کد خبر: ۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: این استان رتبه دوم مسابقات قرآنی در سطح وزارت جهاد کشاورزی را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ایمانی تبار روز سه شنبه در نشست خبری افزود: 22 نفر از کرمان به مسابقات قرآنی در سطح وزارت جهاد کشاورزی فرستاده شدند که استان کرمان رتبه دوم را از آن خود کرد و در بعضی بخش های قرآنی هم رتبه اول را کسب کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی در مراحل ابتدایی 435 نفر از همکاران و خانواده های آنان شرکت کرده بودند.
وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی یکی از نادرترین مجموعه های دولتی است که در آن مباحث قرآن به صورت مدون و هر سال بحث می شود و مسابقات قرآنی به عنوان یک برنامه مدون و برای تشویق کارکنان به موضوعات قرآنی ادامه دارد.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه مسابقات قرآنی در سطح وزارتخانه بر اساس مستندات از سال 67 کلید خورده است اظهار کرد: امسال بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در بخش های مختلف برگزار شد که نشان از رونق بحث های قرآنی در این سطح دارد.
وی گفت: متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در چند سال قبل جایگاهی را در این مسابقات نداشته است و سال های 81 و 82 آرزویمان این بود یک نفر به عنوان نفر برتر از استان اعلام شود زیرا این استان میزبان این مسابقات بود.
حجت الاسلام ایمانی تبار تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان امسال در مسابقات قرآنی در بخش های مختلف مجموعه وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی وجود نیروهای مستعد در استان برای مسابقات مذهبی و اسلامی را یک نقطه قوت برای کرمان دانست و گفت: باید از این ظرفیتی که در استان کرمان وجود دارد استفاده کرد و آن را به فعلیت رساند.
حجت الاسلام ایمانی تبار افزود: پرداختن به مسایل معنوی سلامت اداری را تضمین می کند و همچنین در تکریم ارباب رجوع، خدمتگزاری با تمام ظرفیت به مردم، پیشرفت استان و موارد دیگر نقش موثری دارد.
وی وجود برنامه ریزی صحیح و کارآمد را در جهت رونق مسایل قرآنی موثر دانست و بیان کرد: باید بدانیم اگر پولی را برای بخش های قرآنی و مسائل مربوط در ادارات در نظر گرفتیم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
وی قرار گرفتن افراد دلسوز در راس برنامه های قرآنی و معنوی در ادارات را از دیگر موارد رونق مسایل اسلامی و دینی عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان هم در این نشست گفت: استان کرمان با کسب مقام دوم بین استان های دیگر بعد از اصفهان توانست بخشی از رویکرد معنوی مجموعه جهاد کشاورزی را به نمایش بگذارد.
محمدجواد عبدالکریمی اضافه کرد: این سازمان دارای رتبه های برتر دیگر از جمله در نماز و دهه فجر هم بوده و برای مدتی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه نداشت که با آمدن حجت الاسلام ایمانی تبار سازمان جهاد کشاورزی رونق دوباره ای گرفته است.
وی با مهم ارزیابی کردن مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی به علت وجود افراد توانا از کل کشور اظهار کرد: با برنامه ریزی های مستمر حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان توانست به این رتبه ها دست یابد. 
مطهره کاشف رتبه اول تفسیر قرآن کریم در کل کشور، مرضیه حیدرزاده مقام دوم حفظ 10 جزء قرآن کریم، محمدمهدی بلوردی رتبه اول حفظ پنج جزء قرآن کریم، محمد رحیمی نژاد نفر سوم قرائت قرآن کریم، محمد گرجی مقام اول حفظ پنج جزء قرآن کریم و افرادی دیگر از جمله نفرات برگزیده این مسابقات قرآنی بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)