کد خبر: ۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون رییس جمهوری در امور مجلس در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان با اشاره توافق هسته ای گفت: آنچه در مذاکرات بدست آمده نشانه قدرت و عظمت ایران اسلامی است.
معاون رییس جمهوری در امور مجلس در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان با اشاره توافق هسته ای گفت: آنچه در مذاکرات بدست آمده نشانه قدرت و عظمت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری شامگاه جمعه در افتتاحیه این جشنواره که در برج میلاد برگزار شد افزود: نزدیک به 22 ماه در دشوارترین زمان، بی نظیرترین هماورد حقوقی و دیپلماسی را با استعانت از خداوند متعال، حمایت بی بدیل مردم، حمایت گسترده رهبر معظم انقلاب و با مدیریت شایسته رییس جمهوری توانسته ایم را داشته ایم و توانستیم مهمترین گام را در عرصه جهانی برداریم
وی ادامه داد: پایمردی مردان عرصه دیپلماسی کشور توانست چهره واقعی از ایران و ایرانی را ارائه دهد و در این مصاف دشوار، ایران در برابر همه قدرت های برتر جهان توانسته برتری منطق ایرانی و تمدن ایرانی را به کرسی بنشاند.
معاون رییس جمهوری در امور مجلس به پیروزی بزرگ علمی و دستاورد مهم مردان عرصه دیپلماسی کشورمان اشاره کرد و افزود: در این پیروزی بزرگ علمی که دستاورد و نتیجه ی همدلی و همزبانی همه مردم و ارکان نظام بوده ، زمینه ای فراهم شد تا کشورهای بزرگ جهان برای سرمایه گذاری هجوم بیاورند.
انصاری به تعبیر یکی از مسوولان اروپایی اشاره کرد و گفت: امروزه کشورهای بزرگ در صف میزبانی از رییس جمهور محبوب و منتخب این ملت هستند.
وی تصریح کرد: دولت توانست با تکیه بر خرد جمعی و اولویت های درست و هوشمندانه، در عرصه جهانی تحریم ها و تهدید ها را از بین ببرد و با حمایت مردم گام های موفقیت آمیزی بردارد؛به گونه ای که دوستان انقلاب خوشحال، دشمنان انقلاب مایوس و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر به روش منطقی، حقوقی و دیپلماتیک در جهان منزوی شود.
انصاری افزود: دولت با زحمت توانست تورم 40 درصدی عنان گسیخته را به 15 درصد کاهش دهد و سقوط عمیق رکود منفی 7 درصدی سال 91 را در سال 93 به مثبت 3 درصد ارتقاء داده است
آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان شامگاه جمعه در برج میلاد برگزار شد . این جشنواره از 16 تا 23 مرداد در این مکان برپاست.
در این مراسم حجت الاسلام موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و جمعی دیگر از مسوولان این استان در این آیین حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در کرمان

آموزش و پرورش: تمامی آزمون‌های مدارس امروز برگزار می‌شود

بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید

کشف بالگرد رئیس جمهور/ آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده است

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

این غذاها عمرتان را کوتاه می‌کند

تغییرات قیمتی در بازار سکه، طلا و ارز

مصرف دخانیات به سن ۹ سالگی رسید / دختران نوجوان گروه هدف مافیای دخانیات

پیش بینی هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)