کد خبر: ۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس هیئت نظارت بر انتخابات در استان کرمان:
وی تاکید کرد: بی‌طرفی شورای نگهبان برای ما یک اصل است و سلامت شورا را بی طرفی اعضای آن تعیین می کند و انتظار داریم این امر به فرمانداران و بخشداران تاکید شود که بی طرفی خود را حفظ نمایند.
رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان پیشنهاد کرد: اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات جلسات را در شهرستان های بزرگ برگزار کرده و همه مجریان انتخابات و ناظران را توجیه نمایند که یک نوع پیشگیری است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام علی توکلی عصر امروز 25 مردادماه در جلسه مشترک هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: باور مشترک ما این است که نظام ما یک نظام دینی و الهی است و اگر کمک کنیم، خودمان بازخوردش را خواهیم دید و تایید کننده این امر نیز، سخن امام عصر(عج) است که«ما شما را فراموش نکرده و به حال خود رها نمی کنیم، اگر این بود، دشمن ریشه شما را نابود کرده بود».

وی افزود: اگر عنایات خداوند و امام عصر(عج) نبود، تاکنون از بین رفته بودیم این در حالی است که امنیت بسیار عالی کنونی کشورمان و همدلی همه آحاد مردم، ناشی از توجهات حضرت عصر (عج) است و اگر عزتی داریم مرهون این عنایت می باشیم و اگر به نظام و تثبیت آن کمک کنیم، نتیجه آن به خود ما باز می گردد و از آن نفع می بریم.

توکلی در ادامه تصریح کرد: باید خدا را شکر کنیم که برگزاری یک تحول بزرگ اجتماعی به مجموعه ای واگذار شده که متشکل از اجرا و نظارت است.

وی بیان کرد: خط کش ما، قانون است و نظارت با اینکه قوانین دارد، همه در زمان حضرت امام تصویب شده و بخشی که در زمان رهبر معظم انقلاب تصویب شده، آن را تایید کرده و اگر عیب و نقصی بود قطعا یادآور می شدند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات در استان کرمان گفت: ما ملزم به پایبندی و اجرای این قانون هستیم و خدا  نکند که یکی از ما بخواهد قانون را به نفع خود یا با فهم شخصی خودمان تفسیر کنیم که این خیلی خطرناک است.

وی افزود: تعیین و تایید صلاحیت ها به عهده شورای نگهبان است و اغلب تهاجمات متوجه این شورا خواهد بود، این شورا تفسیر قانون یا رد شبهه از قانون اساسی را دارد و خودمان را ملزم به اجرای قانون می دانیم و از قانون کنونی تمکین می کنیم.

توکلی تصریح کرد: به مسوولان دفاتر در سراسر استان تاکید کرده ایم که باید بی طرفی خود را حفظ کرده و نباید این باشد که ناظری در جلسه نامزد انتخاباتی شرکت کند.

وی تاکید کرد: بی‌طرفی شورای نگهبان برای ما یک اصل است و سلامت شورا را بی طرفی اعضای آن تعیین می کند و انتظار داریم این امر به فرمانداران و بخشداران تاکید شود که بی طرفی خود را حفظ نمایند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان پیشنهاد کرد: اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات جلسات را در شهرستان‌های بزرگ برگزار کرده و همه مجریان انتخابات و ناظران را توجیه نمایند که یک نوع پیشگیری است.

وی افزود: دولت یازدهم نخستین انتخابات را برگزار خواهد کرد و نیازمند مشورت و پرس و جو از افرادی است که دوره های قبل انتخابات را برگزار کرده اند.

توکلی گفت: در زمان تایید صلاحیت‌ها اگرچه نظر نهایی را هیئت مرکزی می‌دهد، اما انتظار این است که استاندار تاکید کند که در آن زمان فضای آرامی بوجود آید و گروه‌ها در جای خود به منشور همدلی پایبند باشند و مصاحبه های دوستان و مجریان برمبنای همدلی و هم نوایی باشد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: با فضایی که در استان وجود دارد و شناختی که از مدیران داریم، ابهامی وجود ندارد که بخواهیم با مشکل روبه رو شویم و امیدواریم انتخابات در کمال آرامش و سلامت به خوبی برگزار شود.
برچسب ها: علی توکلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

معاون وزیر نیرو خبر داد: معافیت کشاورزان از پرداخت هزینه برق تا چهارماه

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)