کد خبر: ۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
حمله مصلحی به دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اعتدال در جمع اصولگرایان کرمان:
اجتماع اصولگرایان استان کرمان با سخنرانی حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات اطلاعات در حالی برگزار شد که مصلحی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: «دارد تلاش می‌شود قبح مذاکره با آمریکا از بین برود.»
اجتماع اصولگرایان استان کرمان با سخنرانی حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات اطلاعات در حالی برگزار شد که مصلحی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: «دارد تلاش می‌شود قبح مذاکره با آمریکا از بین برود.»

به گزارش خبرنگار گفتارنو عصر روز پنجشنبه 12 شهریور 93 جلسه‌ای با عنوان اجتماع اصولگرایان استان کرمان در مسجد امام حسین خیابان مهدیه برگزار شد. در این اجتماع که با حضور حدود 300 نفر از اصولگرایان استان کرمان و در غیاب حجت الاسلام عرب‌پور برگزار شد، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نخستین کسی بود که برای سخنرانی پشت تریبون رفت. زاهدی در ابتدای سخنانش از مصلحی با عنوان وزیر در سایه نام برد.

زاهدی با اشاره به اجماع اصولگرایان استان و حضور تمام احزاب اصولگرا در جلسه گفت: «همه ما باید بر اساس احساس تکلیف فردی و جمعی و مصالح کشور و انقلاب عمل کنیم. نباید همه احساس تکلیف کرده و به صحنه بیایند.» زاهدی با بیان این نکته که اگر اصولگرایان به این نتیجه برسند او نباید کاندیدا شود، این تصمیم را می‌پذیرد، گفت: «باید ایثارگری و پیروی از جامعتین را در عمل نشان دهیم. این پیام را در شهرستان‌ها ببرید که تفرقه بزرگترین آسیب است و تا می‌توانید اختلافات را حل کنید.»

پس از صحبت‌های زاهدی حیدر مصلحی به عنوان سخنران اصلی این مراسم پشت تریبون رفت و حرف‌هایش را حول محور تحریف ارزش‌های امام آغاز کرد.

مصلحی در بخش‌های پایانی صحبت‌هایش که بیشتر از یک ساعت به طول انجامید، از مسائل روز این طور سخن گفت که: « فتنه‌ای جدید در راه است. در فتنه جدید دیگر عکس امام پاره نمی‌شود و نفاق بسیار پیچیده‌ای وجود دارد. طوری با طمطراق نام مقام معظم رهبری را بر زبان می‌آورند که بچه‌های ارزشی شک می‌کنند که ما ولایت مدارتریم یا این‌ها!»

مصلحی در میان سخنانش اشارات مفصلی هم به بحث مذاکرات هسته‌ای کرد و گفت: « در حالی که در روزهای پایانی مذاکرات تیم آقای جلیلی، طرف غربی به این نتیجه رسیده بود که تحریم‌ها را بردارد.  به نظر شما چرا مذاکرات هسته‌ای 2 سال طول کشید؟ برای این که قبح مذاکره با آمریکا شکسته شود و حساسیت بچه‌های ارزشی نسبت به مذاکره با آمریکا به مرور کم شده و ارزش‌های ما فرسوده شود.» 

به گزارش گفتارنو بخشی از مهمترین سخنان حیدر مصلحی در جمع اصولگرایان استان کرمان به شرح زیر است:

  • در سه دوره آرمان‌های امام در کشور تحریف شد. دوره اول دوره سازندگی بود که در آن دوره یک سرمایه‌داری در کشور رواج پیدا کرد که امروز هم تهدیدی برای کشور است. آنها در دوره سازندگی می‌گفتند که باید نسل پابرهنه کشور فدا شود تا مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.
  • دوره دوم تحریف مربوط به دوره اصلاحات است که در آن دوره به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌بردند. به خاطر دارید که در مطبوعات نوشته می‌شد باید در موزه‌ها به دنبال افکار امام گشت. و دوره سوم تحریف مربوط به فتنه 88 است که در آن به دنبال کینه توزی از شخص امام(ره) بودند.
  • در 2 سال پایانی دولت دهم هم با کمال تاسف در مقوله تحریف کارهایی انجام شد. من با اینکه می‌گویند جریان انحرافی مشکل دارم. جریان به چیزی می‌گویند که یک عقبه اجتماعی داشته باشد و بتواند در کف خیابان حرف بزند. باید بگوییم حلقه انحرافی.
  • بعضا از ما می‌پرسند که رییس جمهور اول که فلان شد و رییس جمهور دوم هم که فلان بود. من در پاسخ می‌گویم در مسیر ولایت ریزش کاملا طبیعی است.
  • پس از اینکه دیشب 34 رای اوباما برای وتوی رد برجام کامل شد، امروز روزنامه‌های ضد ارزشی جشن گرفته بودند. دارند به جامعه القا می‌کنند که آمریکا کدخداست.
  • در ژنو 2 در حالی که همه منتظر بودند توافق امضا شود، اعلام شد فرانسه بازی را بر هم زده. من که از پشت پرده خبر داشتم خنده‌ام گرفت. چرا آمریکا که فرانسه بدون اجازه‌اش آب نمی‌خورد، نگفت خفه شو اجازه بده توافق شود؟!
  • در مذاکرات دوره قبل آقای جلیلی دستش پر پر بود دقیقا می‌دانست دشمن چه می‌خواهد بگوید. در آلماتی هر چه 5+1 گفت آقای جلیلی یک چیزی گذاشت جلوی آنها چون اطلاعاتش کامل بود. در جنگ همیشه آن چیزی که حرف اول را می‌زند اطلاعات است.
  • 15 تا 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور به تحریم برمی‌گردد. باقی مشکلات از مدیریت ضعیف است. در 2 سال گذشته نقدینگی در کشور یک و نیم برابر شده. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
در مذاکرات دوره قبل آقای جلیلی دستش پر پر بود دقیقا می‌دانست دشمن چه می‌خواهد بگوید. در آلماتی هر چه 5+1 گفت آقای جلیلی یک چیزی گذاشت جلوی آنها چون اطلاعاتش کامل بود!!! هاهاهاهاهاهاها! چقدر خنده داره حرفهای وزیر سابق.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)