کد خبر: ۵۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
قیمت خودرو امروز شنبه 2 دی 1402، با توجه به آغاز اولین روز هفته و شروع نخستین روز کاری در زمستان، آرام و بدون تلاطم گزارش می‌شود و در هفته جاری می‌توان انتظار داشت کماکان بازار خودرو روند هفته‌های پیشین را در پی بگیرد. از این روی در صورت ثبات در سیاست گذاری‌های صنعت خودرو، شاهد نوسانات قیمتی محدودی در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

قیمت خودرو امروز شنبه 2 دی 1402، با توجه به آغاز اولین روز هفته و شروع نخستین روز کاری در زمستان، آرام و بدون تلاطم گزارش می‌شود و در هفته جاری می‌توان انتظار داشت کماکان بازار خودرو روند هفته‌های پیشین را در پی بگیرد. از این روی در صورت ثبات در سیاست گذاری‌های صنعت خودرو، شاهد نوسانات قیمتی محدودی در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را مانند روزهای گذشته تجربه می‌کند.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ از کوئیک و ساینا تا چانگان،جک و ام وی ام

 

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو در بازار نسبت به روزهای گذشته هیچ‌گونه تغییری نداشته است، ارزان‌ترین خودروی سواری صفر موجود در بازار، کوییک معمولی همچنان با قیمت 348 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. تنها خودروی دوگانه سوز موجود در سبد محصولات گروه خودرو سازی سایپا یا همان ساینا S دوگانه سوز نیز مانند روزهای پایانی هفته گذشته همچنان با قیمت 385 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می‌شود. پراید وانت 151، ارزان‌ترین خودرو کار و تجاری موجود در بازار آزاد نیز با قیمت 276 میلیون تومان در بین خریداران معامله می‌شود. خودرو تارا اتوماتیک V2 لوکس ترین خودرو تولید داخل که در سبد محصولات ایران خودرو قرار دارد نیز با قیمت 763 میلیون تومان در بازار میان خریداران و فروشندگان مبادله می‌شود.

 پژو پارس سال نیز یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است که با قیمت 526 میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود. در گروه خانواده محصولات دنا، نسخه دنده‌ای با قیمت 650 میلیون تومان و نسخه اتومات توربو شارژ نیز با قیمت 810 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می‌شود.

از جمله محصولاتی که دیگر در خطوط تولید خودروسازان قرار ندارند اما در بازار با ثبات قیمت مواجه هستند می‌توان به پژو 405 SLX، رنو تندر 90 پلاس دنده‌ای و پژو 206 V8 SD اشاره کرد که هر کدام به ترتیب با قیمت 530 میلیون تومان، 820 میلیون تومان و 550 میلیون تومان در بازار اعلام قیمت می‌شوند.

 

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ از کوئیک و ساینا تا چانگان،جک و ام وی ام

 

قیمت خودروهای مونتاژِی

در این بخش از بازار خودرو نیز همانند خودروهای داخلی، ثبات قیمت را مشاهده می‌کنیم. هایما S7 پلاس ایران خودرو همچنان با قیمت 1.420 میلیون تومان در بازار مانند روزهای پایانی هفته گذشته معامله می‌شود، دو خودرو سدان مونتاژِی مدیران خودرو، چری آریزو 5 اکسلنت توربو و فونیکس آریزو 6 پرو هر کدام به ترتیب با قیمت 960 میلیون تومان و 1.330 میلیون تومان در بازار از سوی فروشندگان اعلام قیمت می‌شوند.

 از جمله خودروهای مونتاژِی محبوبی که دیگر بر روی خطوط مونتاژ خودرو سازان قرار ندارند می‌توان به چانگان CS35 گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد که در بازار 1.070 میلیون تومان ارزش گذاری می‌شود. پژو 2008 خودروی مونتاژی ایران خودرو نیز در بازار با قیمت 2.250 میلیون تومان در بین مصرف خرید و فروش می‌شود. خودرو سیتروئن C3 از جمله خودروهای با کیفیت مونتاژِی نیز در کانال قیمتی 1.950 میلیون تومان قرار دارد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

همان‌طور که در ابتدای گزارش مطرح شد در هفته جاری نمی‌توان انتظار افزایش قیمت خودروها را در بازار آزاد متصور بود، تمامی این موارد در صورتی است که همچنان عرضه خودروهای وارداتی، عرضه خودرو در سامانه یکپارچه و ثبت نام خودروهای مونتاژی هر چند محدود اما به صورت پیوسته صورت پذیرد و در بستر سیاست گذاری خودرو اعمم از نحوه عرضه و فرمول قیمت گذاری شاهد تغییراتی نباشیم زیرا بازار خودرو در صورت بروز هرگونه تغییر واکنش نشان خواهد داد و بازار از حالت سکون و آرامش خارج خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

تخریب بخشی از یخدان محمودآباد سیرجان در بارش‌های اخیر

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

پربازدید ها

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)