کد خبر: ۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار جیرفت تصریح کرد: در بحث فضاهای آموزشی، 270 مدرسه غیر استاندارد درجیرفت داریم که رقم بالایی است و اگر با اعتبارات دولتی بخواهیم، کار کنیم این اقدام سال‌ها طول می‌کشد، لذا باید تا حد امکان به بخش خصوصی واگذار شود و زمینه حضور خیران مدرسه‌ساز هم فراهم شود.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: در بحث فضاهای آموزشی، 270 مدرسه غیر استاندارد درجیرفت داریم که رقم بالایی است و اگر با اعتبارات دولتی بخواهیم، کار کنیم این اقدام سال‌ها طول می‌کشد، لذا باید تا حد امکان به بخش خصوصی واگذار شود و زمینه حضور خیران مدرسه‌ساز هم فراهم شود.

به گزارش ایسنا احمد امینی‌روش در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جیرفت اظهار کرد: در طرح تحول نظام سلامت کارهای خوبی انجام شده و12 میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان‌های امام خمینی و کاشانی جیرفت خریداری شده است.

امینی‌روش افزود: سال گذشته با وجود تحریم‌ها اعتبارات خوبی در بخش‌های مختلف داشتیم و کارهای خوبی در دستگاه‌های اجرایی با صرفه‌جویی و مدیریت جهادی انجام شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از تشییع شهدا در جیرفت خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد نظام ما از هر گزندی محفوظ بماند باید فرهنگ ایثار و شهادت تداوم یابد زیرا آنچه داریم به برکت خون شهداست.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه باید قدردان خانواده شهدا و جانبازان باشیم که اقتدار و کرامت ما از شهدا است، عنوان داشت: اینکه امروز دنیا در برابر ایران اسلامی سر تسلیم فرو آورده، دستاورد گذشت و ایثار شهدا و خانواده‌های آنها و رهنمودهای رهبری است.

امینی‌روش با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های عمرانی در سال جاری 11 درصد اعتبارات شهرستان جیرفت افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: حدود 43 میلیارد تومان به جیرفت در بخش‌های مختلف تملک و ماده 180 و ماده 10 و 12 اختصاص یافته است که امیدواریم با پیگیری رقم قابل توجهی از اعتبارات ملی را کسب کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی بیان داشت: آنچه که باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد، نظارت کامل بر کار پیمانکاران است و امروز مردم ما در همه زمینه‌ها حضور دارند و مشکلات و عملکرد ما را رصد و مقایسه می‌کنند.

امینی‌روش با بیان اینکه در برخی موارد پروژه‌ها کیفیت ندارند و حداقل عمر مفید را هم ندارند، گفت: اعتبارات با مشکلات به دست می‌آیند باید با جدیت نظارت کنیم و صرفه‌جویی هم مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه مردم انتقاد می‌کنند و حق آنها هم است که بودجه بیت‌المال به بهترین وجه هزینه شود، افزود: سیاست‌های استان توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام است و تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان نرسد، پروژه جدید در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

امینی‌روش تصریح کرد: از ابتدای کار دولت 4 هزار پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که بخش اعظم آن در منطقه است لذا سیاست این است که در کنار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه‌هایی که امکان است به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی با بیان اینکه با وجود همه کارهایی که طی 36 سال گذشته صورت گرفته است بیش از 162 روستای بالای 20 خانوار شهرستان فاقد آب آشامیدنی هستند، گفت: در زیرساخت‌ها مشکل داریم، لذا باید نگاه‌ها تغییر کند و از پول‌های سرگردانی که در بخش خصوصی است، استفاده کنیم.

امینی‌روش با بیان اینکه باید تصدی‌گری دولت را در بخش‌های مختلف به حداقل برسانیم، ادامه داد: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی تا جایی که قانون اجازه می‌دهد کارها را به بخش خصوصی واگذار کنند.

فرماندار جیرفت اظهار کرد: در بحث فضاهای آموزشی، 270 مدرسه غیر استاندارد درجیرفت داریم که رقم بالایی است و اگر با اعتبارات دولتی بخواهیم، کار کنیم این اقدام سال‌ها طول می‌کشد، لذا باید تا حد امکان به بخش خصوصی واگذار شود و زمینه حضور خیران مدرسه‌ساز هم فراهم شود.

امینی‌روش عنوان کرد: نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش اعتبارت را داشتیم که30 درصد تخصیص داده شده و این نشان‌دهنده این است که امسال، سال خوبی برای دولت و ملت است، البته نیازمند همراهی و ایجاد صمیمیت بین دستگاه‌های اجرایی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

زمان و مکان برنامه‌های بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در کرمان اعلام شد

رهبر انقلاب 5 روز عزای عمومی اعلام کردند

توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره روند قانونی اداره کشور در پی شهادت رئیس جمهور

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در کرمان

آموزش و پرورش: تمامی آزمون‌های مدارس امروز برگزار می‌شود

بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید

کشف بالگرد رئیس جمهور/ آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده است

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

این غذاها عمرتان را کوتاه می‌کند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)