کد خبر: ۳۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در پیروزی انقلاب یک استان، یک قوم، یک گروه سیاسی، یک مذهب فعال نبود؛ همه ملت ایران به فرمان امام خوید گردن نهادند و در صحنه نبرد و مبارزه قرار گرفتند و اگر جنگ بر ما تحمیل شد همین اتفاق افتاد که امروز برای تثبیت انقلاب ما شهید شیعه، سنی و غیر مسلمان مسیحی داریم همه ملت ایران و اقوام ما تحت امر ولی خدا قرار گرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در پیروزی انقلاب یک استان، یک قوم، یک گروه سیاسی، یک مذهبی فعال نبود؛ همه ملت ایران به فرمان امام خوید گردن نهادند و در صحنه نبرد و مبارزه قرار گرفتند و اگر جنگ بر ما تحمیل شد همین اتفاق افتاد که امروز برای تثبیت انقلاب ما شهید شیعه، سنی و غیر مسلمان مسیحی داریم همه ملت ایران و اقوام ما تحت امر ولی خدا قرار گرفتند.
به گزارش گفتارنو به نقل از فارس و آرمان‌کرمان سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم ۱۲ بهمن در گلزار شهدای کرمان با تأکید بر اینکه همه ملت ایران در برپایی و تثبیت انقلاب اسلامی نقش دارند، گفت: ملت بزرگ، عظیم الشان، صابر و نجیب ما ثابت کردند در طول ۴۲ سال هر کجا منافع ملی ملت ما، اعتقادات ملت ما در خطر باش؛ از هر جناح، حزب و گروهی و مذهبی که باشند، دور هم جمع می شوند و از منافع خود دفاع می کنند و یکی از نمونه های آن نهم دی ماه است که ملت ایران بدون حمایت دیگران خلق کرد.

***

خلاصه سخنان سردار معروفی در پی می‌آید:

** نمونه دیگر را می توان به مراسم تشییع شکوهمند و با عظمت شخصیت بزرگ و کم نظیر شهیدحاج قاسم سلیمانی اشاره داشت که دشمن با یک برآورد نادرست و غلط و با یک محاسبه نادرست غلط فکر می کرد با آن جریان بنزین می تواند تزلزلی در کشور ایجاد کند و دشمن باور نمی کرد که ۲۵ میلیون انسان از احزاب، مذاهب، گروه های مختلف انقلابی و غیر انقلابی، مذهبی و غیر مذهبی در زیر پیکر مطهر حاج قاسم جمع شوند و یکصدا در مقابل دشمن بایستند.

** ملت هوشمند است و تا زمانی که این هوشمندی در وجود ملت ما نهادینه شده باشد هیچ کشوری هیچ غلطی نمی تواند بکند و می داند در هر کجا پای نحسش را بگذارد گورستان آنها خواهد شد،

** این هوشمندی ملت یکی از خروجی ها و دستاوردهای این انقلاب عظیم و بزرگ است که با هیچ انقلابی در تاریخ قابل مقایسه نیست.

** ۴۲ سال کشورهایی همچون آمریکا می خواهند این انقلاب را نابود کند و هفت رئیس جمهور که فریاد مستانه زدند برای نابودی انقلاب آمدند و رفتند اما انقلاب اسلامی ما با نشاط و پویا به حرکت خود ادامه می دهد.

 ** دشمن با محاسبه غلط فکر می‌کرد کشور ما بعد از جریان گرانی بنزین و اعتراض مردم متزلزل شده و تصور می‌کرد زمان حذف سردار سلیمانی الان است، اما باور نمی‌کرد 25 میلیون انسان در زیر پیکر مطهر حاج‌قاسم ما جمع شوند و یک صدا در مقابل دشمن بایستند.

** یک سیاست در آمریکا حاکم است؛ آنها قصد داشتند انقلاب ما را نابود کنند، آنها رفتند اما انقلاب ما ماند و ملت ما روز به روز با نشاط تر و سربلند تر و هوشمند تر شد.

** این‌طور نیست که دموکرات‌های آمریکا چیزی بگویند و جمهوری‌خواه آنها چیز دیگری بگوید بلکه یک سیاست و روند است و آنها می‌خواستند انقلاب ما را نابود کنند، آما آنها رفتند و ملت ما هر روز سربلندتر و هوشمندتر شد.

** در حالی نظام پزشکی ما قبل از انقلاب کمتر از 7 هزار مورد بود که امروز 300 هزار نظام پزشکی داریم و با دنیا رقابت می‌کند و حرکت بزرگ ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در ساخت واکسن مقابله با کرونا قابل تقدیر است و اینجاست که رهبری می‌فرماید تا نفس دارم از سیستم پزشکی دفاع می‌کنم.

