کد خبر: ۴۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: در این ۲۷ سال بخشی که مربوط به جهاد بود، بسیار دوره موفق و پرکاری بود و آنچه از دست‌مان بر آمد را با کمک بچه‌های جهاد برای آبادانی روستا‌ها انجام دادیم و ایده‌های‌مان هم با اقدامات‌مان هماهنگ بود. در دوره استانداری و معاون سیاسی استاندار هم بخش مهمش با دفاع مقدس همراه بود و طبیعی است که خیلی از کار‌هایی که در استان می‌خواستیم انجام دهیم را به دلیل شرایط جنگی که در کشور حاکم بود، به موفقیت نرسید.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: هر کار، فکر و ایده‌ای که حسین مرعشی پس از ۴۰ سال تجربه پرورش دهد و طرحی را آماده کند که بخواهد آن را در کشور ایجاد کند، توسط نهاد‌های حکومتی موثر متوقف می‌شود.
به گزارش انتخاب سید حسین مرعشی در توضیح مسئولیت‌هایی که تا کنون داشته است، عنوان می‌کند: من ۲۷ سال در خدمت نظام اداری و سیاسی کشور بوده‌ام؛ سه سال در جهاد سازندگی استان کرمان گذشت و ۱۲ سال هم معاون سیاسی و استاندار کرمان بودم. دو سال هم در دفتر رئیس جمهور در خدمت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده‌ام، هشت سال در مجلس و ۱۴ ماه هم به عنوان معاون آقای خاتمی و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، گذشت.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: در این ۲۷ سال بخشی که مربوط به جهاد بود، بسیار دوره موفق و پرکاری بود و آنچه از دست‌مان بر آمد را با کمک بچه‌های جهاد برای آبادانی روستا‌ها انجام دادیم و ایده‌های‌مان هم با اقدامات‌مان هماهنگ بود. در دوره استانداری و معاون سیاسی استاندار هم بخش مهمش با دفاع مقدس همراه بود و طبیعی است که خیلی از کار‌هایی که در استان می‌خواستیم انجام دهیم را به دلیل شرایط جنگی که در کشور حاکم بود، به موفقیت نرسید.
مرعشی ادامه می‌دهد: در چهار سال اول دولت مرحوم آیت الله هاشمی که پس از جنگ بود و کشور با فضای بازتری مواجه شد، یک سری فعالیت‌هایی توانستیم پی‌ریزی کنیم که بعدا هم آثارش ظاهر شد و امکاناتی را برای کشور فراهم کرد. در مجلس هم با همه محدودیت‌هایی که بود با تصویب قوانین و مقررات مختلف توانستیم گره‌هایی از سیستم اداری کشور باز کنیم؛ تا پایان دوره مجلس هم هرچه هدف و آرمان داشتم، توانستم محقق کنم. دوره میراث گردشگری و فرهنگی هم کوتاه بود، اما همکاران من زحمت کشیدند و ایده‌های مفصل و مشروحی را آماده کردند برای ایجاد یک جهش هم در حوزه میراث فرهنگی هم در حوزه گردشگری، قرار بود ما کشور را برای جذب سالانه ۲۰میلیون گردشگر خارجی تسهیل کنیم. در پایان دولت آقای خاتمی ماموریت بنده در نظام اداری کشور پایان گرفت و همه آنچه در میراث فرهنگی آماده شده بود، برای اجرا تحویل دولت آقای احمدی‌نژاد دادیم که متاسفانه کمتر از ۳ درصد آن‌ها موفق شد و ۹۷ درصد پروژه‌ها و برنامه‌های میراث فرهنگی را دولت آقای احمدی‌نژاد کنار گذاشت که این همیشه مایه تاسف من است که چرا کار‌های مهمی که برای کشور کارشناسی و طراحی شده بود، هیچکدام محقق نشدند.
این فعال سیاسی در ادامه افزود: معتقد هستم افرادی که تجربه‌ای را کسب کرده‌اند، این تجربیات متعلق به خودشان نیست و متعلق به کشور است. چه در دولت و حکومت باشند و چه نباشند، این تجربیات را باید در خدمت کشور و مردم بگذارند. اما از آغاز دولت آقای احمدی‌نژاد تا امروز، به دو دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که تحت تاثیر برنامه‌های هسته‌ای ایران از سوی غرب بر ما تحمیل شده است و به دلیل تحریم سیاسی که نهاد‌های حکومتی اعمال می‌کنند، هیچ یک از طرح‌ها و ایده‌های بلندی که من، همفکران و دوستانم برای توسعه ایران و ایجاد جهش در توسعه صنعتی و سایر بحث‌های تولیدی که رهبری هم تاکیداتی برای افزایش تولید داشتند، تحت تاثیر دو تحریم یاد شده، هیچکدام از این برنامه‌های بلند امکان تحققش وجود نداشته است. الان بیش از ۱۷ سال است که گروهی که همراهم بودند، با هم در حال درجا زدن و تاسف خوردن هستیم. در واقع هر کار، فکر و ایده‌ای که حسین مرعشی پس از ۴۰ سال تجربه پرورش دهد و طرحی را آماده کند که بخواهد آن را در کشور ایجاد کند، توسط نهاد‌های حکومتی موثر متوقف می‌شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خیرخواه وهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
1
1
اول خودش رااصلاح کند وصاف وصادق بانطام وانقلاب شود انگاه پابه میدان خدمت وفعالیت بنهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اون وقت شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا دست بردارید. چه کسی گفته شما وکیل نظام هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
1
2
یک موی حسین مرعشی توی تن کل اصولگراهای کرمان نیست. انقلابی واقعی کسی است که بخواهد مردم کشور به رفاه برسند.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
اقای مرعشی برای انقلاب زحمات زیادی کشیده مردکاردان وبانصب مشکل همینه که تومملکت ادمهای بااصالت سرکار نیستندکه مشکلات زیاد شده هرجا که اگرخواستی نابود شود کارهای بزرگ بده دست ادمهای کوچک کسان ناکس شدندناکسان کس تواین مملکت
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
چونکه یک ادم درست فعلا تواین مملکت سرکار نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پربازدید ها

جزییات نامه جدید حسن روحانی به شورای نگهبان: ادعاهای پنج‌گانه شورای نگهبان شامل انتسابات کلی است/ مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود

مرعشی: «آراء باطله» یعنی مردم رنجیده‌اند و از سیاست فاصله گرفته‌اند / باید مردم را قانع کنیم

مسکن و سرمایه‌گذاری مهمترین اقدامات استان در سال آینده است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)