کد خبر: ۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر جبهه پیروان خط امام‌و رهبری استان کرمان گفت: ناگفته نماند این نارسایی ها و اشکالات برگزاری جلسه ذره ای متوجه استاندار آقای زینی وند نیست ونخواهد بود زیرا ایشان حدود ۳۵ روز است به استان تشریف آورده اند و در این مدت کم‌ هنوز شناخت کاملی از احزاب و تشکل‌های سیاسی استان ندارند، لذا همه این اشکالات و نواقص از نحوه دعوت و نحوه برگزاری جلسه متوجه مدیران و مسئولان حوزه معاونت سیاسی استانداری است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: در مجموع بنده از اصل برگزاری این جلسه خوشحال شدم اما برنامه ها و نحوه برگزاری را مطلوب ندیدم.

به گزارش ایسنا احمدعلی مقدم با اشاره به جلسه هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی با حضور استاندار کرمان اظهار کرد: اینکه جلسه هم اندیشی با احزاب و تشکل های سیاسی بعد از گذشت ۳۵ روز از انتصاب استاندار برگزار شد نشان از اعتقاد و باورهای آقای زینی وند به احزاب و تشکل هاست و نشان می دهد استاندار اهمیت خاصی برای تشکلهای سیاسی و احزاب قائلند، همانطور که در سخنانشان هم مشخص بود، لذا باید از دیدگاه ایشان نسبت به احزاب و تشکل‌های سیاسی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: زمان و محل برگزاری جلسه خوب نبود و اگر عصر و یا بعد از نماز مغرب و عشاء می‌گذاشتند؛ بسیار عالی بود و دوستان در وقت بیشتری می‌توانستند صحبت کنند و نظرات خود را بیان کنند؛ البته اگر ازقبل افرادی که باید صحبت کنند را تعیین نمی‌کردند.

مقدم افزود: در پیامک دعوت جلسه عنوان شده بود جلسه هم اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی در حالی که در برنامه و اجرای جلسه چیزی که جایش خالی بود، هم اندیشی بود. جلسه منحصر به احزاب نبود بلکه از افراد سیاسی دیگر تا حد ظرفیت سالن دعوت کرده بودند که این دعوت با متن دعوتنامه که هم اندیشی احزاب و تشکل‌ها بود، همخوانی نداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: جای تعجب بود مسئولین اجرا و برنامه از قبل افرادی که باید صحبت کنند را تعیین کرده بودند که از معیار انتخاب هم مطلل نشدیم این انتخاب افراد هم با عنوان جلسه همخوانی نداشت، زیرا عنوان جلسه هم اندیشی عنوان شده بود، لذا می توان تعبیر کرد که این جلسه فقط برای مانور اینکه عنوان شود با احزاب و تشکل های سیاسی جلسه برگزار شده، بود وگرنه در همه جلسات احزاب و تشکل‌های سیاسی دعوت می‌شدند و همه تشکل‌ها نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان می‌کردند که می‌توانست بهترین بهره را برد، ولی متاسفانه این جلسه این طور نبود زیرا افراد را از قبل تعیین کرده بودند. ضمنا خیلی از احزاب و تشکل‌های سیاسی که مجوز کشوری دارند و در شرف اخذ مجوز از استان هستند؛ دعوت نشدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عدالت در انتخاب افراد برای صحبت رعایت نشده بود، گفت: استاندار پس از صحبت منتخبین با تواضع اعلام کرد که آماده شنیدن سخنان دیگران هستند، در حالی که اولا با تعیین افراد از قبل طبعا کسی داوطلب صحبت نمی شد؛ هرچند که یک نفر صحبت کرد و از طرفی زمان جلسه این اجازه را نمی داد.

مقدم بیان کرد: در مجموع بنده از اصل برگزاری این جلسه خوشحال شدم اما برنامه‌ها و نحوه برگزاری را مطلوب ندیدم.

وی تصریح کرد: نکته دیگری که وجود دارد این است که بعضا تشکل های سیاسی دیگری در استان هستند که اصلا دعوت نشدند و به چشم نیامدند و از سوی دیگر عده ای که عضو هیچ تشکلی نیستند به عنوان یک شخص سیاسی دعوت شده بودند.

دبیر جبهه پیروان خط امام‌و رهبری استان کرمان گفت: ناگفته نماند این نارسایی ها و اشکالات برگزاری جلسه ذره ای متوجه استاندار آقای زینی وند نیست ونخواهد بود زیرا ایشان حدود ۳۵ روز است به استان تشریف آورده اند و در این مدت کم‌ هنوز شناخت کاملی از احزاب و تشکل‌های سیاسی استان ندارند، لذا همه این اشکالات و نواقص از نحوه دعوت و نحوه برگزاری جلسه متوجه مدیران و مسئولان حوزه معاونت سیاسی استانداری است.

وی اظهار کرد: یقینا استاندار می خواهد مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را از زبان احزاب و تشکل های سیاسی بشنوند زیرا باور دارد که احزاب و تشکل های سیاسی می توانند بازوهای کمکی قوی باشند، لذا بهترین محل بازگوکردن مطالبات در همین جلسات هم اندیشی با احزاب و تشکل های سیاسی است که متاسفانه با این نحوه اجرا و برگزاری نشان می دهد مسئولین اجرا و تدوین برنامه توجهی به این امر نداشته تا بتوانند از پتانسیل های احزاب و تشکل ها استفاده کنند که در این مورد فکر کنم خود آقای زینی وند هم زیاد راضی نباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)