کد خبر: ۵۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها قلب میدان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها قلب میدان هستند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نظری در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خیال‌بافی‌ها و توهمات دشمنان اظهار کرد: خوشبختانه امسال دشمن با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها قلب میدان هستند و ما به آنها کمک می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمنان به این دل بسته‌اند که اگر جایی در اذهان یک نسل و قشر تسلط پیدا کنند می‌توانند آنها را شکست دهند و این درست است و بحث عملیات روانی در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی اظهار کرد: دشمن در همه صحنه‌ها از تحریم و تجزیه و حتی عملیات روانی شکست خورده و دیدیم که برای شهادت امام رضا علیه السلام فراخوانی دادند، اما مردم ما به صورت میلیونی به سمت مشهد مقدس رفتند و هیچ پاسخی از طرف مردم به آنها داده نشد.

نظری با اشاره به  فضاسازی زیادی دشمنان، بیان کرد: خوشبختانه این کار شناختی و ترکیبی به شکست رسید اما دشمن عقب ننشسته و نمی‌نشیند زیرا یک معادله ساده دارد و حیات دشمن در ممات ماست و آنها به دنبال ممات ما هستند تا استثمار کنند و زندگی خودشان را با بهره‌جویی از سایر کشورها ادامه دهند.

وی عنوان کرد: ایران برای همه دنیا الگو شده است، در این سال‌ها بحث چهره به چهره با دانش‌آموزان را به ویژه در دوره کرونا نداشتیم اما می‌توانیم با کار جهاد تبیین جبران کنیم و به شبهه‌ها و تردیدها پاسخ دهیم.

نظری با اشاره به بازگشایی مدارس، عنوان کرد: مقرر است که یادواره شهدای دانش‌آموز در ۳۶ هزار مدرسه کشور، یادواره شهدای شهرستانی و استانی برگزار شود که باید بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیشنهاد داد: با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، آمادگی داریم میزبانی کنگره شهدای دانش‌آموزی کشور را بر عهده بگیریم.

وی با تاکید برآنکه برنامه‌های تبیینی در سال برای دانش‌آموزان در راستای رفع شبهه و سئوالات انجام شود، تصریح کرد: سپاه آمادگی لازم را در این زمینه دارد.

سردار نظری با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان عنوان کرد: کرمان نسبت به سایر استان‌ها مناطقی دارد که برای نشان دادن پیشرفت نظام در صنایع و معادن کم‌نظیر است که در قالب راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در این مکان‌ها حضور یابند همچنین به دنبال این هستیم که از هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه بازدید کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی از نزدیک لمس کنند.

وی افزود: راهیان نور با توجه به گرمای هوا تقریبا از آذرماه برای مناطق جنوب کشور مناسب است و اگر مسائل ایاب و ذهاب مهیا شود می‌توان راهیان نور برای اعزام به مناطق غرب کشور را از ابتدای مهرماه آغاز و سپس از آذرماه اعزام به جنوب را شروع کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟

قیمت طلا و سکه کاهشی شد

رگبار باران، رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای استان کرمان را فرا می گیرد

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

موارد ابتلا به سرخک در رفسنجان در حال افزایش است؛ هشدار مرکز بهداشت به خانواده‌ها برای تزریق واکسن

صعود قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند

درخشش ورزشکاران کرمانی با 3 عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در حوادث رانندگی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)