کد خبر: ۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم شهربابک در گفت‌وگو با گفتارنو عنوان کرد:
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای شفاف‌سازی باید همه واقعیت‌ها را به مردم بگوییم و لازم است مردم بدانند تمامی پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی تعطیل شد و علت آن عدم پیگیری  فرماندار جدید است.

شهربابک: خبرنگار گفتارنو الهام همت:
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای شفاف‌سازی باید همه واقعیت‌ها را به مردم بگوییم و لازم است مردم بدانند تمامی پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی تعطیل شد و علت آن عدم پیگیری  فرماندار جدید است.
مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی تعطیل و نیم تعطیل شد و این تعطیلی پروژه‌ها به علت عدم ورود و پیگیری و حتی ایجاد موانع و چالش توسط فرماندار جدید است. 
نماینده شهربابک با بیان اینکه ضروری است در این برهه مردم و رسانه‌ها با حساسیت بیشتری برای توسعه و آبادانی شهرستان از مسئولان مطالبه گری کنند افزود: بار‌ها به دولت به استاندار و وزارت کشور گفته بودم که تعیین فرماندار با نگاه سیاسی و بدون در نظر گرفتن کارآمدی شهر را به نابودی می‌کشد، اما به حرف‌های منتخب مردم توجهی نشان ندادند و یک شبه و بدون مشورت منتخب مردم، فرماندار جدید را منصوب کردند.
مصطفی رضا حسینی افزود: بخشی از مشکلات ما از عدم تعامل مدیریت جدید استان است و بیشترین مشکلات ما در سطح استان است، اما وزارت خانه‌ها با ما تعامل دارند، چون می‌دانند نماینده شهربابک به دنبال منافع سیاسی نیست.
نماینده مردم شهربابک ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر مسئولان استانی و سیاسیون استانی دست و پای من را بسته‌اند و من شرمنده خیلی از سرمایه گذار‌ها و خانواده شهربابکی هستم که با بی مهری‌ها مواجه شده اند. 
وی گفت: مردم بدانند فرماندار جدید کمیته جذب و اشتغال را منحل کرد و شورایی به عنوان شورای نظارت بر توسعه و اشتغال تشکیل داده است که زیاد بودن اعضا این شورا و سهم خواهی اعضا این شورا در آینده نشان خواهد داد که باید فاتحه عدالت در اشتغال را بخوانیم و عدالت در جذب نیرو را باید در کتاب‌های قصه بدنبالش بگردیم.
رضاحسینی افزود: این شورای نظارت بر توسعه، تمام اهدافش کاملا سیاسی و انتخاباتی است و خود را برای فصل انتخابات آماده می‌کنند.
وی ادامه داد:عدم تعامل فرماندار جدید با منتخب مردم و تعطیلی پروژه‌ها به نفع شهرستان نیست و آنان که کمر همت سیاسی را بستند که کار‌ها و پروژه‌ها تعطیل شود تا منتخب مردم برای آینده سیاسی خود امید نداشته باشد بدانند این به ضرر توسعه شهرستان است و باید بدانند این سیاسی بازی‌ها خیانت به مردم و نظام است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شهر بیداد می‌کند، اما از تریبون آقایان حرف از مشکلات مردم و مشکلات اشتغال و آسیب‌های اجتماعی شنیده نمی‌شود، اما در زمانی که ما اقدامی برای مردم می‌خواهیم انجام دهیم مورد حملات و بی مهری های آقایان صاحب تریبون قرار می‌گیریم که این عادلانه و منصفانه نیست و باید برای خدا و مردم و پیشرفت کار کرد و سیاسی بازی را کنار گذاشت.
رضا حسینی اظهار کرد: من به عنوان منتخب مردم شورای نظارتی که با پیشنهاد فرماندار جدید تشکیل شده است را قبول ندارم.
نماینده شهربابک گفت: من به دلیل اینکه به هیچ وجه موافق این جریان افراطی نبودم و این انتصابات را خلاف راه مقام معظم رهبری می‌دانستم موضع گرفتم، اما یک جریان افراطی فقط بخشی از بیانات مقام معظم رهبری را که به نفع خودشان هست برداشت می‌کنند و می‌گویند مقام معظم رهبری فرموده: که نماینده‌ها در انتخاب مسئولان اجرایی دخالت نکنند بله درست است، اما مقام معظم رهبری در جای دیگر نیز بیان کردند که باید انتصابات با مشورت نمایندگان و بدور از سیاسی کاری باشد.
