کد خبر: ۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
در نشست مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات عنوان شد
استاندار کرمان با بیان اینکه هر زمان لازم باشد جلسات ستاد انتخابات را برگزار خواهیم کرد که بتوانیم انتخااباتی خوبی داشته باشیم تاکید کرد: اگر موارد مستند ارائه شود که فرمانداری بخواهد گرایش خود را در انتخابات اعمال کند، حتما با فرد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.
استاندار کرمان با بیان اینکه هر زمان لازم باشد جلسات ستاد انتخابات را برگزار خواهیم کرد که بتوانیم انتخااباتی خوبی داشته باشیم  تاکید کرد: اگر موارد مستند ارائه شود که فرمانداری بخواهد گرایش خود را در انتخابات اعمال کند، حتما با فرد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی عصر امروز 25 مردادماه در جلسه مشترک هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: امسال دو انتخابات مهم مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در پیش رو داریم و از زمان ابلاغ وزارت کشور، بلافاصله ستاد انتخابات را با اعضای مشخص تشکیل داده ایم و انشالله بتوانیم با همدلی و همزبانی؛ انتخاباتی سالم، قانونی، آزاد و رقابتی برگزار کنیم.

وی افزود: بعد از تدوین منشور انتخابات توسط فعالان سیاسی استان مقرر گردید اخلاق، قوانین و حقوق دیگران توسط همه گروه‌های سیاسی رعایت شود ضمن آنکه امیدواریم در عمل نیز همه گروه‌های سیاسی به این منشور پایبند بوده و انتخابات نمونه ای در کشور و کرمان برگزار کنیم که رقابتی و در فضای قانونی، آزاد و با رعایت اصول قانونی و شرعی باشد.

رزم حسینی با بیان اینکه هر زمان لازم باشد جلسات ستاد انتخابات را برگزار خواهیم کرد که بتوانیم انتخاباتی خوبی داشته باشیم  تاکید کرد: اگر موارد مستند ارائه شود که فرمانداری بخواهد گرایش خود را در انتخابات اعمال کند، حتما با فرد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فرمانداران می دانند روش ما اعتدال است و این روند را ادامه خواهیم داد ضمن آنکه معتقدیم انتخابات در جهت افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام است پس هرچقدر شفاف تر برگزار شود، حضور مردم نیز بیشتر خواهد بود و این امر موجب تقویت نظام می شود.

رزم حسینی با بیان اینکه باید زمینه حضور فعال و آزادانه مردم را فراهم کنیم گفت: طی یک و نیم سال گذشته گروه‌های سیاسی استان فعالیت‌های قانونی خود را انجام و مراسماتی را برگزار خواهند کرد و ما وظیفه داریم که یک طرفه به سمت یک جهتی حرکت نکنیم و وظیفه اصلی ما، مرّ قانون است بدون آنکه بخواهیم دخالتی در حوزه‌های انتخابات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استنباط های شخصی کار را خراب خواهد کرد، پس باید مستندات قانونی باشد تا بتوانیم درست اظهار نظر کرده ضمن آنکه اگر مواردی مستند از تخلفات ارائه شود، برخورد جدی نیز خواهیم کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: اعتماد کامل در استان بین طرفین وجود دارد و مبنا براین است که انتخابات را خوب برگزار کنیم و این فضا در استان هست که این کار را انجام دهیم.

وی افزود: ممکن است دو نفر با هم برخورد کنند که طبیعی است اما نباید اجازه دهیم خدشه ای وارد شود و کسی از دستگاه های دولت سوء استفاده نماید و در صورت تخلف، ما طبق قانون پیگیری می کنیم و تذکر می دهیم.

رزم حسینی در پایان خاطرنشان کرد: منشور همدلی در استان کرمان با هدف چسبندگی گروه‌ها به هم تدوین شده تا اختلاف نباشد و در جهت کمک به کار اجرایی انتخابات است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)