کد خبر: ۵۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مثلث آنلاین در گفتگویی با یک چهره اصولگرا به تحرکات انتخاباتی مهرداد بذرپاش اشاره کرده است.

مثلث آنلاین در گفتگویی با یک چهره اصولگرا به تحرکات انتخاباتی مهرداد بذرپاش اشاره کرده است.

گروه شریان که به تازگی اعلام موجودیت کرده است، بناست یکی از گروه‌های فعال اصولگرایی در انتخابات مجلس باشد. البته هنوز معلوم نیست آیا این گروه را باید نزدیک به جبهه پایداری در نظر بگیریم یا گروهی جداگانه از نظر منشی است؟ از طرفی وقتی به اعضای گروه شریان نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که تعداد قابل توجهی از آنها در جاهایی مسئولیت داشته‌اند که مهرداد بذرپاش در آنجا بوده است.

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع گفت: «آقای بذرپاش مدعی خیلی مسائل است. از قدیم هم این روحیه را داشته است و تصور می‌کرده می‌تواند محور یک جریان قرار بگیرد. اکنون هم که امکانات دولتی در اختیار دارد و برایش بهترین موقع است که تشکیلات شریان را هدایت کند. اگر تشکیلات شریان که هدف انتخاباتی دارد با محوریت آقای بذرپاش ایجاد شده است حتما اقدامی خلاف قانون است زیرا هیچکس نباید در جایگاهی دولتی اقدام به کارهای انتخاباتی کند؛ حتی اگر خودش نامزد انتخابات نشود و بخواهد بر روند انتخابات تأثیر بگذارد؛ ولو با حمایت از گروه یا افرادی. من تصور می‌کنم آقای بذرپاش برای ریاست‌جمهوری بذر می‌پاشد. البته که برای تصدی چنین مسئولیتی خیلی جوان است و اهل کار جمعی هم نیست».

او ادامه داد: «برخی تصور می‌کنند مجلس آینده باید مجلسی کاملا هماهنگ با قوه مجریه باشد که این تفکر بسیار نادرست است زیرا اصلا چه نیازی است که دو قوه این میزان با هم یک‌نظر باشند. ما باید دنبال مجلسی مستقل و انقلابی باشیم که با اعتقاد به اصول انقلاب اسلامی منتقد هر نوع کاستی‌ای شود زیرا وظیفه مجلس علاوه بر قانون‌گذاری نظارت بر اجرای قوانین نیز هست».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای بذرپاش از جبهه پایداری استفاده خود را می‌برد؛ البته پایداری‌ها هم نیاز به شریان دارند زیرا به طور مستقل جایگاهی در جامعه ندارند. بنابراین این دو گروه به هم نیاز دارند؛ هرچند در نهایت این دو هم زیر بار ائتلاف با هم نمی‌روند زیرا هر کدام دنبال سهم‌خواهی خودش است».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «من تصور نمی‌کنم لیست واحد اصولگرایی این دوره از انتخابات دست‌یافتنی باشد. از طرفی امیدوارم عرصه باز شود تا از گروه‌های مختلف بتوانند نامزدهای خودشان را در انتخابات داشته باشند. البته بحثی در این نیست که افرادی که اقداماتی خلاف امنیت ملی کرده‌اند یا به نظام التزام ندارند، تأییدصلاحیت شوند، بلکه می‌شود افرادی که به نظام باور دارند، صلاحیتشان تأیید شود تا مشارکتی پرشور را شاهد باشیم تا در نهایت نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت حداکثری محقق شود».

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)