** دعوای دنیای غرب با ما در حوزه هسته ای و موشک نیست؛ آنها می دانند که ایران به دنبال این مسئله نیست چون ناکارآمدترین سلاح در دنیا سلاح هسته ای است و هیچ کس جرأت استفاده از آن را ندارد و هزینه و نگهداری سنگین دارد ما به فتوای امام به آن نیاز نداریم نگرانی آنها از پیشرفت حوزه علمی ما است.

** دشمنان نمی توانند ببینند که دانشمند هسته ای ما ۳۵ و ۴۰ ساله سن دارد نه ۸۰ ساله و این فرد دارد با دنیا رقابت می کند و این نشان می دهد که دعوا بر سر علم است و این مسئله پیشروی علم ملت ما را بزرگ کرده است.

** قابلیت دفاعی، قابلیت دیگر است، ما در گذشته هیچ نداشتیم که دشمن توانست جنگ را بر ما تحمیل کند؛ اگر در آن روز امکانات نداشتیم اما خدا، ائمه اطهار علیه اسلام، توکل واقعی را داشتیمو فرمان امام را فرمان خدا می دانستیم و عشق بازی واقعی می کردیم، عاشورایی فکر می کردیم.

** امروز نیز همه دنیا ما را محاصره کرد و هیچ به ما ندادند؛ اما سیستم دفاعی ایران جزو چند کشور قدرتمند دنیا است و آن هم نقطه زن برای بازدارندگی ملت بزرگ ایران، چرا که این مسئله شایسته ملت ایران است و اگر قوی نباشند و قدرت نداشته باشند این دشمن، ملت را خواهد زد.

** ملت ایران، همه سناریو دشمن را در دنیا بر هم زد و بیست و یک سال سپهبد شهید سلیمانی همه راهبرد دشمن را بر هم زد. مردم منطقه به حاج قاسم سلیمانی عشق می ورزند و ملت های دنیا عاشق نظام ما و حاج قاسم ما هستند.

** شهید سلیمانی بعد از شهادت شهید حججی اعلام کرد که ما انتقام حججی را می گیریم و ۷۲ ساعت پس از آن دیرالزور ا موشک زده شد و پیام این اقدام به اسرائیل، وهابیت و آمریکا بود و قدرت موشکی ایران به نمایش گذاشته شد.

** پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای برخی افسانه است.

** یکی از دلایل اصلی پیشرفت ها بعد از توکل، توسل، اراده و حوزه اعتقادی این است که دست این انسان های دانشمند در دست ولی و حجت خدا است؛ یعنی دانشمند ارتشی، سپاهی و دفاعی آن کاری را انجام می دهد که امامش می خواهد و لا غیر.

** دعوای هسته ای، دعوای علم است، ایران هشتاد میلیون بمب هسته‌ای در مقابل دشمن دارد و آن ملت ایران است؛ دشمن فکر نکند که مسئله هسته‌ای ما این مسائل ساده‌ای است که خودش دارد بلکه ملت ما قدرتمند هستند.

** شش کشور غربی با ما مذاکره کردند، از برجام خارج شدند و امروز اصرار می‌کنند به برجام برگردند از بزرگی ملت ماست و شش قدرت توانمند دنیا می‌خواهند با ایران پای میز مذاکره بنشینند یعنی مردم و ملت بزرگ شده است.

** برگزاری سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در عراق، یمن، سوریه و سایر نقاط ایران غیرقابل تصور بود، اینکه اصرار داریم مکتب حاج قاسم جاری و ساری شود، به دلیل این است که مصونیت جهان اسلام و نماد مبارزه با استکبار و کفر است و دشمنان نمی خواهند اتفاق بیفتد.

** خروجی دیگر انقلاب اسلامی، بسیج است که حرکت بزرگ الهی امام خمینی(ره) بود و امروز حزب الله، نیروهای ملی سوریه، گردان های فلسطین، حشد الشعبی نتیجه تفکر امام است و امروز جغرافیای بسیج جغرافیای جهان اسلام است و ۷۰۰ هزار بسیجی در قالب انصارلله در مقابل دشمن ایستاده است.

** امروز ارتش و سپاه دو بال در کنار ولایت هستند که به روز و دقیق با هم برای ایران اسلامی تحت وحدت فرماندهی تلاش می کنند و قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

** ارتش و نیروهای نظام ما مکتبی، ولایی و اهل تهجد هستند، حاج قاسم سلیمانی نماد و افتخار نیروهای مسلح ماست که عارف است؛ سپهبد شهید سلیمانی به ما سفارش کرد مردم کرمان با ولایت بمانند، و اگر همین را حفظ کنیم واقعا برد کرده ایم.

** راه نجات ما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی تحت امر ولایت و با وحدت واقعی است؛ امروز سند بالادستی ما برای چله دوم انقلاب بیانیه گام دوم است که در آن اقتصاد، علم، پیشرفت، توسعه و اخلاق دیده شده و نمی توانیم در این مسیر محرومان را نادیده بگیریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)