کد خبر: ۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
یک فعال سیاسی اصلاح طلب:
یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: من اگر جای رئیس جمهور منتخب بودم با بهره گیری از ظرفیت بدنه اجرایی امروز دولت و ثابت نگه داشتن آن درصد ریسک را پایین می آوردم چرا که در شرایطی که امروز ایران با آن مواجه است تا مدیران جدیدی بیایند و معرفی شوند و آغاز به کار کنند زمانی را به طور ناخودآگاه را از دست خواهیم داد.

من اگر جای رئیسی بودم بدنه اجرایی دولت را ثابت نگه می‌داشتم و درصد ریسک را پایین می‌آوردم/ ترمیم رابطه دولت و ملت در اولویت قرار بگیرد/ مردم تاب و توان دعواهای سیاسی را ندارند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: من اگر جای رئیس جمهور منتخب بودم با بهره گیری از ظرفیت بدنه اجرایی امروز دولت و ثابت نگه داشتن آن درصد ریسک را پایین می آوردم چرا که در شرایطی که امروز ایران با آن مواجه است تا مدیران جدیدی بیایند و معرفی شوند و آغاز به کار کنند زمانی را به طور ناخودآگاه را از دست خواهیم داد. 

زهرا نژاد بهرام، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با توصیه به رئیس جمهور منتخب در چینش کابینه گفت: با توجه به جناح سیاسی که آقای رئیسی برخاسته از آن است نمی‌توان توقع داشت کابینه‌ای فراجناحی تشکیل شود البته که او از قوه قضائیه به دستگاه اجرایی آمده و در دستگاه قضا شاید، نگاه فراجناحی بیشتری نیاز است.
او افزود:، اما به عنوان یک شهروند توصیه‌هایی به رئیس جمهور منتخب دارم. اولویت آقای رئیسی باید تقویت ارتباط با مردم و برنامه ریزی برای آن باشد؛ مردم خسته هستند و تاب و توان دعوا‌های سیاسی را ندارند.
نژاد بهرام تاکید کرد: مسئولین باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: من اگر جای رئیسی بودم با توجه به شکافی که امروز بین دولت و ملت وجود دارد ترمیم رابطه دولت و ملت را اولویت قرار می‌دادم و سایتی را تحت عنوان بانک ایده‌ها برای رفع مشکلات ایجاد می‌کردم و از همه صاحب نظران می‌خواستم در این سایت، ایده‌های خود برای اداره کشور ارائه کنند.
او تصریح کرد: من اگر جای آقای رئیسی بودم قبل از شروع کار دولت هم، نشست‌هایی را در حوزه‌های اقتصادی که اولویت امروز کشور است با اتاق‌های بازرگانی، اصناف و ... برگزار می‌کردم و ایده‌های لازم را قبل از شروع به کار دولت دریافت می‌کردم.
نژاد بهرام یادآور شد: از مهمترین مشکلات امروز کشور کرونا است و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون که متاسفانه ایران در حال حاضر در این امر از رده پایین برخوردار است را در اولویت قرار می‌دادم، خصوصا شهر‌هایی مثل سیستان و بلوچستان که در وضعیت بغرنجی به سر می‌برند. علاوه بر این در کشور ما بحران آب بسیار خطیر است و باید همواره به آن توجه داشته باشیم.
او ادامه داد: آقای رئیسی باید نمایندگی اجماع ملی را بر عهده بگیرد و گفتگوی ملی را نمایندگی کند چرا که کشور ما امروز در شرایط سختی قرار دارد و جایی برای دعوا‌های جناحی نیست.
نژاد بهرام افزود: استفاده از ظرفیت زنان به عنوان نیمی از جمعیت این کشور باید یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم باشد چرا که استفاده سمبلیک از زنان نمی‌تواند خواسته‌های آنان را برآورده سازد و حضور آن‌ها در ارکان سیاسی و جامعه با توجه به شایستگی‌هایی که دارند حق مسلم آن‌ها است در واقع این موضوع به نفع کشور است.
او در پایان گفت: من اگر جای رئیس جمهور منتخب بودم با بهره گیری از ظرفیت بدنه اجرایی امروز دولت و ثابت نگه داشتن آن درصد ریسک را پایین می‌آوردم چرا که در شرایطی که امروز ایران با آن مواجه است تا مدیران جدیدی بیایند و معرفی شوند و آغاز به کار کنند زمانی را به طور ناخودآگاه را از دست خواهیم داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند

 رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سهل انگاری دستگاهای متولی در بازتوانی معتادین متجاهر برخورد می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان: حضور مدیر برای حل مشکلات شرکت‌ها به کرمان ضروری است

مصرف شیر غیر پاستوریزه احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)