کد خبر: ۴۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:
 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که اگر کسی نماز و روزه اش قضا شد، قضای آن را به جا می‌آورد و خداوند او را می‌بخشد، اما اگر کسی ولایتش قضا شد قابل جبران نخواهد بود و خداوند هیچ وقت او را نمی‌بخشد مگر اینکه، ولی امر از او راضی شود، گفت: در عصر غیبت باید، ولی خدا را راضی کرد و هر کسی که در میدان بیاید و دشمن برای او هورا بکشد و دشمن را خوشحال کند؛ گناه کبیره کرده است.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که اگر کسی نماز و روزه اش قضا شد، قضای آن را به جا می‌آورد و خداوند او را می‌بخشد، اما اگر کسی ولایتش قضا شد قابل جبران نخواهد بود و خداوند هیچ وقت او را نمی‌بخشد مگر اینکه، ولی امر از او راضی شود، گفت: در عصر غیبت باید، ولی خدا را راضی کرد و هر کسی که در میدان بیاید و دشمن برای او هورا بکشد و دشمن را خوشحال کند؛ گناه کبیره کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین عربپور شامگاه جمعه ۱۵ مهرماه در مراسم گرامی داشت شهید گمنام روستای فتح آباد زرند با بیان اینکه اینگونه مراسم ها، یک تکریم و تجلیل از یک شهید نیست، بلکه یک ماندگاری و ماندن ومقاومت در برابر همه جریانات الحادی و دشمنان و کسانی که چشم دیدن این شهیدان و مقاومتشان را ندارند، می‌باشد اظهار کرد: شهیدان گمنام کیمیایی بودندکه از دل خاک بیرون آمدند و در زمان غربت، ولی خدا، ولی امرخودشان را نشان دادند.
وی با بیان اینکه دشمن از دیدن این شهیدان به رعب و وحشت افتاده است و همه تلاش دشمنان داخلی، خارجی، استکبار جهانی، نظام سلطه آمریکا ورژیم غاصب صهیونیست تقابل با ما در ارزش شهادت است افزود: دشمن در مقابل این ارزش الهی به ما حسادت می‌کنند، چون می‌داند مکتب اسلام عزیز مکتب تشیع از یک برجستگی بسیار والایی برخودار بوده و آن مکتب شهادت است.
عربپور با بیان این مطلب که مکتب حسین بن علی (ع) راه و رسمی دارد، گفت: این مکتب متعالی که خداوند متعال برای رستگاری و عزت و غیرتمندی مسلمانان در مقابلشان قرار داده است دشمن بر نمی‌تابد. چرا که استکبار دشمن این شهداء است و می‌داند شهادت رمز جاودانگی و ماندگاری است و هیچ قدرتی و هیچ نرم افزار و سخت افزاری نمی‌تواند باشهادت مقابله کند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه، هرکسی سبک زندگیش پاک، بی آلایش و مخلصانه باشد؛ در هر حال و زمانی که از دنیا برود شهید است افزود: هوس ستیزی، استقامت در راه حق، شناخت ائمه حق و پیروی از آنها، وارستگی از کبر، دوری از گناه، تقوا و روحیه انقلابی و جهادی داشتن، اطاعت محض از، ولی فقیه و تقواگرایی، ۸ شرطی که است که هرکسی این موارد در او باشد و در زندگی خود پیاده کند یک حیات طیبه شود که ائمه و شهدا در آن قدم نهاده و این فرد در زندگی به سعادت می‌رسد و به مقام شهداء نائل خواهد شد.
وی در ادامه با توجه به حوداث اخیر در کشور اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی با جهالت و نادانی جولان می‌دهد. امروز کسانی که جامعه را بهم می‌ریزند بدانند که انقلاب جایگزین ندارد، زیرا در راه به ثمر نشستن انقلاب هزینه‌های زیادی داده شده است که نمونه آن تقدیم شهدای والامقام بوده و این انقلاب سرپا ایستاده و خواهد ایستاد، اما نیاز به استقامت دارد.
عربپور ادامه داد: اگر دشمن توان مقابله با نظام اسلامی ندارد به خاطر این است که این انقلاب و شیعه دوبال دارد؛ یک بال سبز که نشان از مهدویت است و یک بال سرخ که نشان از حماسه عاشورا و شهادت دارد و زره‌ای به نام ولایت فقیه دارد که تا این سه مورد با هم هستند استکبار نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
وی افزود: برای براندازی این انقلاب، اول باید عاشورا را از شیعه گرفت و بعد هم مهدویت و در راس آن ولایت فقیه که خودش عنصر اصلی استقامت در راه حق است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که، ولی فقیه عالم‌تر وعامل‌تر به احکام دین و دلسوزتر نسبت به همه مردم بوده و راه او، راه پیامبر و ائمه اطهار و اوصیا الهی است، افزود: امروز اعظم کبائر هدفشان مقابله با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، اما اگر کسی علیه نظام و انقلاب اسلامی و علیه شهداء حرفی بزند و دشمنان را خوشحال کند این گناه نابخشودنی است و با هیچ توبه‌ای پاک نخواهد شد.
عربپور با بیان این مطلب که اگر کسی نماز و روزه اش قضا شد، قضای آن را به جا می‌آورد و خداوند او را می‌بخشد، اما اگر کسی ولایتش قضا شد قابل جبران نخواهد بود و خداوند هیچ وقت او را نمی‌بخشد مگر اینکه، ولی امر از او راضی شود ادامه داد: کسی که، ولی خدا از او راضی شود از آتش جهنم آزاد می‌شود و در عصر غیبت باید، ولی خدا را راضی کرد و هرکسی که در میدان بیاید و دشمن برای او هورا بکشد و دشمن را خوشحال کند؛ گناه کبیره کرده است.
وی ادامه داد: دشمن نگاه می‌کند ببیند که چه کسی حرف و کار او را انجام می‌دهد پس باید مراقب باشیم که کار و حرف دشمنان را دنبال نکنیم و در مقابل هر چیزی که دشمن را عصبانی کرده و او را مستاصل می‌کند؛ باعث خشنودی خداوند خواهد شد پس باید امام خود را بشناسیم و از، ولی فقیه تبعیت محض داشته باشیم که این راه تنها رهی است که دنیا و آخرت ما خواهد بود چرا که این نظام و انقلاب خون‌های پاکی به خاطرش ریخته شده است و اگر خدای ناکرده ما ناسپاسی کنیم و نسبت به ارزش‌ها والای نظام اهمیت ندهیم سیلی خواهیم خورد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز خیانت به اموال مردم، بیت المال و خون شهداء جرم کمی نیست و ما از قوه قضائیه می‌خواهیم از که کسانی که این مردم را ترساندند و لرزاندند؛ گذشت نکند ادامه داد: از دولت و دستگاه قضا می‌خواهیم با این افراد با عدالت رفتار کنند و نگذارند مردم خسارت ببینند. 

آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)