کد خبر: ۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
جانشین فرمانده سپاه قدس در کرمان عنوان کرد:
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه‌های مقاومتی، چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه‌های مقاومتی، چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است.
سردارمحمدرضا فلاح زاده صبح امروز ۱۷ دی ماه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: حاج حسین پورجعفری در عراق و سوریه نقش معاون هماهنگ کننده حاج قاسم را ایفا می‌کرد.
وی افزود: یاد حاج قاسم عزیز بخیر. یاد حماسه‌های او در دوران دفاع مقدس، شرق کشور و جای جای جبهه مقاومت، فلسطین، لبنان و جبهه‌های سخت سوریه و عراق بخیر. یاد حاج قاسم در تمامی عرصه‌ها بخیر.
فلاح زاده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی و بیان اینکه منطق حاج قاسم برگرفته از منطق پیامبر و امام علی علیهماالسلام بود، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر برجسته است که نخستین اصل ترویج اخلاق است و ایشان با اخلاق، فروتنی و افتادگی، عرب جاهلی را جذب کرده و به بدریون تحویل دادند.
جانشین فرمانده سپاه قدس بیان کرد: حاج قاسم با علماء پیوند خورد و به نفس گرم آن‌ها اعتقاد داشت که در راس آن‌ها امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.
وی با اشاره به فعال بودن و پرکاری حاج قاسم اشاره کرد و افزود: در روایات برای عبادت ۱۰ جزء عنوان شده که ۹ جزء آن تلاش برای کسب حلال است.
فلاح زاده با اشاره به سفارش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله به جهاد در راه خدا، اظهار کرد: اگر مجاهدان راه خدا نبودند و حاج قاسم سلیمانی و پیشکسوتان جهاد و شهادت نبودند که ندای امام را لبیک بگویند، همان سال ۱۳۵۹ صدام با حمایت شرق و غرب تا شرق کشور پیشروی کرده و حداقلش این بود که خوزستان را تجزیه می‌کرد.
وی با اشاره به فداکاری و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های گوناگون دفاع مقدس و بیرون راندن دشمن در مرز‌های بین المللی عنوان کرد: نسل جدید باید بدانند بر حاج قاسم چه گذشت و این مجاهدان چه کردند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ۷۵ درصد سوریه را داعش به اشغال در آورد، پنج استان عراق را درگیر و تا نزدیکی مرز ایران پیشروی کرد و حاج قاسم بود که با تدبیر مقام معظم رهبری وارد میدان شد.
وی با بیان اینکه داعش به مراتب از صدام و بعثی‌ها بدتر و خطرناک‌تر بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی رزمندگان اعتقادی را مقابل داعش اعتقادی برد و آن‌ها را شکست داد.
همرزم حاج قاسم در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی در عراق بالغ بر ۳۲ عملیات را طراحی و فرماندهی کرد و عراق را نجات داد و در سوریه بیش از ۱۰۰ عملیات را طراحی و مدیریت کرد و سوریه را نجات داد و آخرین عملیات پیروزی بوکمال بود که در واقع پیروزی اسلام بر کفر بود.
وی گفت: غلبه اسلام بر کفر در عملیات آزادسازی ابوکمال صورت گرفت و پایان حکومت داعش به عنوان مدعیان خلافت نبوی رقم خورد و کل طرح امریکا برای سیطره کامل بر سوریه و عراق به شکست کشیده شد، زیرا امریکا بنا داشت در عراق و سوریه و در نهایت خود را به اردن وصل نموده و ارتباط بین ایران و عراق و سوریه را برای همیشه مسدود کند و شکست این طرح به دست توانای حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.
فلاح زاده تصریح کرد: اسرائیل با اقدام به موقع حاج قاسم مجبور به عقب نشینی به پشت مرز‌های لبنان شد و اکنون دچار اختلافات حکومتی شده و رژیمی که دچار اختلافات حکومتی شود به ناچار دچار فروپاشی می‌شود.
وی افزود: انتفاضه دوم شروع شده و بچه‌های فلسطین مانند صاعقه بر سر دشمن فرود آمده اند و آماده هجوم علیه رژیم صهیونیستی هستند.
جانشین سپاه قدس اظهار کرد: حاج قاسم موجب شد تمام طراحی امریکا در عراق و ایران به ناکامی کشیده شود، زیرا آن‌ها آمده بودند کل خاورمیانه را دچار تجزیه کنند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی و اراده میدانی و فرماندهی میدانی شهید سلیمانی تمامی طرح‌های امریکا در خصوص خاورمیانه جدید به ناکامی کشیده شد.
وی افزود: اگر امروز جنگ ترکیبی راه اندازی می‌شود و تحریم اقتصادی و ناتوی فرهنگی علیه کشور ما راه می‌اندازند، به خاطر ضعف است، زیرا امریکا صیانت اقتصادی، سیاسی و نظامی اش را از دست داده است.
فلاح زاده بیان کرد: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه‌های مقاومتی، چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است.
وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: حاج قاسمی که این کار‌ها را کرد، نخستین ویژگی اش ایمان بود و اولین نشانه ایمان، قبول حاکمیت خداست. حاج قاسم مومن واقعی بود و از روز نخست تا روز شهادت در ایمانش ثابت و استوار باقی ماند.
جانشین فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: شهید سلیمانی در حوزه نظری و عملی یک مومن واقعی و مشغول ترویج آموزه‌های دینی، فرهنگ غنی اهل بیت و جهاد و مبارزه با دشمنان خدا بود.
وی افزود: دومین ویژگی او خدامحوری اش بود. برای خدا کار می‌کرد، عطوفت و غضب او الهی بود و برای همین عزیز شد. حاج قاسم این همه زحمت کشید و فاتح سوریه و عراق، دفاع مقدس و ... بود، اما یک بار منیّت نکرد.
فلاح زاده با بیان اینکه ویژگی دیگر شهید سلیمانی مردمداری او بود، تصریح کرد: توسعه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله و ... یعنی به کارگیری مردم آن و راه اندازی دفاع وطنی در سوریه یعنی به کارگیری مردم شیعه، سنی و ... بر علیه دشمنان خدا.
جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه ویژگی بعدی حاج قاسم خستگی ناپذیری او بود و شبانه روز کار می‌کرد، افزود: تصمیم گیری و اقدام به موقع و تلاش در جهت به نتیجه رساندن کار از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم بود. اگر آن زمان برای ستاد بازسازی عتبات تصمیم نگرفته بود، سرداب سامرا را نداشتیم و در اربعین نمی‌توانستیم جوابگوی ۱۰ میلیون زائر باشیم.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند سرمایه گذاری و تولید در کشور عین ثواب و جهاد در راه خداست، گفت: اگر بتوانیم تمام مردم و شرکت‌های توانمند داخلی و تعاونی‌های کشور را در حوزه اقتصاد، در بخش خدمات و بهره برداری از صنایع و معادن، صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و ساخت و ساز مسکن با به کارگیری تعاونی‌های مردمی فعال کنیم، از مشکلات عرصه اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.
فلاح زاده در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی بخواهد راه و رسم حاج قاسم را ادامه بدهند، باید متواضعانه برخورد کنند؛ رفتار حاج قاسم با مردم مادرانه بود، با مدیران پدرانه رفتار می‌کرد و در عین حال کار می‌خواست و با دشمنان با غلظت و شدت برخورد می‌کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)