مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاههای دولتی گفت: برای حل این مشکل و بهبود وضعیت، میثاقنامه خدمت با فرمانداران تنظیم شده تا در جهت رضایت ارباب رجوع، شایسته سالاری، برقراری عدالت و ... تلاش کنند تا در نهایت منجر به اصلاح فرآیند اداری شود.
به گزارش ایسنا، مجتبی اسدی زاده اظهارداشت: بخشی از این پروژه بر بستر افکار عمومی اتفاق میافتد و قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومیها اتفاق میافتد که این هدف با برگزاری این دورهها محقق میشود تا فهم صحیحی از افکار عمومی و نظرسنجی داشته باشیم.
وی در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومیها که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار میشود، اظهار کرد: گردهمائی روابط عمومیها کار ارزشمندی است که هر چند وقت یک بار اتفاق میافتد و تلاش میکنیم در همه سطوح بینالملل، پژوهش، فضای مجازی و عضوگیری کار کنیم تا ساختار روابط عمومی و اثربخشی دقیقتر شکل بگیرد و برگزاری دورههای آموزشی در همین راستا است.