کد خبر: ۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مسئول کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان خبر داد:
مسئول کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان افزود:مسیرهفت باغ علوی فرصت را برای همه کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستند، فراهم کرده و فرصت های سرمایه گذاری این حوزه به سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

مسئول کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: با توجه به اینکه کویر کرمان یکی از زیباترین کویرهای دنیاست و بیش از 60 درصد کویر ایران در استان کرمان قرار دارد، به زودی بسته کامل کویرنوردی و استفاده از کویر کرمان به صورت بسته فرصت های سرمایه گذاری ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، "مهدی سیاووشی" در شب گردشگری کرمان هفته فرهنگی اقتصادی استان کرمان در برج میلاد تهران اظهار کرد: استان کرمان دارای ظرفیت ها و امکانات فرهنگی، گردشگری و باستانی فراوانی است و آسمان پرستاره کرمان و کویر زیبا و دیدنی، آسمان و زمین استان را برای گردشگران جذاب کرده است.

وی افزود: استفاده از این ظرفیت ها مستلزم فراهم کردن زیرساخت های لازم و آماده کردن خدمات جنبی برای استفاده از این فرصت ها است که در این راستا محور هفت باغ علوی ایجاد شد.

سیاووشی تصریح کرد: اکنون مسیر هفت باغ علوی به یکی از بی نظیرترین مسیرهای گردشگری کشور و سبزراه دست ساز بشر با 60 هزار درخت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه با تامین آب، برق، گاز و همه زیرساخت ها، زمینه لازم برای ایجاد همه بخش های گردشگری در این محور فراهم شده است تصریح کرد: رستوران آسیاب بادی این محور طی دو هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید و مجموعه پالیز 2 در زمینی به مساحت 8 هکتار در این محور اجرا شده است که شامل رستوران های سنتی و فست فود، پیست کارتینگ و مجموعه سوارکاری است و تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان افزود:مسیرهفت باغ علوی فرصت را برای همه کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستند، فراهم کرده و فرصت های سرمایه گذاری این حوزه به سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

سیاووشی با بیان مجتمع خودرویی هزار بی نظیرترین مجموعه ارائه خدمات خودرویی در جنوبشرق کشور است افزود:امیدواریم مجموعه این امکانات باعث شود همه زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان گفت: با توجه به اینکه کویر کرمان یکی از زیباترین کویرهای دنیاست و بیش از 60 درصد کویر ایران در استان کرمان قرار دارد، به زودی بسته کامل کویرنوردی و استفاده از کویر کرمان به صورت بسته فرصت های سرمایه گذاری ارائه می شود.

وی تصریح کرد: کرمان با همه توانمندی هایی که دارد، می تواند و باید بخش عظیمی از فرصت های گردشگری کشور را به خود اختصاص دهد و با توجه ویژه ای که استاندار کرمان به این حوزه دارد، شاهد رونق گردشگری در استان کرمان باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)