کد خبر: ۳۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران:
مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم برای مردم رفسنجان را دنبال می کنیم که ۱۰۰ میلیارد تومان برای این تصفیه خانه هزینه می شود اظهار کرد: فعالیت دیگر مس کمک به بحث گردشگری است که در منطقه بیاض شهرستان انار کار در زمینه ایجاد دهکده گردشگری آغاز شده است.

در منطقه بیاض شهرستان انار دهکده گردشگری ایجاد می کنیم/به دنبال ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم مردم رفسنجان هستیم

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم برای مردم رفسنجان را دنبال می کنیم که ۱۰۰ میلیارد تومان برای این تصفیه خانه هزینه می شود اظهار کرد: فعالیت دیگر مس کمک به بحث گردشگری است که در منطقه بیاض شهرستان انار کار در زمینه ایجاد دهکده گردشگری آغاز شده است.

"اردشیر سعدمحمدی" صبح امروز ۱۵ مهرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت مس به عنوان معین توسعه اظهار کرد: مرکز نوآوری با مبلغ ۲۶ میلیارد تومان در رفسنجان ایجاد کردیم تا برای صنایع هایتک و نانو و ارزش افزوده بیشتر با حضور نخبگان استان دنبال شود که کار بی نظیری در استان کرمان است.

وی افزود: در شهربابک، انار، رفسنجان و پاریز ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد به ۳۰۰ طرح کارآفرینی با همکاری بانک صادرات پرداخت خواهیم کرد تا ایجاد اشتغال صورت بگیرد.

سعدمحمدی تصریح کرد: بیمارستان ۵۵ تختخوابی شهدای مس را در رفسنجان افتتاح کردیم و ۴۰ تختخواب بیمارستانی با تجهیزات کامل در شهربابک آماده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بیان کرد: آگهی معدن کِروِر عنبرآباد هفته آینده در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ می شود تا با ایجاد کارخانه کنسانتره، منطقه جنوب استان در گردش مالی وضعیت بهتری پیدا کند.

وی اظهار کرد: معدن نوچون نیز در حال انجام کارهای نهائی است و کارخانه کنسانتره ۵۰ تنی برای استخراج مولیبدن ایجاد می شود.

سعدمحمدی با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم برای مردم رفسنجان را دنبال می کنیم که ۱۰۰ میلیارد تومان برای این تصفیه خانه هزینه می شود اظهار کرد: فعالیت دیگر مس کمک به بحث گردشگری است که در منطقه بیاض شهرستان انار کار در زمینه ایجاد دهکده گردشگری آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، "سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: روز گذشته دو منطقه در رودبار و قلعه گنج لایروبی و کانالیزه کردن رودخانه ها صورت گرفت که این اقدام با همکاری مس و گل گهر در تامین ماشین آلات صورت گرفت.

وی افزود: کار لایروبی رودخانه شور جیرفت نیز هفته آینده انجام می شود و با کمک شرکت گل گهر کار لایروبی رودخانه ها در شرق و غرب استان فردا آغاز می شود که برای نخستین بار در استان بعد از سال ها چنین کاری انجام می شود.

براساس این گزارش دکتر "جعفر رودری" رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: در بحث فعالیت تعدادی از معین های توسعه استان که براساس تفاهمنامه نقش موثری نداشتند و تمایلی برای ادامه فعالیت آنها احراز نشد، تصمیم براین شد که جایگزین هایی در برخی مناطق صورت بگیرد.

وی افزود: برای منطقه جازموریان شهرستان رودبار بنیاد علوی، برای دهبکری مس خان خاتون و برای بخش چترود، فولاد بوتیا پذیرفته اند کار کنند و آخرین تعداد معین های توسعه در استان کرمان ۲۴ مورد است.

رودری با بیان اینکه تاکنون ۹۶ پروژه از سوی معین های توسعه ارائه شده، تصریح کرد: بنگاه های بزرگ اقتصادی استان بخش اعظمی به ویژه در اقتصاد صنعت استان را به خود اختصاص داده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: بنگاه های اقتصادی نقشی که به عنوان معین توسعه پذیرفتند عملا نقش کمک به پیشبری توسعه استان است و در ارزیابی نقش معین ها ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مربوط به معین ها مد نظر بوده است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه نمایندگان هشت معین توسعه استان کرمان گزارش عملکرد خود را ارائه و مسائل و مشکلات را بیان کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پربازدید ها

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

قیمت طلا و سکه کاهشی شد

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

صعود قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)