کد خبر: ۵۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 8 آبان 1402، وضعیت پرنوسانی را تجربه می‌کند. برخی محصولات افت چند ده میلیونی و برخی دیگر، افزایش قیمت را تجربه کردند؛ البته خودروهایی نیز بدون تغییر نرخ نسبت به روز گذشته در حال معامله هستند. چانگان CS35 تیپ ۳ با رشد ۴۵ میلیون تومانی به پرچمدار امروز بازار تبدیل شد.

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 8 آبان 1402، وضعیت پرنوسانی را تجربه می‌کند. برخی محصولات افت چند ده میلیونی و برخی دیگر، افزایش قیمت را تجربه کردند؛ البته خودروهایی نیز بدون تغییر نرخ نسبت به روز گذشته در حال معامله هستند. چانگان CS35 تیپ ۳ با رشد ۴۵ میلیون تومانی به پرچمدار امروز بازار تبدیل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 8 آبان 1402، وضعیت پر تغییری را تجربه می‌کند و روند کلی بازار یکسان نیست. در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، در حالی که برخی محصولات تا چند ده میلیون رشد قیمت داشته‌اند، تعدادی از مدل در مدار ثبات یا کاهش نرخ قرار گرفته‌اند.

در این میان چانگان CS35 تیپ ۳، خودروی وارداتی سایپا، که روز گذشته بک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با نرخ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به معامله گذاشته شد تا در کمتر از ۲۴ ساعت رشد ۴۵ میلیون تومانی را به ثبت برساند.

با بالا رفتن تنش‌ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در ابتدای هفته دوباره از کانال 52 هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت؛ اما روز گذشته، نرخ دلار دوباره کاهش داشت و تا نزدیکی 51 هزار تومان پایین آمد. انتظار می‌رفت که همین امر، دلیلی بر کاهش قیمت در بازار خودرو باشد که تعدادی از محصولات نشان دادند به‌رغم تبعیت از روند افزایشی نرخ دلار، در شیب نزولی ارز، آن را همراهی نمی‌کنند.

قیمت خودروهای داخلی امروز، نوسانات ریز و درشتی دارد. کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت و در محدوده 350 میلیون تومان معامله شد. اما امروز تغییری نداشته و روی کانال 355 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته تغییری نداشت، امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت 585 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو 206 تیپ 2 که ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو به شمار می‌رود، طی هفته‌‎های گذشته تغییری نداشت؛ اما امروز همانند شاهین حدود پنج میلیون تومان بالا رفت و با قیمت 485 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که طی روزهای گذشته حدود چند میلیون تومان گران‌تر شده بود، امروز دو میلیون تومان پایین آمد و به نرخ 741 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار، روند یکسانی ندارد. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که هفته گذشته با نوسانات محدودی روبه‌رو بود و در محدوده 710 میلیون تومان معامله می‌شد؛ اما این کراس‌اوور چینی روز گذشته 10 میلیون تومان گران‌تر شده و امروز پنج میلیون تومان دیگر بالا رفت و به نرخ 725 میلیون تومان رسید.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که تغییری نسبت به هفته گذشته ندارد 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده بود، امروز همان افت قیمت را جبران کرد و دوباره به نرخ 740 میلیون تومان بازگشت.

بسترن B30 با مدل 1400 از ماه‌های گذشته افت چند صد میلیونی داشته که امروز نیز 20 میلیون تومان دیگر پایین آمده و با قیمت 940 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره با مدل 1401 اما برخلاف خودروی بسترن، با افزایش 20 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال یک میلیارد و 500 میلیون تومان شده است.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

در حال حاضر موثرترین عامل تغییرات قیمت خودرو در بازار فعلی، نرخ دلار در بازار آزاد محسوب می‌شود؛ اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، دولت توانست نرخ دلار را در روز گذشته کنترل کرده و کاهش دهد. بنابراین در صورتی که دولت در روزهای آینده نیز توانایی کنترل دلار را داشته باشد، قیمت خودرو در ثبات و رکود به روند خود ادامه خواهد داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

بازدید از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان رایگان شد

رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی/هشدار به طبیعت‌گردها

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

پربازدید ها

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)