کد خبر: ۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون سابق عمرانی استاندار کرمان:
محمدجواد کامیاب گفت: در دولت گذشته با اصرار شورای شهر از من برای قبول مسئولیت شهرداری کرمان دعوت شد اما بدلیل وجود سیف‌الهی که نیروی توانمندی است، قبول نکردم.
معاون سابق عمرانی استاندار کرمان با تاکید براینکه در دولت گذشته با اصرار شورای شهر از من برای قبول مسئولیت شهرداری کرمان دعوت شد اما بدلیل وجود سیف الهی که نیروی توانمندی است، قبول نکردم، گفت: بخش عظیمی از مشکلات معاونت عمرانی استانداری کرمان با حضور سیف الهی در جایگاه شهرداری کرمان مرتفع شد.

به گزارش ایسنا، نصرالله گرامی مشاور استاندار کرمان و معاون سابق استاندار کرمان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونت عمرانی استانداری کرمان، افزود: شهرداری کرمان نسبت به شهرداری سایر استانها با تنگناهایی مواجه است که همین امر موجب استعفای شهردار کرمان شد زیرا مردم در پرداخت عوارض و مالیات بی توجهی می کنند و سطح توقع آنان از این مجموعه بسیار است.

مشاور استاندار کرمان با اشاره به اینکه استاندار کرمان بر اساس اشراف سیف الهی در زمینه عمرانی، وی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان منصوب کرد، یادآور شد: متاسفانه بیشتر تخلفات اداری استان مربوط به شهرداری می باشد که ناشی از عدم شناخت قوانین اداری است.

معاون سابق استاندار کرمان تاکید کرد: انتشار شایعات بسیار در فضای مجازی و وقفه ایجاد نشدن در امور استان، منجر به برگزاری زودهنگام مراسم تودیع و معارفه شد.

گرامی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی استان کرمان در تهران موفق به برگزاری جلسه تودیع و معارفه در شان آقایان نشدیم لذا در هفته دولت در مراسمی علنی  مسئولین جدید معرفی خواهند شد.

وی اجرای طرح همیاران آب را امری عظیم دانست که توسط معاونت عمرانی استانداری کرمان در استان به خوبی اجرا شد، گفت: کامیاب فردی مدیر، صادق، دلسوز و مدبر است که باید در اجرای این طرح همکاری نماید.

گرامی با تاکید براینکه از نیروهای توانمند و جوان باید در مدیریت ها استفاده شود، افزود: مدیران باید از بین جوانان نسبت به مدیرپروری اقدام نمایند.

مشاور استاندار کرمان با اشاره به اینکه با جداسازی معاونت برنامه و بودجه حجم کاری معاونت عمران کاهش یافته است، یادآور شد: در حال حاضر مجموعه خوب و کارشناسی در معاونت عمرانی مشغول به کار می باشند که باید بیش از پیش به فعالیت خود ادامه دهند.

در ادامه این مراسم معاون سابق عمرانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه جابجایی مدیران حق قانونی استاندار است، گفت: استاندار کرمان یک مربی باهوش و زیرک است که باید به او اجازه داد تا بازیکنان خود را به بهترین نحو جابجا کند.

 محمدجواد کامیاب افزود: اگر استاندار را به مثابه مربی قبول داریم باید تابع دستوراتش باشیم و در مسیر توسعه و آبادانی استان بدون در نظر گرفتن دیدگاه های سیاسی گام برداریم.

وی یادآور شد: امروز در مجموعه ای قرار داریم که همه نیروهای آن همدل و همفکر می باشند که هدف اصلی آنان جلب رضایت مردم است زیرا رضایت مردم مساوی با رضایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سابق عمرانی استانداری کرمان با تاکید براینکه در دولت گذشته با اصرار شورای شهر از من برای قبول مسئولیت شهرداری کرمان دعوت شد اما بدلیل وجود سیف الهی که نیروی توانمندی است، قبول نکردم، گفت: بخش عظیمی از مشکلات معاونت عمرانی استانداری کرمان با حضور سیف الهی در جایگاه شهرداری کرمان مرتفع شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

واکسیناسیون دام‌های استان کرمان علیه طاعون نشخوارکنندگان

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)