کد خبر: ۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه کسانی که با این دولت موافق نیستند؛ مطالب و دستاوردهای این دولت را به گونه ای دیگر ادا می کنند اما چیزی که واقعیت دارد این است که عملکرد این دولت، نسبت به دولت نهم و دهم موفقتر بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه کسانی که با این دولت موافق نیستند؛ مطالب و دستاوردهای این دولت را به گونه ای دیگر ادا می کنند اما چیزی که واقعیت دارد این است که عملکرد این دولت، نسبت به دولت نهم و دهم موفقتر بوده است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر،  آیت الله سید یحیی جعفری عصر امروز 22 مردادماه در دیدار معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی،  گفت: در حال حاضر مسئولین ادعا دارند که می خواهند کشور را از همه جهات خود کفا و به استقلال برسانند اگرچه استاندار کرمان در راستای این هدف گام های بلندی برداشته است اما باید به مسئولین بگویم تنها حرف زدن کافی نیست بلکه باید عمل کرد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانیم دولت یازدهم نسبت به دولت های گذشته کارآمدتر و خردمندتر است و در تمامی عرصه ها برنامه ریزی دارد و امیدواریم در این راستا موفق باشند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: از زمانی که دولت یازدهم روی کار آمد بسیاری از مسایل روشن و حل شد مانند انرژی هسته ای که مهمترین مساله در کشورمان است که این پیروزی خود دستاورد کمی نیست.

آیت الله جعفری اظهار کرد: متاسفانه کسانی که با این دولت موافق نیستند؛ مطالب و دستاوردهای این دولت را به گونه ای دیگر ادا می کنند اما چیزی که واقعیت دارد این است که عملکرد این دولت، نسبت به دولت نهم و دهم موفقتر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: مساله تورم ، بیکاری, اعتیاد و ... در همه سالیان دغدغه ما بوده است اما امیدواریم در دولت جدید این مسایل کمرنگ تر شوند.

امام جمعه کرمان با اشاره به مفهوم صحیح نقد و انتقاد گفت: انتقاد به جا از همه دولت ها امری عمومی و مهم است زیرا اگر نقد نباشد دولت به سمت ظلم حرکت خواهد کرد اما باید بدانیم که چگونه باید فردی منتقد باشیم.

وی افزود: دولت اگر بداند هیچ چشمی به دنبال آن نیست به خوبی کار نخواهد کرد و کشور اداره نخواهد شد اما باید به گروهی بگویم انتقاد کرد با فحاشی کردن فرق بسیار بزرگی دارد.

آیت الله جعفری در پایان با اشاره به اینکه خرید اجناس ایرانی نیازمند فرهنگ سازی گسترده ای است گفت: مردم فکر می کنند اجناس خارجی با کیفیت تر و مرغوب تر هستند در حالی که این اجناس در داخل ایران هم یافت می‌شوند و مردم ایران با خرید از اجناس ایرانی به حفظ منابع ملی کمک بزرگ خواهند کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)