کد خبر: ۵۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار: تا مشکل ورود خبرنگاران حل نشود به دانشگاه نمی‌روم
ممانعت از ورود و اخراج خبرنگاران حاضر در مراسم سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان، اعتراض استاندار کرمان را در پی داشت. 

ممانعت از ورود و اخراج خبرنگاران حاضر در مراسم سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان، اعتراض استاندار کرمان را در پی داشت. 
به گزارش گفتارنو استاندار کرمان نسبت به ممانعت از حضور خبرنگاران در دانشگاه شهید باهنر کرمان واکنش نشان داد و گفت: تا زمانی‌که این مشکل حل نشود به دانشگاه نمی‌روم.
 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای اجتماعی استان کرمان که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد با انتقاد از عملکرد دانشگاه شهید باهنر کرمان مبنی بر ممانعت از حضور خبرنگاران در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه شهید باهنر کرمان از ورود صدا و سیما و سایر خبرگزاری‌ها و خبرنگاران به این دانشگاه ممانعت کرده است که این رفتار قابل قبول نیست و حتی آقای انکوتی خبرنگار خبرگزاری تسنیم را هم که داخل جلسه بوده را اخراج کردند.
فداکار با اشاره به اینکه دانشگاه باید در ارتباط با این موضوع توضیح بدهد که به چه دلیل از حضور خبرنگاران ممانعت شده است و دلایل این موضوع باید بررسی شود، تصریح کرد: این رفتار مسئولان دانشگاه با خبرنگاران و رسانه‌ها درست نبوده است.
استاندار کرمان خواستار تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان و توضیح مسئولین دانشگاه در این جلسه شد و گفت: رسانه‌ها نیز باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند تا مانع تکرار این رفتارها در آینده شود.
وی عنوان کرد: به محض اطلاع از این اتفاق در دانشگاه، از حضور در جلسات دانشگاه باهنر کرمان خودداری کردم و تا این مشکل برای خبرنگاران حل نشود در جلسات دانشگاه شرکت نخواهم کرد.
در این جلسه محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان در آینده نزدیک با این موضوع برگزار می‌شود تاکید کرد: ممانعت از حضور خبرنگاران به دانشگاه باهنر دغدغه تمام اصحاب رسانه استان است و باید حل شود.
در جریان نشست سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان از حضور خبرنگاران در ورودی دانشگاه ممانعت شد و بعد از آن نیز ضمن اخراج تعدادی از خبرنگاران از محل برگزاری جلسه با خبرنگار خبرگزاری تسنیم برخورد فیزیکی شد.
این در حالی است که خبرنگاران توسط تیم آقای جلیلی به دانشگاه دعوت شده بودند و در زمان سخنرانی و بیرون کردن خبرنگاران از جلسه هم شخص آقای جلیلی عنوان کردند که با حضور خبرنگاران مشکلی ندارند و این جلسه باید رسانه‌ای شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سردار رادان: گذرنامه اربعین به هیچ عنوان در مرز صادر نمی‌شود

روند قیمت طلا و سکه در بازار

دستگيري عامل تيراندازي و قدرت نمایی در عنبرآباد

سن ابتلا به ایدز در ایران کاهش یافته است/ 40 درصد مبتلایان به HIV شناسایی نشده‌اند

پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا طی روزهای آینده در کرمان

28 درصد ذخیره آب در سد‌های استان کرمان / صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

مرگ دختر ۴ ساله در کهنوج بر اثر ابتلا به بیماری هاری

رئیس حوزه قضائی جازموریان: عدم ترمیم شبکه آبرسانی، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد

ساعت کاری بانک‌ها در ۲ روز ابتدایی هفته آینده اعلام شد

بیش از ۳ هکتار از مراتع بافت در آتش سوخت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از آئین پرسه شادروان فردوس کاویانی در کرمان   (۱ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)