کد خبر: ۴۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیرو‌های جدید و بی تجربه بر سر کار باشند.
رییسی در انتخاب کابینه از افراد صفر کیلومتر استفاده نکند/ رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی استفاده کند
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیرو‌های جدید و بی تجربه بر سر کار باشند.
به گزارش برنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدتقی رهبر»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با کابینه احتمالی رئیسی و نحوه انتخاب افراد توسط رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: ایشان باید کابینه‌ای کارآمد، کاردان و مجرب انتخاب کنند و دولتی کارآمد تشکیل بدهند. رییس جمهور نمی‌تواند به تنهایی کار کند و باید برای هر کدام از شاخه‌های صنعت، تجارت، خارجه، داخله، اقتصاد و معیشت دولتی قوی و کارامد با نیرو‌هایی مجرب و دلسوز انتخاب کند تا دولتی مستقل، تشکیل شود.
او افزود: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی و سیاسی بوده و با بیماری درگیر است؛ بیماری مسیر پزشکی را طی می‌کند و با جدیت بیشتر کرونا ریشه کن می‌شود، ولی مساله بیکاری و رکود تولید باید حل شود تا جوانان جذب شوند. آقای رییسی در زمانی که در دستگاه قضا بودند ۲۰۰۰ کارخانه تعطیل شده را راه اندازی کردند و مشخص است که دغدغه این کار‌ها را دارند. در مورد گرانی‌ها باید نظارتی بر تولید وجود داشته باشد این گرانی، بیکاری و بیماری جان مردم را به لب آورده است.
رهبر خاطرنشان کرد: دولت جدیدی بر سر کار آمده و باید شش ماهی به دولت مجال داد تا ببینیم برنامه‌ها چیست و چگونه کار‌ها را طراحی می‌کنند. چون ایشان انسانی پر تلاش و خوش سابقه‌ای هستند انشاالله موفق می‌شوند و عزت کشور را در رابطه با سیاست خارجی و کرامت کشور را در رابطه با مسائل داخلی، حفظ می‌کنند. کشور باید بر پای خود تکیه کند کشور ما قوی است و اگر خوب مدیریت شود امیدواری‌های زیادی وجود دارد.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه نگاه رئیسی در انتخاب کابینه باید فراجناحی باشد، تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که باید از نیرو‌های کارآمد و شایسته در هر جناحی استفاده کنند همین سبب وحدت ملی می‌شود و به وحدت گروه‌ها می‌انجامد. اگر یک فرد کارآمد و فعال است و سوابق کاری خوبی داشته و مورد اعتماد جناح‌ها بود فعالیت کنند، چون کارامدی و عملکرد صحیح ملاک است تا بشود وحدت ملی را حفظ کنیم. اگر تلاش در این جهت باشد مناسب‌تر خواهد بود.
رهبر ادامه داد: اولین کار تشکیل کابینه‌ای قوی با وزرای کارآمد است، می‌توانند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کنند حتما لازم نیست نیرو‌های جدید و بی تجربه بر سر کار باشند؛ در نامه حضرت علی به مالک اشتر آمده است که از نیرو‌های اهل تجربه استفاده کن. کسانی که صفر کیلومتر نباشند و باید نیرو‌هایی باشند که تجربه کرده اند و نقطه سیاهی بر پرونده آن‌ها نیست بنابراین می‌توان از هر جناحی استفاده کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

بازدید از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان رایگان شد

رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی/هشدار به طبیعت‌گردها

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)