کد خبر: ۴۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده انتظامی استان کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: آماده ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها تکلیف و حضور داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: آماده ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها تکلیف و حضور داریم.
سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۱۶ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: شعار امسال هفته فراجا "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" نامگذاری شده است.
وی افزود: پلیس در اقصی نقاط استان کرمان در تامین نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم به تاسی از شهداء و همرزمان شهیدشان جانفشانی می کنند.
ناظری با بیان اینکه سال گذشته انتظامی، سالی پر فراز و نشیب در اجرای ماموریت های انتظامی بود، عنوان کرد: پهنه ۱۸۳ هزار کیلومتری استان کرمان، در طول بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با استان های همجوار و در شهرها، بیش از ۲۹ هزار کیلومتر محورهای استان کرمان، وانفسای کرونا صعود و نزول روند این بیماری؛ ماموریت های همکاران ما را پیچیده تر و سخت تر می کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح، در یک سال گذشته همرزمان عزیزی را تقدیم نظام اسلامی کردیم که شهیدان «مهدی توسنگ»، «علی برزگرپور»، «ناصر بشنام»، «نظام تاجیک»، «امیرحسین خدادادی» و آخرین شهید در مصاف با اخلالگران امنیت مردم «اسماعیل جلالی صدر» از جمله این عزیزان بودند.
وی با اشاره به اینکه همکاران ما در خدمات انتظامی، ترافیکی و برای حفظ امنیت و سلامت مردم جانفشانی کردند، افزود: در حوادث اخیر آنجائی که ضدانقلاب و معاندین به دستور استکبار جهانی و صهیونیست قصد اخلال در نظم، آرامش و امنیت جامعه را داشتند، پلیس ایستاد و در پهنه شهرهای استان کرمان با همکاری سپاه، بسیج و ارتش و سایر رده‌های امنیتی و قضائی با حضور مقتدرانه شورای تامین؛ کف خیابان ایستادیم و اجازه ندادیم به اموال، جان، حریم و ناموس مردم تعدی بشود و عده ای اغتشاش‌گر بخواهند آرامش مردم، کسب و کار و آموزش مردم و جوانان را به خطر بیندازند.
ناظری خطاب به همکارانش گفت: شما دلاورانه ایستادید و از مردم دفاع کردید و مزد خود را در صحنه ها و راهپیمائی ها و حمایت های جانانه مردم و مسئولان به ویژه ائمه جمعه گرفتید و از عملکرد شما در کشور و استان تجلیل شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه اظهار کرد: آماده ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها تکلیف و حضور داریم.
این مقام ارشد انتظامی در استان کرمان با تاکید بر اینکه در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و حوزه های خدمت به مردم آماده هستیم تا بستر امن و آرام را در سطح استان فراهم کنیم، اظهار کرد: آماده ایم با برخورد قاطعانه با کسانی که قصد اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم دارند و همچنین برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب جانفشانی و تکلیف خود را ادا کنیم.
ناظری ادامه داد: از همه سازمان‌ها می‌خواهیم در گام دوم انقلاب برای گره گشائی از کار مردم بصیر و قدرشناس و موقعیت شناس نقش آفرینی کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خواستار همکاری مسئولان اجرائی برای مسائل معیشتی و مسکن همکاران انتظامی شد و خاطر نشان کرد: لازم است در شهرستان‌ها به زیرساخت‌های انتظامی و تامین مسکن همکاران ما توجه شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)