کد خبر: ۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تایید صلاحیت شدن ۵۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان خبر داد و گفت: ۳۲۲ نفر در کل استان کرمان شامل ۲۷۵ مرد و ۴۷ زن تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تایید صلاحیت شدن ۵۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان خبر داد و گفت: ۳۲۲ نفر در کل استان کرمان شامل ۲۷۵ مرد و ۴۷ زن تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی در نشست خبری با محوریت انتخابات با تشریح زمان ارسال شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت یا عدم احراز شده‌اند در ادامه درباره آمار رسیدگی به صلاحیت‌ها اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بافت، ارزویئه و رابر ۶۹ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم شده‌اند که ۲۷ نفر آنها تایید صلاحیت شدند و چهار نفر آنها زن و ۲۳ نفر دیگر مرد هستند.

وی از تائید صلاحیت ۶۳.۲ درصد داوطلبان حوزه انتخابیه بم، ریگان، نرماشیر و فهرج خبر داد و افزود: در این حوزه ۳۸ نفر داوطلب شدند که از این تعداد دو زن و ۲۲ مرد تائید صلاحیت شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ۵۲ نفر داوطلب شدند که ۲۳ نفر آنها (معادل ۴۴.۲ درصد) تایید صلاحیت شدند.

گفتنی است در این حوزه انتخابیه فقط یک زن تائید صلاحیت شده است.

وی از تائید صلاحیت ۵۱ نفر از ۸۱ داوطلب حوزه انتخابیه رفسنجان و انار خبر داد و عنوان کرد: در این حوزه هشت زن و ۴۳ مرد تایید صلاحیت شده‌اند.

جلالی با بیان این مطلب که در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان از ۷۰ داوطلب، سه زن و ۳۷ مرد تائید صلاحیت شدند، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ۵۶ نفر داوطلب داشتیم که ۲۸.۶ درصد آنها (۱۲ مرد و چهار زن) صلاحیتشان تائید شده است.

وی عنوان کرد: ۶۲.۵ درصد داوطلبان (سه زن و ۲۷ مرد) حوزه انتخابیه شهربابک تایید صلاحیت شدند. همچنین گفتنی است که در این حوزه ۴۸ نفر داوطلب شده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه انتخابیه کرمان و راور ۱۸۷ نفر داوطلب شده بودند که ۹۳ نفر آنها (معادل ۵۰ درصد) شامل ۲۰ زن و ۷۳ مرد تائید صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کهنوج، روبار جنوب، قلعه گنج و منوجان ۱۸ نفر از ۴۴ داوطلب تائید صلاحیت شدند لذا از ۴۰.۹ درصد تایید شدگان دو نفرشان زن و ۱۶ نفرشان مرد است.

جلالی از تائید صلاحیت شدن ۵۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان خبر داد و گفت: ۳۲۲ نفر در کل استان کرمان شامل ۲۷۵ مرد و ۴۷ زن تائید صلاحیت شده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۹ نفر عدم احراز، ۱۹۴ نفر عدم تائید نظارت و ۳۹ نفر عدم شرایط ثبت نام و ۴۴ نفر عدم اعتراض از مرحله اجرایی در کل استان داشته‌ایم.

معاون استاندار کرمان با تاکید براین‌که ستاد انتخابات استان آمادگی برای برگزاری انتخابات را دارد، در ادامه با تبیین اقدامات صورت گرفته در راستای سلامت انتخابات اظهار کرد: ۲۴۳۸ شعب اخذ رأی در سامانه تاکنون ثبت شده است. همچنین دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از همه سلایق در تائید صلاحیت‌شدگان وجود دارد و امیدواریم انتخابات پرشوری برگزار شود. همچنین از رسانه‌ها به عنوان حلقه‌های میانی انتظار می‌رود که در رفع گره‌های ذهنی مردم کمک کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)