کد خبر: ۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
2000میلیارد تومان پروژه از محل صرفه جویی سوخت به وزارت خانه ارسال شده که 370 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی، از همین محل به استان اختصاص داده شده است.
2000میلیارد تومان پروژه از محل صرفه جویی سوخت به وزارت خانه ارسال شده که 370 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی، از همین محل به استان اختصاص داده شده است.

 به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در همایش یک روزه فرمانداران استان کرمان با بیان اینکه در هفته دولت 187 پروژه بخش خصوصی آماده افتتاح است گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان در حوزه های صنعت، معدن، انرژی، کشاورزی و میراث فرهنگی به بهره برداری می رسد.

استاندار کرمان شمار پروژه های دولتی قابل افتتاح در هفته دولت را حدود 510 پروژه عنوان کرد و  افزود: این پروژه ها در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 637 میلیارد تومان آماده بهره برداری است و از این تعداد 143 پروژه  ملی و 367 پروژه استانی است.

وی با بیان اینکه  در هفته دولت سال گذشته حدود 1600 میلیارد تومان طرح  دولتی و خصوصی افتتاح شد اظهار داشت:با طرح های افتتاحی امسال، در دولت تدبیر و امید حدود 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان بهره برداری شده و در طرح های امسال برای 2 هزار و 404 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 2000 میلیارد تومان پروژه از محل صرفه جویی سوخت به وزارت خانه ارسال شده است تصریح کرد: 370 میلیارد تومان اعتبار از همین محل برای گازرسانی به استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان گفت: این طرح در ابتدا با ناباوری مواجه بود اما موفق عمل کرد و با همکاری کشاورزان ومسئولین مربوطه در حوزه تجهیز مزارع به آبیاری تحت فشار، سال گذشته رتبه نخست جذب اعتبارات کشور را کسب کردیم .

رزم حسینی با تاکید بر تغییر الگوی کشت در استان کرمان ادامه داد: اتفاق خوبی که سال گذشته در استان افتاده است راه اندازی بازار آب است و در جاهایی آب خریداری و برای آب شرب مورد استفاده قرار گرفته است که اگر فرهنگ بازار آب نهادینه شود به صرفه جویی و افزایش بهره وری حوزه کشاورزی  کمک می شود.

وی تصریح کرد:علیرغم رکود اقتصادی و تحریم ، در حوزه اقتصادی نیز در خلق ثروت و حضور بخش خصوصی موفق بوده ایم و تصمیم داریم  پروژه های نیمه تمام بالای 80 درصد را به اتمام برسانیم که در این راستا در سال گذشته 23 درصد پروژه های نیمه تمام را کاهش داده ایم و امسال هم این برنامه را دنبال می کنیم.

استاندار افزود: در حوزه مسائل سیاسی نیز منشور همدلی را در استان کرمان با همکاری تمام گروه های سیاسی تدوین کردیم  و فعالان سیاسی با همدلی و نجیبانه به این منشور پایبند بوده اند. 

وی برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در تهران را نمونه همدلی در استان دانست و گفت: تمام شخصیت های کرمانی موثر در این جشنواره حضور فعال داشتد و باعث شد استان کرمان به عنوان استانی فعال در حوزه های اقتصادی و فرهنگی به همگان معرفی شود. 

رزم حسینی با اشاره اقدامات انجام شده در مبارزه با زمین خواری ادامه داد: در مقابله با حاشیه نشینی حرکت شجاعانه انجام شد و تقریبا ساخت و ساز غیرمجاز در استان تا 90 درصد کاهش یافت. 

وی افزود: ساماندهی افرادی که مستحق هستند و در این زمینه متضرر شده اند را نیز در دستور کار داریم.

استاندار کرمان با بیان اینکه می خواهیم در حوزه اقتصادی خلق مزیت کنیم گفت: کرمان یکی از استان هایی است که قرار است به عنوان پایلوت و الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی کار کند که نیازمند الزامات و اختیاراتی است و اگر دولت مصوب کند، می توانیم کار را اجرا کنیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
0
در سال گذشته طرح های تحت فشاری که از دو سال قبل در انتظار بوده اند با بودجه خاصی که مجلس داده است ، به حرکت در امده است و این طرح ها حاصل کارهای دو سه ساله بوده وبعضی هنوز ذر اجرایند وکرمان هم از سال ها قبل این رتبه را داشته است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)