کد خبر: ۳۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
ارسال به دوستان
ذخیره
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد
امام جمعه سیرجان از عدم انتصاب فرماندار طی یک سال گذشته در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: باید متولیان امر اعم از استاندار و وزارت کشور به این خواسته مردم و مسئولان توجه کنند.

انتقاد امام جمعه سیرجان از تاخیر در تعیین فرماندار

امام جمعه سیرجان از عدم انتصاب فرماندار طی یک سال گذشته در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: باید متولیان امر اعم از استاندار و وزارت کشور به این خواسته مردم و مسئولان توجه کنند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و اشاره به سخنان رهبری معظم اظهار کرد: رهبری همیشه نقشه راه را تعیین و به نکات مهم کلیدی هم اشاره دارند؛ ایشان فرمودند که «معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند»

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داده و فرمودند «سند تحول آموزش و پرورش باید با تبیین صحیح و تنظیم و اجرای برنامه جامع عملیاتی، زمینه‌ساز پرورش چنین افرادی شود».

حجت الاسلام حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با وزیر، معاونان، مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش عنوان کردند که دشمن قصد دارد با نفوذ از راه‌هایی مانند سند ۲۰۳۰ انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملت‌ها فراهم شود.

وی افزود: سند تحول آموزش و پرورش باید با تبیین صحیح و تنظیم و اجرای برنامه جامع عملیاتی، زمینه‌ساز پرورش افرادی مؤمن، خردمند و خدمتگزار نظام اسلامی و ملت ایران شود.

خطیب جمعه سیرجان با تشکر صمیمانه از مردم و متولیان امر برای عزاداری پرشور حسینی گفت: با وجود همه موانع و مشکلات مردم پایبندی خود را به برگزاری مراسم به خوبی نشان دادند و شعائر دینی و مذهبی به خوبی برگزار شد و عزاداری‌ها هم با رعایت همه دستورالمل های بهداشتی به خوبی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی به مناسبت‌های مختلف پرداخت و به مناسبت ۱۴ شهریور ماه سالروز شهادت اشاره کرد و گفت: شهید قدوسی برای احیای فرهنگ ارزشمند اسلامی اهمیت ویژه‌ای قائل بود و پس از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) به سمت دادستان کل انقلاب برگزیده شد که در ۱۴ شهریور ۱۳۶۰ بر اثر انفجار یک بمب آتش‌زا در دادستانی انقلاب توسط منافقین، ناجوانمردانه به شهادت رسید.

وی به سالروز شهادت شهید مدنی هم پرداخت و گفت: آیت الله مدنی امام جمعه تبریز دومین شهید محراب و عاشق امام و ولایت بود که در شهریور ۱۳۶۰ به دست منافقین کوردل ترور شد و به شهادت رسید و این شهید والامقام، فقیه با بصیرت و زمان شناسی بود که شهادتش منجر به عزت اسلام و انقلاب شد.

امام جمعه سیرجان به جنایات رژیم منحوس پهلوی و کشتار مردم در ۱۷ شهریور سال ۵۷ نیز پرداخت و گفت: هفدهم شهریور ۱۳۵۷ خورشیدی یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که جدایی میان مردم و حکومت طاغوت را عمیق‌تر کرد و استیصال و ناتوانی رژیم پهلوی برای مقابله با نهضت امام خمینی (ره) را برملا کرد. حادثه دلخراشی که به جمعه سیاه نام گرفت و در این روز خون مردم بی گناه در میدان ژاله سابق که امروز به نام همان شهدا است بر زمین ریخته شد و پیروزی انقلاب را رقم زد.

سازش امارات با رژیم اشغالگر قدس خیانت به آرمان مسلمانان و اعراب است

خطیب جمعه سیرجان به سالروز اسارت اهل البیت رسول الله در کربلا هم اشاره داشت و افزود: بی تردید راز ماندگاری عاشورا با گذشت قرن‌ها مرهون انجام رسالت کاروان اسرای کربلا بود و آنچه اسرا در طول ایام اسارت و انتقال به کوفه و پس از آن به شام انجام دادند نیز مهم است و تاریخ ساز شد گرچه این اسارت سخت و دردناک بود، اما به برکت آن شهادت و اسارت، درخت نونهال اسلام تنومند شد و اسلام، قدرتی جاودانه شد.

امام جمعه سیرجان سازش امارات با رژیم اشغالگر قدس را خیانت به آرمان مسلمانان و اعراب عنوان کرد و گفت: عاملان این خیانت و حامیان آن پشیمان خواهند شد.

وی گفت: ملت ایران می‌داند که حتی سردمداران اروپایی با رئیس جمهور آمریکا یک مسیر را طی می‌کنند و آن هم شکست مقاومت در منطقه است که باید به آنان گفت حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه و جهان پیروز واقعی خواهد بود و باید ظلم و ستم استکبار از جهان تمام شود و این وعده خداوند است و به زودی محقق می‌شود.

حجت الاسلام حسینی از عدم انتصاب فرماندار طی یک سال گذشته در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: متولیان امر اعم از استاندار و وزارت کشور به این خواسته مردم و مسئولان توجه کنند و شهرستانی که جزو شهرستان‌های بزرگ استان پهناور کرمان و دارای این همه ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و تحول و توسعه هست طی مدت یک سال با سرپرستی فرمانداری اداره می‌شود که ضرورت داشت برای ابقای فرماندار تسریع می‌شد.

منبع: مهر
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)