رضاحسینی گفت: به مردم شهرستان شهربابک اعلام می‌کنم که تمامی پروژه‌ها از جمله پروژه جاده رباط، پروژه ساخت بیمارستان و سایر پروژه‌ها تعطیل و برخی به صورت نیمه تعطیل است و متاسفانه فرماندار جدید به هیچ عنوان در تکمیل و پیگیری این پروژه‌های مهم ورود نکرده و نمی‌کند.
وی در ادامه گفت: فرماندار جدید پروژه جاده رباط را انجام نمی‌دهد و ما در مجلس پیگیر پروژه هستیم و پروژه ساخت بیمارستان که آرزوی همه مردم بود که هر چه زودتر ساخته شود و این همه ما تلاش کردیم که ساخته شود، اما متاسفانه فرماندار جدید نه تنها هیچ پیگیری و همکاری ندارد حتی ما را با چالش روبرو کرد.
وی ادامه داد: این حقیقت را به مردم اعلام می‌کنم که فرماندار منتخب دولت جدید پیگیر مطالبات و پروژه‌ها نیست و شهر به نابودی کشیده خواهد شد.
نماینده شهربابک با بیان اینکه ما زمانی که مسئولیت گرفتیم هدف بزرگی که داشتیم این بود که شهرستان را از آب و گل مشکلات در بیاوریم گفت: اقداماتی که در مجلس هشتم انجام داده بودیم منجر به اتفاق خوبی شده بود، پیگیری پروژه‌هایی که از آن زمان عقیم مانده بود و روی زمین مانده بود را در دستور کار قرار دادیم و حل مشکلات معیشتی مردم که دغدغه مقام معظم رهبری هم بود را پیگیر بوده و هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فساد، اعتیاد و همه مسائل اجتماعی و فرهنگی که در جامعه رخ می‌دهند بعضاً ریشه مالی دارد و ما می‌دانستیم اگر مشکل اشتغال و اقتصاد مردم را حل کنیم خیلی از این مشکلات فرهنگی و اجتماعی هم به تبع از بین خواهد رفت به همین دلیل متمرکز تقویت تولید و اشتغال زایی شدیم.
رضاحسینی عنوان کرد: باتوجه به اینکه اداره کار طی سال‌ها گذشته عملکرد خوبی در جذاب عادلانه نیرو نداشت و از پس این کار به خوبی بر نیامده بود ما با تشکیل کمیته جذب و اشتغال با تیم کاری که بنده داشتم و با کمک آقای شمسی فرماندار وقت موفق شدیم در پایان یک سال و اندی اشتغالزایی بسیار خوبی را رقم بزنیم و نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در شهربابک مشغول به کار شدند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که داشتیم امید داشتیم که تا مهرماه امسال بیکاری به صفر برسد و جشن پایان بیکاری در شهربابک را بگیریم منتها متاسفانه دولت بدون توجه به نظر منتخب مردم به یک شبه فرماندار وقت را برداشتند و فرماندار خاص خودشان را گذاشتند و با ما هیچ مشورتی نکردند.
نماینده شهربابک افزود: دولت ادعا دارد که انقلابی است و به مردم احترام می‌گذارد اگر دولت واقعا دولت انقلابی و مردمی هست باید به خواسته‌های مردم توجه کند، اما در گذشته دولت به خواسته مردم توجه نکرد و امیدواریم این رویه دولت عوض شود و به حرف منتخبان مردم احترام بگذارند.
وی در ادامه گفت: مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، شورای شهر و روستا به رئیس جمهور نامه نوشتند که حکم فرماندار سابق را تمدید کنید، اما رئیس جمهور و وزارت کشور به خواست مردم نکردند و الان هم اعلام می‌کنم که مردم باید از دولت و استاندار مطالبه کنند که شهرستان شهربابک مظلوم واقع شده و پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی بخاطر نماینده منتخب دولت تعطیل شده و مردم مورد بی‌مهری قرار گرفتند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: از دولت که ادعای انقلابی و مردمی بودن دارد می‌خواهم که به خواست مردم احترام بگذارد و بانگاه سیاسی افراد ناکارآمد را منصوب نکند و با انتصاب فرماندار جدید به شهربابک من به شدت نگران آینده شهرم هستم و از رسانه‌ها می‌خواهم از مسئولان استان و دولت مطالبه گری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)