل هسته ای جمهوری اسلامی ایران کار بسیار بزرگی بوده است اما بازهم عده ای نمی فهمند و همچنان جوسازی می کنند در حالی که تهدید دیروز، تبدیل به فرصتی برای امروز شده است.
 
به گزارش ایسنا، آیت الله سید یحیی جعفری عصر 12 مردادماه در دیدار وزیر کشور گفت: سیاست اصولی ما در همه این سالها، حمایت از دولت ها بوده است و هرجایی که دولتی خوب عمل کرده باشد ما نیز حمایت بیشتری از آن کرده ایم و این حمایت بستگی به خط و خطوط ندارد.
 
وی با بیان اینکه در اداره داخلی کشور نیز مسئولان با کفایتی در این دولت انتخاب شده اند، خطاب به وزیر کشور گفت: از وقتی که شما وزیر کشور شده اید، فهمیده ایم که شما فردی کاردان، متدین و ولایت مدار هستید که امیدواریم با همین روند و پر قدرت به کار خود ادامه دهید.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به عملکرد استاندار کرمان در دولت یازدهم نیز گفت: استاندار کرمان در این مدت، زحمات طاقت فرسایی تحمل کرده اند و در دیداری که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان تاکید داشتند که از اقای رزم حسینی تقدیر کرده و ایشان را تشویق کنید.
 
آیت الله جعفری ادامه داد: آقای رزم حسینی در بحث آب شرب مردم استان و همچنین آب بخش کشاورزی استان کارهای بزرگی انجام داده اند و اقداماتی در این دولت در استان کرمان از سوی استاندار کرمان صورت گرفته است که تاکنون هیچ مسئول قبلی انجام نداده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: آقای رزم حسینی در بحث مرمت بازسازی بازار بزرگ کرمان، که یکی از بازارهای بزرگ کشور است، کارهای قابل قبولی انجام داده است و در برخی مسائل دیگر از جمله احیای باغ فتح آباد موفق بوده اند.
 
وی با اشاره به انتصابات صورت گرفته در استان کرمان نیز گفت: مسئولانی که ایشان برای اداره استان انتخاب کرده اند، اهل کار، دلسوز و ولایت مدار هستند و امیدواریم همگی در اداره استان و ایجاد آبادانی برای استان موفق باشند.
 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه آقای رزم حسینی شب و روزشان را صرف عمران و آبادانی استان کرمان کرده اند تصریح کرد: برخی فکر می کنند که ریاست کار خوب است اما بدترین کار، همین ریاست است.
 
آیت الله جعفری گفت: اکثریت از استاندار کرمان و عملکرد ایشان راضی هستند اما غیر ممکن است که بگوییم کسی مخالف نداشته باشد.
 
وی با اشاره به کسانی که منتقد دولت هستند گفت: 36 سال است که در دوران انقلاب و حتی پیش از آن در سمت امام جمعه کرمان مشغول به انجام وظیفه بوده ام و هر جا که جلسه ای برگزار شده است از این دولت حمایت کرده ام ضمن آنکه باید تاکید کنم که این حمایت به این معنی نیست که این دولت معصوم است اما از لحاظ کلی و اصولی، خط مشی که دولت انتخاب کرده است بسیار خوب بوده و تاکنون نیز نتیجه داده است.
 
آیت الله جعفری در پایان با بیان اینکه انتقاد بد نیست اما برخی گویا بیمار هستند و به جای انتقاد، فحاشی می کنند خاطر نشان کرد: خوشحالیم که آقای رزم حسینی استاندار دیار کریمان است و به آینده نیز خوشبین هستیم ضمن آنکه ما نیز در حد توان خود از دولت و استاندار حمایت کرده و خواهیم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟

قیمت طلا و سکه کاهشی شد

رگبار باران، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای استان کرمان را فرا می گیرد

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

موارد ابتلا به سرخک در رفسنجان در حال افزایش است؛ هشدار مرکز بهداشت به خانواده‌ها برای تزریق واکسن

صعود قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

درخشش ورزشکاران کرمانی با 3 عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)