کد خبر: ۴۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
وی گفت: ما خارج از چهارچوب ستاد ملی مقابله با کرونا نمی‌توانیم تصمیم بگیریم، اما راهبرد‌های ستاد ملی کرونا مشخص است و همه ملزم به اجرای آن‌ها هستند.

استاندار کرمان: تمام اماکن مذهبی، تاریخی، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های این استان در روز طبیعت تعطیل خواهد بود/ فراخوان در مراسمات و جشن اعیاد شعبانیه ممنوع است

 استاندار کرمان گفت: بنا به دستور ستاد ملی کرونا تمام اماکن مذهبی، تاریخی، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های این استان در روز طبیعت تعطیل خواهد بود و ممنوعیت تردد دارد.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در ستاد ملی کرونا ضمن اشاره به لزوم اهمیت توجه به محور‌های مواصلاتی افزود: آمار تلفات و تصادفات در نیمه اول عید در استان کرمان بالا رفته که باید تدابیری اندیشیده شود تا در نیمه دوم تعطیلات آمار تصادفات کاهش یابد.

وی اظهار داشت: نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بسیار دقیق بود و همانطور از دهه اخیر مشخص است تاکیدات نام گذاری بر مسائل اقتصادی است.

استاندار کرمان تاکید کرد: در حوزه تولید، پشتیبانی و مسائل پسا تولید بسیار مهم است همچنین مهمترین مسئله ما موانع تولید است که یکسری قوانین را خودمان تصویب کردیم و پس از آن باید به دنبال رفع و چاره آن‌ها باشیم.

زینی وند ادامه داد: فرمانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی توجه داشته باشند اگر روند صعودی افزایش یابد باید همه جانبه کنترل‌ها اعمال شود.

وی گفت: ما خارج از چهارچوب ستاد ملی مقابله با کرونا نمی‌توانیم تصمیم بگیریم، اما راهبرد‌های ستاد ملی کرونا مشخص است و همه ملزم به اجرای آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ۲ مناسبت مهم در پیش داریم ادامه داد: عید نیمه شعبان و سیزده بدر ممکن است تجمعات افزایش یابد که با پیش بینی‌های ستاد ملی کرونا به طور کلی محدودیت‌هایی ایجاد شده و همه اماکن مذهبی و تفرجگاه‌ها در این روز تعطیل می‌شوند.

وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسمات با تجمع در نیمه شعبان یادآور شد: فراخوان در مراسمات و جشن اعیاد شعبانیه ممنوع است اگر در شهر‌های زرد نماز جمعه با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود مشکلی نیست.

استاندار کرمان گفت: دید و بازدید اداری‌ها در جلسات کاری با جلسات مختلفی انجام می‌شود و دیگر نیازی به دید و بازدید مجزا و همانند سال‌های گذشته نیست.

وی با اشاره به لزوم اهمیت به بهداشت رستوران‌ها خاطرنشان کرد: در رستوران‌ها باید پروتکل‌ها رعایت، نظارت‌ها بیشتر و با متخلفان برخورد شود.

زینی وند با بیان اینکه هم اکنون ما در وضعیت خوف و رجا به سر می‌بریم، تصریح کرد: ویروس جهش یافته به سرعت در حال افزایش است و دید و بازدید و گردش مردم ما را نگران کرده است.

وی ادامه داد در حوزه واکسن اخبار مثبتی به ما نرسیده به دلیل بد عهدی ها، واکسن‌ها به ما نمی‌رسد و تا اطلاع ثانوی به واکسن فراگیر دست نمی‌یابیم درحالی که ماه رمضان و انتخابات را در پیش داریم و باید فضا را برای این روز‌ها تحت کنترل نگه داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)