کد خبر: ۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: رسانه‌ها، منتقدان و حتی ائمه جمعه توجه داشته باشند که با تخریب مسوولان زمان بسیاری برای جبران آن نیاز است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: رسانه‌ها، منتقدان و حتی ائمه جمعه توجه داشته باشند که با تخریب مسوولان زمان بسیاری برای جبران آن نیاز است.

به گزارش گفتارنو، آیت الله سید یحیی جعفری صبح دوشنبه در دیدار با استاندار و جمعی از مسئولین استان به مناسبت آغاز هفته دولت، افزود: با همه استانداران استان از ابتدا بوده و از همه به نحوی و در خور شان و لیاقتشان حمایت کرده‌ام اما از استاندار فعلی کرمان بیشتر حمایت شد زیرا ایشان رزمنده دوران دفاع مقدس بوده و به مسائل اساسی و ضروری استان از جمله آب، بیکاری و ... توجه کرده است.

وی ضمن امیدواری از اینکه مشکلات در دولت تدبیر و امید به حداقل رسیده و مشکل اشتغال جوانان حل شود، یادآور شد: باید مشکلات اساسی جامعه به گوش مسوولان رده بالا رسانده شود و نباید کار منحصر به پشت میز نشستن باشد، این بزرگ ترین خطاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید براینکه از ابتدای قبول مسوولیت از جناح بازی و خط بازی پرهیز کرده و معیارم عمل درست و صحیح و خوب بوده است، خاطر نشان کرد: انتقاد واقع بینانه و مخلصانه از ضروریات جامعه اسلامی است چرا که نبودن نقد سازنده هیچگونه تعالی و ترقی را حاصل نمی کند.

آیت الله جعفری انتقاد را حق همه مردم دانست و افزود: در سایه نقد می‌توان به معایب پی ببریم و بدانیم چگونه عمل کرده و در گذشته چه اشتباهاتی انجام شده است.

وی با تاکید براینکه انتقاد غیر از اهانت، توهین به مسئولان و فحاشی است، خاطر نشان کرد: رسانه‌ها، منتقدان و حتی ائمه جمعه به این مسائل توجه داشته باشند چرا که با تخریب مسوولان زمان بسیاری برای جبران آن نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر دولتی بد عمل کرد باید انتقاد کرد البته به گونه ای که تضعیف دولت نباشد، گفت: از خدمات استاندار کرمان در زمینه های مختلف به نحو اجمال اطلاع دارم لذا توصیه می کنم هر کاری که در هر نقطه‌ای صورت می‌گیرد، سعی شود به طور صحیح، محکم و مطابق با قانون باشد.

آیت الله جعفری افزود: با تدبیر می‌توان جامعه را به خوبی اداره کرد، اما اگر تدبیر نباشد، حتی اگر همه پول‌ها هم در اختیار مسئولان باشد، همه چیز خراب می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش به رسیدگی به برجام در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از نمایندگان انتظار می‌رود در این زمینه خوب عمل کنند تا زحمات تیم مذاکره کننده به هدر نرود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: کار بزرگی در زمینه توافقات هسته ای توسط تیم مذاکره کننده ایران صورت گرفته اما نباید اغراق شود بلکه باید واقعیات ها مطرح شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)