کد خبر: ۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، امروز در ریاض، پرسپولیس ایران به مصاف النصر عربستان می‌رود؛ دیداری که پیروزی در آن برخلاف تیم عربستانی برای نماینده ایران حیاتی است.

در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، امروز در ریاض، پرسپولیس ایران به مصاف النصر عربستان می‌رود؛ دیداری که پیروزی در آن برخلاف تیم عربستانی برای نماینده ایران حیاتی است.

به گزارش ایسنا، النصر عربستان و پرسپولیس ایران در جریان هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند.

«شوالیه‌های عربستان» در فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا با آمار صد درصد برد در چهار هفته ابتدایی مرحله گروهی، شانس اول صعود به مرحله‌حذفی محسوب می‌شوند و به صدر جدول گروه E تکیه زده‌اند.

النصر علاوه بر لیگ قهرمانان، در لیگ داخلی عربستان که از آن ۱۴ هفته می‌گذرد، در ۱۲ بازی متوالی شکست‌ناپذیر بوده‌ و در تعقیب الهلال صدرنشین، رتبه‌ دوم را به خود اختصاص داده است.

مصاف رفت دو تیم در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه آزادی تحت‌الشعاع حضور ابرستاره پرتغالی "کریستیانو رونالدو" قرار گرفته بود؛ دیداری که در نهایت با برتری ۲ بر صفر نماینده متمول عربستان به اتمام رسید.

سرخ‌پوشان در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز نشده‌اند و برای رسیدن به مرحله‌حذفی رقابت‌های آسیایی باید بتوانند در دو بازی سرنوشت‌ساز پیش رو (النصر و الدحیل) موفق عمل کنند.

سرخ‌پوشان از چهار مسابقه قبلی‌شان در این مرحله موفق به کسب هفت امتیاز شده‌اند و با توجه به اینکه سه تیم برتر دوم از پنج گروه می‌توانند در کنار پنج تیم صدرنشین راهی مرحله‌حذفی شوند، شاگردان یحیی برای حضور در جمع برترین تیم‌های دوم مسیر دشواری را مقابل خود می‌بینند.

تاخیر ۴۸ ساعته پرواز پرسپولیسی‌ها نیز برنامه‌های یحیی را با اختلال روبرو کرد. سرخ‌پوشان که قرار بود روز شنبه راهی عربستان شوند یکشنبه عازم ریاض شدند تا در دیرترین زمان ممکن سفر کرده باشند و مجال کوتاهی برای مرور تمرینات و برنامه‌های خود داشته باشند.

اندرسون تالیسکا ستاره آماده زردپوشان شهر ریاض که در دیدار قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا موفق به‌ثبت هت‌تریک برابر الدحیل شد، امید اول گلزنی النصر برابر پرسپولیس خواهد بود. در صورت غیبت رونالدو و مانه، احتمالاً لیست پنج نفره بازیکنان خارجی النصر در دیدار با پرسپولیس با حضور الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا، اوتاویو و اندرسون تالیسکا چیده می‌شود.

شاگردان کاسترو حتی در صورت کسب حداقل امتیاز از جدال با پرسپولیس هم می‌توانند در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صعود مستقیم خود را به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها مسجل کنند و باید دید در پایان این هفته راه برای صعود پرسپولیس از گروه دشوارتر می‌شود یا شاگردان گل‌محمدی از پس النصر در عربستان برخواهند آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)