کد خبر: ۴۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
پورابراهیمی در جمع اعضای شورای ائتلاف کرمان عنوان کرد:
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید برای رضای خدا در کنار دولت قرار بگیریم و کمک کنیم، افزود: فرصت آزمون خطا وجود ندارد و بهترین کمک ما به دولت این است که از رییس جمهوری سهم خواهی نکنیم و دولت را همراهی، راهنمایی و مساعدت کنیم.

موفقیت دولت رئیسی موفقیت جریان شیعی در دنیا است/ اهتمام و همراهی ما با این دولت از سایر دولت‌ها باید بیشتر باشد/ از رییس جمهور نباید سهم خواهی نکنیم

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید برای رضای خدا در کنار دولت قرار بگیریم و کمک کنیم، افزود: فرصت آزمون خطا وجود ندارد و بهترین کمک ما به دولت این است که از رییس جمهوری سهم خواهی نکنیم و دولت را همراهی، راهنمایی و مساعدت کنیم.
به گزارش ایسنا محمدرضا پورابراهیمی در نشست تجلیل از اعضای شورای ائتلاف در کرمان عنوان کرد: تشکیل دولت سیزدهم در محیط پیرامونی و داخلی از مولفه‌های مختلف قابل تحلیل و بررسی است و دولت سیزهم در دشوارترین شرایط کار را آغاز می‌کند به طوری که در حوزه اقتصادی شاخص صحیح و سالمی باقی نمانده است و من این را در نشست‌های تخصصی اقتصادی نیز مطرح کرده و گزارش داده ام.
وی ادامه داد: حدود ۱۵ شاخص مهم ارزیابی کرده ایم که از سال ۹۲ تا ۹۹ گزارش نشان می‌دهد در شاخص‌های مختلف و در نرخ رشد اقتصادی تقریبا صفر بوده و این نشان می‌دهد دولت آقای رئیسی در شرایط سختی کار را باید شروع کند.
پورابراهیمی تاکید کرد: اهتمام و همراهی ما با این دولت از سایر دولت‌ها باید بیشتر باشد، زیرا من اعتقاد دارم دولت سیزدهم دیگر دولت جریان سیاسی نخواهد بود و دولت جریان انقلاب است لذا اگر موفق شود جریان انقلاب موفق شده و اگر موفق نشود این جریان با شکست مواجه شده است و اگر موفق نشود معلوم نیست جریان انقلاب بتواند برای دولت بعد مسیری فراهم بکند یا خیر.
وی گفت: جریان انقلاب به فرموده سردار سلیمانی جریان تفکر شیعی است و این حساسیت موضوع را نشان می‌دهد لذا موفقیت دولت موفقیت جریان شیعی در دنیا است.
پورابراهیمی با بیان اینکه هیچ راهی جز موفقیت دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نداریم، بیان کرد: همه ظرفیت کشور باید کنار دولت قرار بگیرد و ما نیز در مجلس اعلام آمادگی کردیم که ظرفیت و توان مجلس در خدمت نظام است نه یک فرد یا جریان سیاسی.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه همه باید برای رضای خدا در کنار دولت قرار بگیریم و کمک کنیم افزود: فرصت آزمون خطا وجود ندارد بهترین کمک ما این است که از رییس جمهور سهم خواهی نکنیم و دولت را همراهی، راهنمایی و مساعدت کنیم.
وی افزود: باید بتوانیم با نگاه علمی جدی کارشناسانه به موفقیت برسیم و برای رفع همه مشکلات راهکار‌های علمی و کارشناسی وجود دارد و امکان تدریجی بهبود مشکلات هست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)