کد خبر: ۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون عمرانی وزیر کشور در کرمان عنوان کرد:
وی راه نجات اقتصاد کشور را خانه تکانی در اقتصاد دولت زده عنوان کرد و افزود: در سال جاری 3 هزار میلیارد تومان پروژه که توسط بخش خصوصی در استان دنبال شده است به بهره برداری می رسد که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که گامی بلند و متکی بر اعتماد به مردم و سرآغاز خیزهای بلند توسعه است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور مبارزه با زمین خواری و تغییر غیرقانونی کاربری اراضی را از اهداف بزرگ دولت ذکر کرد و تصریح کرد: شاهد اقدامات قابل توجهی در استان کرمان در این زمینه بوده ایم و تحت هیچ شرایطی از تخلفاتی که منجر به زمین خواری و تغییر کاربری های غیرقانونی باشد، نخواهیم گذشت و حتما جلوی این کار را با کمک فرمانداران خواهیم گرفت و در مدت کوتاهی دستاوردهای بسیار قابل توجهی داشته ایم.

 به گزارش گفتارنو معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در همایش یک روزه فرمانداران استان کرمان با بیان اینکه  کرمان همیشه جلودار ایده پردازی در امور توسعه ای کشور بوده است گفت: گزارش استاندار موید این مطلب است که کرمان جلوداری خود را چه در دوران دفاع مقدس و چه در سازندگی و توسعه کشور حفظ کرده است.

هوشنگ خندان دل با اشاره به اجرای طرح های کمربند سبز دور شهر کرمان،همیاران آب بیان کرد: طرح همیاران آب یک ضرورت و افتخار است زیرا کشور وارد یک دوره خشکسالی شده است و از شواهد این گونه بر می آید که تا آینده قابل توجهی این وضعیت ادامه دارد و چاره ای نداریم که خودمان را با شرایط بحرانی تطبیق دهیم.

وی راه نجات اقتصاد کشور را خانه تکانی در اقتصاد دولت زده عنوان کرد و افزود: در سال جاری 3 هزار میلیارد تومان پروژه که توسط بخش خصوصی در استان دنبال شده است به بهره برداری می رسد که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که گامی بلند و متکی بر اعتماد به مردم و سرآغاز خیزهای بلند توسعه است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ادامه داد: در شهریورماه فرآیند تنظیم بودجه سال بعد انجام خواهد شد و همچنین در حال تنظیم برنامه ششم هستیم که این دو اصلی ترین جهت گیری های اقدامات سال آینده را تنظیم می کند.

وی با تاکید براینکه باید با بهره گیری از ایده های مختلف کشور، چهارچوب های عملیاتی تر و اجرایی تر را برای کشور در بحث بودجه و برنامه ششم توسعه مد نظر قرار بدهیم افزود: باید تعداد پروژه های کمتر را در جلوی خود قرار داد و در زمان کمتر به بهره برداری برسانیم.

خندان دل با بیان اینکه امید مردم باید همواره رو به افزایش باشد گفت: این امید با خوب کار کردن و مفید کار کردن افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در سال جاری تصریح کرد: همیشه دشمنان ما چشم دوخته اند که در چنین شرایطی ما را تضعیف کنند اما ما با افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات باید اهداف آنها نقش بر آب کنیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور همچنین به مهاجرت از روستاها و شهرهای متوسط به شهرها بزرگ اشاره کرد و افزود: هرچند ریشه این امر در اقتصاد ناسالم در روستاها و شهرهای کوچک است اما فقدان جذابیت های محیطی نیز نقش مهمی دارد و برای جلوگیری و کند کردن این روند سعی کرده ایم بودجه ای برای تقویت عملکرد شهرداری و دهیاری ها اختصاص دهیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)