کد خبر: ۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در نشست کارگروه کاری میراث فرهنگی عنوان کرد:
استاندار کرمان با بیان این که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان کرمان باید فعال‌تر شود گفت: از مراکز مورد توجه دولت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری است اما متاسفانه این مرکز در استان کرمان در جایگاه خودش نیست هرچند که شاهد اقداماتی در این رابطه بودیم لذا این مرکز باید حداکثر تا بهار سال آینده به یکی از برجسته‌ترین مراکز استان تبدیل شود.

استاندار کرمان با بیان این که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان کرمان باید فعال‌تر شود گفت: از مراکز مورد توجه دولت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری است اما متاسفانه این مرکز در استان کرمان در جایگاه خودش نیست هرچند که شاهد اقداماتی در این رابطه بودیم لذا این مرکز باید حداکثر تا بهار سال آینده به یکی از برجسته‌ترین مراکز استان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گفتارنو، علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد گروه کاری میراث فرهنگی اظهارداشت: باید هر هفته جلساتی با نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌ها برگزار شود همچنین مکانی برای آن ایجاد شود و به عنوان یک هدف باید به آن توجه کرد.

وی درخصوص نحوه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گفت: پیشنهاد می‌کنم بسته‌های سرمایه‌گذاری بدون نامی آماده کنید زیرا این بسته‌ها در استان‌های دیگر خوب عمل کرده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: باید بازدید از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در ایام عید مورد توجه بیشتری قرار گیرد ضمن این که استان کرمان در حوزه گردشگری نسبت به استان‌های با تراز پایین‌تر از لحاظ ظرفیت‌های گردشگری مقداری عقب‌تر است بنابراین فرمانداران، حوزه گردشگری و معاونت عمرانی به صورت جدی‌تر ورود پیدا کنند.

استاندار کرمان افزود: با توجه به مشکلات برخی از مکان‌های گردشگری مثل خانه حاج آقا علی بهتر است مکان‌های گردشگری را معطل نگذارید که در این رابطه هم از اختیارات استانداری استفاده خواهیم کرد و مشکلات را مرتفع می‌کنیم و به اعتقاد بنده هیچ بن بستی وجود ندارد.

زینی‌وند تصریح کرد: در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارانی در بخش‌هایی که برخی ورود کرده و موفق نشده‌اند از میراث‌فرهنگی می‌خواهیم در این خصوص خلع‌ید و اعمال قانون کند در کرمان بناهای تاریخی خوبی وجود دارد که بهتر است بلاتکلیف نمانند، جلسه بگذارید و پیگیری کنید و هر جا نیاز بود، اعلام کنید تا حاکمیتی برخورد کنیم.

وی افزود: امسال شاهد موج شدیدتر مسافر خواهیم بود و احتمالا شرایط کرونا بهتر می‌شود پس کمیته‌های ستاد سفر آمادگی لازم را داشته باشند همچنین ستاد کرونا نظارت‌های لازم را در این زمینه داشته باشد.

زینی‌وند خاطرنشان ساخت: باید ضعف‌های سال گذشته را شناسایی کنید و در صدد رفع آنها اقدام نمایید شهرداری‌ها باید فعال‌تر عمل کنند ضمن این که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مسافر نوروزی نداشتیم بنابراین باید کمیته‌ها آمادگی بیشتری داشته باشند.

مها

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

۳۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سیرجان رفع تصرف شد

پیام تسلیت سیدحسین مرعشی به مناسبت درگذشت محمدعلی علومی

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار

پاسخ پژوهشگران به یک پرسش: دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی قرار گرفت

درخشش دختران کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

هواشناسی برای کرمان هشدار زرد صادر کرد

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن در کرمان

محمدعلی علومی طنزپرداز و شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)