کد خبر: ۵۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور مطرح کرد
وزیر اطلاعات گفت که همراهی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی جلوی اقدام دیوانه‌وار دشمنان در ایجاد فضای ناامنی، تروریستی و کشتار مردم با بمب‌گذاری‌ها و قاچاق سلاح را گرفته است.

وزیر اطلاعات گفت که همراهی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی جلوی اقدام دیوانه‌وار دشمنان در ایجاد فضای ناامنی، تروریستی و کشتار مردم با بمب‌گذاری‌ها و قاچاق سلاح را گرفته است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای تأمین استان اردبیل، با تبریک عملیات افتخار آفرین، بزرگ، اثرگذار و تغییر دهنده راهبردهای جهانی توسط ملت و جوانان فلسطینی، تصریح کرد: امروز ما شاهد یکی دیگر از پیروزی‌های بزرگ جهان اسلام، مقاومت و اثرگذاری نفس قدسی امام راحل رضوان الله تعالی علیه در منطقه هستیم.

وی عملیات طوفان الاقصی را شکستی بزرگ، بی‌سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی دانست که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژاد پرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می‌کنند و ادامه داد: طوفان الاقصی عملیاتی بود که نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را به شوک برد و برای آن‌ها غافل گیرانه بود. عمق این پیروزی، حجم، دامنه و گستردگی و عظمت آن رعب و ترسی را در دل دشمنان آفریده و قدرت کوبنده‌ای را بروز داده که سال‌ها آثارش باقی خواهد ماند. دشمن بداند که آنچه را که به نام قدرت، گنبد آهنین، ناتو و به نام اتحادهای پوشالی به عنوان اقتدار و قدرت تعریف کرده است به لطف خدای تبارک و تعالی، ملت فلسطین بر آن‌ها فایق خواهند آمد.

وی این پیروزی را فتح الفتوح عنوان کرد و گفت: محاسبه‌های غلط همواره موجب شکست‌های بزرگ و تغییر قواعد بازی و تحول در راهبردها خواهد بود و این عملیات یک طراحی هوشمندانه‌ای است که موفقیت و توانمندی جوانان و انسان‌های با اراده را نشان داد. این نفوذ در عمق رژیم مدعی که خودش را در قیاس با قدرت‌های منطقه‌ای نمی‌دید بلکه در سطح جهانی تعریف می‌کرد، شکستی اثرگذار، تاریخی و ماندگار است که به این زودی‌ها نخواهند توانست به تعبیر رهبر عزیزمان آنرا ترمیم کنند. رژیم صهیونیستی که خود را با طرح‌هایی مثل عادی سازی روابط با کشورها مشغول کرده بود و با افراط گری‌ها، مردم فلسطین و جوانان را به استیصال می‌کشاند، امروز با واکنش مؤثر، عمیق و راهبردی آن‌ها شاهد فرو ریزی تمام دیوارهای حائل، امنیتی، نظامی و اطلاعاتی و اقتصادی رژیم‌اش است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تعبیر سید حسن نصرالله از رژیم صهیونیستی به عنوان خانه عنکبوت گفت: رژیمی که تلاش کرد با زدن سوریه، با ترور در ایران و خرابکاری تهدیدات را به خارج از مرزهای خود هدایت کند، امروز شاهد فروریزی است. دشمن بداند همچنان‌ که رهبر فرزانه و حکیم‌مان فرمودند هر جنایتی که این‌ها انجام بدهند، پاسخ، واکنش و سیلی محکم‌تری را از مردم فلسطین شاهد خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اعلام نظر سنجی‌ها مبنی بر اینکه افکار عمومی دنیا و آمریکا مدافع فلسیطنی‌ها است، گفت: افکار عمومی را می‌توان فریب داد، اما نمی‌توان برای همیشه حق خواهی انسان‌ها را از بین برد.

وی همچنین هفته فراجا را به تمام نیروهای انتظامی که شجاعانه در خط مقدم برای برقراری امنیت، عزت و حفظ هویت ملی تلاش می‌ کنند، تبریک گفت.

خطیب گفت: ما بخش قابل توجهی از تمدن ایرانی ـ اسلامی‌مان را در این استان می‌بینیم و تاریخ مملو است از مجاهدت‌ها و شهدایی که این سرزمین برای برقراری تمامیت ایران و پایداری اسلام و تشیع تقدیم کرده است.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به نقش استان اردبیل در تقدیم بیش از ۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طبعاً این استان خاطرات ارزنده و ماندگاری در تاریخ کشور ما آفریده و این نقش را ادامه خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای خدمت به مردم، گفت: امروز کاهش تورم، افزایش نرخ رشد اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را در کشور شاهد هستیم. یکی دیگر از پیشرفت‌ها و بزرگ اقدامات اثرگذار و مهم، ارسال ماهواره نور به مدار ۴۵۰ کیومتری با ماهواره بر ایرانی توسط هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع بود.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور افزود: در اغتشاشات با هم افزایی، مشارکت، همراهی و اجرای عملی جهاد تبیین تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی توفیق بزرگی را به دست آورد و شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کرد و توانست جلوی اقدام دیوانه‌وار دشمنان در ایجاد فضای ناامنی، تروریستی و کشتار مردم با بمب‌گذاری‌ها و قاچاق سلاح را بگیرد.

در پایان جلسه از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان اردبیل تقدیر و مدیر کل جدید معرفی شد.

وزیر اطلاعات در این سفر با آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز دیدار کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان گفت: وزارت اطلاعات و خادمان این مجموعه در مقابل دشمنان خارجی بسیار قوی عمل کردند و توانسته‌اند دسیسه‌ها و توطئه‌های متعدد آن‌ها را خنثی کنند.

آیت الله عاملی افزود: وزارت اطلاعات باید در مقابل فساد اداری و دست اندازان به بیت‌المال هم با اقتدار عمل کند تا وثوق مردم به نظام که بزرگ‌ترین ثروت نظام اسلامی هست آسیبی نبیند.

وزیر اطلاعات هم در این دیدار گفت: دشمن با تحمیل تحریم‌ها می‌خواست پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار دهد، اما صبر و بردباری مردم در کنار تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات مردم و کنترل تورم باعث شد نه تنها خللی در راه توسعه و پیشرفت ایران و سر افرازی نظام و استواری مردم ایجاد نشود بلکه خود دشمن با شکست مفتضحانه نتیجه راه غلط خود را دید و سیلی سنگینی هم از مقاومت مردم خورد.

وی در ادامه گفت: حفظ سرمایه اجتماعی هدف اصلی و مهمی است که با تلاش مسئولان و همراهی مردم بدست می‌آید و وزارت اطلاعات هم تمام تلاش خود را در راه حفظ این سرمایه اجتماعی به کار می‌گیرد.

 خطیب گفت: دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان برای توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم ستودنی است و مجموعه اداره کل اطلاعات استان هم برای رفع این دغدغه‌ها همت خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)