کد خبر: ۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
سردار اشتری در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که مقتدرانه در مقابل هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، می ایستد و افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بالاترین سرمایه ماست.
  فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که مقتدرانه در مقابل هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، می ایستد و افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بالاترین سرمایه ماست.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز 10 مردادماه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان اظهار کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی به دلیل پیشرفت هایی که داشته و استکبارستیزی که در مردم و مسوولان ماست، مورد طمع همه جهانخواران هستیم و به دلیل امنیتی که دارد، مورد تهاجم دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه های بسیار علیه جمهوری اسلام تصریح کرد: این توطئه ها به دلیل هوشیاری امام و مقام معظم رهبری، هماهنگی بین مردم و مسوولان و حضور نیروهای مسلح خنثی شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که این امنیت و ثبات را به هم زده و امنیت اجتماعی ما را خدشه دار کنند ادامه داد: استان کرمان به دلیل نزدیکی با برخی از کشورهایی که متاسفانه ثباتی در آنها نیست، در معرض تهدیدات زیادی قرار دارد و کرمان با وجود مشکلاتی از جمله ترانزیت مواد مخدر از سمت جنوبشرق به شمال، غرب و ...، تردد اتباع غیرمجاز، حضور اشرار؛ اما یکی از استان های امن آماده مقابله با هر شیطنتی است.

وی افزود: نیروی انتظامی، اطلاعات، بسیج، سپاه، ارتش و قوه قضائیه با اطاعت از مقام معظم رهبری و با همدلی و همزبانی و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمن کاری کرد که اشرار و گروه های ضد انقلاب، سودجو و قاچاقچی نتوانند آرامش مردم را به هم بزنند.

اشتری با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم، امنیت و آرامش برای مردم است تصریح کرد: برای استقرار نظم و امنیت تا پای جان ایستاده و دلیل این حرف نیز؛ تقدیم شهدا در این راه است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که مقتدرانه در مقابل هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، می ایستد و افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بالاترین سرمایه ماست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه رویکرد ما این است که پیشگیری اجتماعی داشته و از جرائم و ناهنجاری ها به وسیله خود مردم پیشگیری و برخورد کنیم افزود: این فرهنگ جامعه محوری و ارتباط با مردم و مسوولان برای ما یک سرمایه است که باید روز به روز افزایش یابد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان در سال جاری هم کاهش جرائم و افزایش کشف جرائم را داشته و در کشور 20 درصد کشف مواد مخدر افزایش، جرائم پنج درصد کاهش و تلفات جاده ای شش درصد کاهش داشته است.

اشتری تصریح کرد: این آمادگی را داریم که با حمایت مردم، همکاری مسوولان و هدایت های مقام معظم رهبری اقدامات شایسته تری نسبت به سال های گذشته ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بالاترین خدمت را به مردم ارائه می دهد افزود: باید تسهیلاتی باشد که این خدمات انتظامی با سرعت بیشتری و بهتر از گذشته باشد ضمن آنکه ما نیز بنا داریم حمایت ها و کمک های بیشتری را به استان کرمان نسبت به گذشته داشته باشیم هرچند در گذشته توجه ویژه ای به این استان بوده و استان های اولویت دار ماست.

فرمانده ناجا در ادامه افزود: سردار چناریان 35 سال خدمت خالصانه و صادقانه را پشت سر گذاشته و با افتخار دوران خدمتی خود را به اتمام رساندند و در پنج سال گذشته انصافا در استان کرمان زحمت کشیدند.

اشتری با اشاره به به اینکه سرهنگ بنی اسدی فردی اطلاعاتی، امنیتی و آشنا به مسائل استان هستند، اظهار کرد: مسائل اولویت دار برای ما در ناجا مشخص است و در برنامه ششم توسعه آمده و سیاست های بنیادی نیروی انتظامی مشخص است و باید از ظرفیت ها بیشتر استفاده کند و این مسائل در توان آقای بنی اسدی هست و امیدواریم امنیت و آسایش در استان کرمان ارتقاء یابد.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: سرهنگ ناظری جانشین فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان که از استان کرمان است، به سمت فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران منصوب شده است.

وی افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم زیر چتر ولایت خدمتگزاری بی منت برای مردم کشور و استان باشیم و بالاترین افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم که هم برای دنیا و هم برای آخرت ما خوب است.
برچسب ها: حسین اشتری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)