کد خبر: ۵۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد ایجاد شور و نشاط در جامعه، امیدآفرینی، بیان پیشرفت‌های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد ایجاد شور و نشاط در جامعه، امیدآفرینی، بیان پیشرفت‌های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، امروز، در نشست خبری با موضوع چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را در دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: مردمی بودن انقلاب از مهم‌ترین دلایل بی‌نظیری آن است. این مردم بودند که انقلاب کردند و با حضور خود آن را تثبیت کرده و تداوم بخشیدند. در انقلاب‌های دیگر جهان مردم نقشی نداشتند، اما جنس انقلاب اسلامی فرق می‌کند و توده مردم با ایمان، اعتقاد و انگیزه الهی به رهبری امام (ره) انقلاب کردند و با تمام توان پای انقلاب ایستادند.

وی شاخص دیگر انقلاب را اسلامی بودن دانست و با بیان اینکه مردم خواهان حاکمیت اسلام بودند و جمهوری اسلامی با رأی بالای مردم در کشور حاکم شد، ادامه داد: انقلاب از این نظر مهم است که سبب تحولات بسیاری در دنیا شد و جمهوری اسلامی، حکومتی که کاملاً وابسته به آمریکا و غرب بود را از بین برد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی مستقل‌ترین نظام حاکم را ایجاد کرد و سبب تحول در دنیا شده و نظمی که آمریکا برای جهان تعریف کرده بود را بر هم زد، افزود: فتنه‌ها و توطئه‌ها برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ادامه دارد، اما بر خلاف اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی روز به روز پیش می‌رود.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد ایجاد شور و نشاط در جامعه است، اظهار کرد: امیدآفرینی، بیان پیشرفت‌های مادی و معنوی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به صورت هنرمندانه، ایجاد وحدت و اتحاد، پرهیز از جانبداری از کاندیدا‌های انتخابات و برگزاری برنامه‌ها با پیوست انتخاباتی، گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان از دیگر رویکرد‌های برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری دهه فجر باشکوه، بانشاط، امیدآفرین و وحدت آفرین با همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم تزئینات و فضاسازی شهری است که از سوی شهرداری، اصناف، مساجد، مدارس، دستگاه‌های اجرایی و... انجام می‌شود و شش هزار پرچم از سوی شهرداری در شهر کرمان نصب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: برگزاری ویژه‌برنامه استقبال از دهه فجر، برگزاری جشن‌های ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی به مدت ۱۰ شب، بزرگداشت سالروز ورود امام راحل به میهن در سراسر استان ساعت ۹:۳۰ در ۱۲ بهمن‌ماه، گلباران یادمان امام (ره)، شهدای انقلاب و شهدای تروریستی، برگزاری رژه موتوری، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها ۱۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ در گلزار شهدای کرمان، آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان روز چهارشنبه ۱۱ بهمن، همایش ورزش صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان، طراحی و نصب یادمان انقلاب در میدان شورا، تجمع ورزش صبحگاهی بانوان، مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کرمان است.

انجم‌شعاع گفت: نواختن زنگ انقلاب در واحد‌های صنعتی، همایش کوهپیمایی، برگزاری جُنگ شادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه بانوان از کتاب «صعود چهل ساله»، برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی در موزه هنر‌های معاصر کرمان، برگزاری جشنواره فیلم فجر، جشنواره سرود «مهرآوا» در راور، تجلیل از بانوان دارای سه فرزند و بیش از سه فرزند، برگزاری جشن انقلاب در تکایای شهر کرمان و به‌صورت ویژه در تکیه میدان قلعه ۱۷ بهمن‌ماه، برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، برگزاری جشن انقلاب در زندان‌ها، نشست‌های هم‌اندیشی و مناظره دانشجویی در دانشگاه‌ها به همت جهاددانشگاهی، برگزاری جشنواره روستایی و عشایری، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی و... از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کرمان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی به میزبانی کرمان

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

پربازدید ها

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)