کد خبر: ۴۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
تاکید استاندار کرمان بر ایجاد جاذبه در شهر کرمان
استاندار کرمان گفت: تنوع ذهنیت مردم از فعالیت‌های شهرداری‌ها موجب حمایت از فعالیت‌های شهری می‌شود و امکانات را گسترش می‌دهد که شهرداری کرمان در این حوزه کارنامه قابل قبولی ارائه کرده است.
استاندار کرمان گفت: تنوع ذهنیت مردم از فعالیت‌های شهرداری‌ها موجب حمایت از فعالیت‌های شهری می‌شود و امکانات را گسترش می‌دهد که شهرداری کرمان در این حوزه کارنامه قابل قبولی ارائه کرده است.
به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند در چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی شهرداری کرمان افزود: ذهنیت عامه مردم نسبت به فعالیت‌های شهرداری به نوعی جریمه کردن، تراکم ساختن، خیابان و پل سازی محدود می‌شود و در صورتی‌که شهرداری‌ها در این برداشت تنوع‌های فرهنگی و هنری همچون رویداد مجسمه سازی ایجاد کنند شهرداری را از تک وجهی خارج می‌کند.
وی اظهار داشت: کرمان در جذب گردشگری اسلامی و مذهبی به واسطه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش خوبی ایفا کرده که امیدواریم متناسب با جذابیت‌های شخصیتی این شهید والامقام المان بسازید.
استاندار کرمان گفت: سردار دل‌ها جذبه فرا ملی، مذهبی و سیاسی داشت که المان‌های شهری نیز باید نشان دهنده ویژگی‌های این شهید والا مقام باشد.
وی تاکید کرد: مخاطبان شهر کرمان فرسنگ‌ها و هزاران کیلومتر دور‌تر از ما قرار دارند لذا می‌توان جذبه برای این شهر ایجاد کرد.
زینی‌وند در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سال نو و با اشاره به دشواری‌های سال ۹۹ به واسطه تحریم‌ها و ویروس کرونا تصریح کرد: امیدواریم امسال با انتخابات پرشور سالی بهتر را تجربه کنیم.
استاندار کرمان با قدردانی از اقدامات مناسب شورای اسلامی و شهرداری در حوزه‌های مختلف و توجه به تنوع فعالیت‌ها افزود: شهرداری در ساخت و ساز‌های شهری و با اثرگذاری در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهر، فرهنگ، هنر و ورزش اقدامات مناسبی انجام داده و به نظر می‌رسد در ماه‌های پایانی این دوره از مدیریت شهری کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد، هرچند فعالیت‌ها بدون نقص نیست.
وی بیان داشت: شهر‌های بزرگی همچون کرمان نقش تاریخی برای مردم استان دارند لذا مدیریت شهری در غنی کردن هویت تاریخی ماموریت خود را انجام دهد.
زینی‌وند افزود: شهرداری‌ها در دنیا با ماموریت‌های چند وجهی، نقشی محوری در حوزه‌های مختلف همچون حاکمیتی، سیاسی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری و تولید رفاهی عمومی دارند.
وی عنوان کرد: عملکرد شهرداری در اقتصاد شهری، روابط فرهنگی و سیاسی در قالب حوزه دیپلماسی شهری به صورت نرم در دنیا محسوب می‌شود و دنیا بخشی عمده از تعاملات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی را از طریق شهرداری‌ها اعمال می‌کند.
استاندار کرمان گفت: نقش شهر‌ها به ویژه مراکز استان‌ها در حوزه‌های مختلف هنر، اقتصاد، ترویج سبک معماری بر دیگر شهر‌های همجوار و حتی خارج از مرز‌ها تاثیر می‌گذارد لذا کرمان به عنوان مرکز تولید کننده مفاهیم و پیام‌ها در حوزه فرهنگ و معماری و بخش‌های مختلف اثرگذاری کند.
وی ادامه داد: شهر‌های استان کرمان اگر دوره‌های مختلف مدیریت شهری غنی نشوند، مدیریت شهری موفق نخواهند بود، زیرا کرمان باید هر دوره ارتقا یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)