کد خبر: ۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان کرمان برگزاری نمایشگاه پائیزه را اقدام خوبی دانست و تأکید کرد: با توجه اینکه چند سالی است نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرمان برپا نشده برگزاری نمایشگاه پائیزه ضروری است و تأکید من بر این است تمامی مسئولین و عزیزان کمک کنند تا با یاری خداوند این نمایشگاه باکیفیت بالا برگزار شود.
فرماندار کرمان از برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمان، محمدعلی توحیدی در کمیسیون تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان کرمان وضعیت اقتصاد کشور را با همت مسئولان، همدلی و همراهی مردم رو به رشد دانست و گفت: خدا را شاکریم که به‌رغم تمام ظلم‌هایی که به این ملت شده اقتصاد کشور با سیاست‌گذاری مسئولان و همراهی مردم در مسیر رشد و شکوفایی خود قرار گرفته اما آنچه باعث دغدغه شده رکود موجود در بازار است.

توحیدی از مسئولین متولی امر به‌ویژه مسئولان بخش کشاورزی خواست با دید باز و وسیع نسبت به آینده تصمیم‌گیری کنند و از تجربیات گذشته در سیاست‌گذاری‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بارها اتفاق افتاده که کشاورزان محصولی را به دلیل کمبودش در سال قبل کشت کرده و زمان برداشت، بازار از این محصول اشباع شده و دقیقا سال بعد به دلیل عدم فروش همین محصول در سال قبل، کشاورزان از کشت محصول سرباز زده و بازار با کمبود محصول فوق مواجه و باعث افزایش قیمت و نهایتا افزایش تورم شده است.

فرماندار کرمان برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نقش تمامی نهادها و مردم را مهم برشمرد و تأکید کرد: همه از مسئولین تا مردم، از تولیدکننده تا مصرف‌کننده، از سرمایه‌گذار تا سیاست‌گذار باید در صحنه حضور داشته باشند تا اقتصاد کشور در سمت‌وسوی شکوفایی قرار گیرد، اگر بازار اشباع شد باید سیاست صادرات در دستور کار قرار گیرد تا تعادل عرضه و تقاضا حفظ شود و در صورت عکس این موضوع باید سیاست‌گذاری برای حمایت از تولیدکننده داخلی باشد.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان کرمان برگزاری نمایشگاه پائیزه را اقدام خوبی دانست و تأکید کرد: با توجه اینکه چند سالی است نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرمان برپا نشده برگزاری نمایشگاه پائیزه ضروری است و تأکید من بر این است تمامی مسئولین و عزیزان کمک کنند تا با یاری خداوند این نمایشگاه باکیفیت بالا برگزار شود.

توحیدی برگزاری نمایشگاه پاییزه کرمان را اقدامی در راستای رفاه حال شهروندان دانست نه متضرر کردن بازار و بازاریان و تصریح کرد: وظیفه ماست تا هر چه در توان داریم برای رفاه حال مردم بگذاریم و تا که جایی مقدور است مشکلات بازدیدکنندگان را برای حضور در نمایشگاه مرتفع کنیم.

فرماندار کرمان در بحث آرد و نان و نانوائی‌ها با استناد به گزارش بازرسی‌های انجام شده توسط اکیپ‌های بازرسی فرمانداری، وضعیت نانوائی‌های سطح شهر کرمان را چندان مطلوب ندانست و ابراز داشت: متأسفانه وضعیت فعلی به گونه ایست که افرادی بدون طی مراحل قانونی اقدام به دایر کردن نانوایی می‌کنند، بدون اینکه حریم قانونی احداث نانوایی، مجوزهای لازم، بهداشت، قوانین صنفی اتحادیه و ... را رعایت کنند با هر کیفیت و قیمتی نان پخت می‌کنند.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان کرمان با انتقاد از عملکرد مسئولین ذیربط هرگونه توجیهی را پذیرفتنی ندانست و خواستار برخورد قاطع و قانونی مسئولین متولی با نانوایان غیرمجاز و متخلف شد و ابراز داشت: مسئولین باید در خصوص عملکرد خود به مردم گزارش دهند و پاسخگوی مطالبات ایشان باشند و بر اساس قانون صراحتاً تکلیف و وضعیت نانوائی‌های غیرمجاز را روشن کرده تا اینگونه غیرقانونی به‌صورت قارچ گونه رشد نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در‌ یک باشگاه فوتبال کرمانی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

تیراندازی منجر به جرح در نزاع خانوادگی در کهنوج

حضور زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس هنوز قطعی نیست

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)