کد خبر: ۵۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
بر اساس دستور رئیس مرکز اطلاعات مالی کشور حداکثر مبلغ کارت به کارت برای تمام افراد بدون پرونده مالیاتی، در یک ماه یک‌میلیارد تومان شد.

بر اساس دستور رئیس مرکز اطلاعات مالی کشور حداکثر مبلغ کارت به کارت برای تمام افراد بدون پرونده مالیاتی، در یک ماه یک‌میلیارد تومان شد.

در اجرای تبصره (۳) ماده (۸) آئین نامه اجرایی ماده (۱۴) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی ارائه خدمات کارت به کارت بیش از ۱۰ میلیارد ریال یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی متصل به کدملی اشخاص مذکور ممنوع است.

به گزارش تسنیم، محدودیت ارائه خدمات کارت به کارت در اجرای تبصره 3 ماده 8 آئین‌نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی به رئیس‌کل  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

در مکاتبه هادی خانی، رئیس اطلاع مالی کشور آمده است؛ نظر به استفاده برخی صنوف از حساب‌های نیابتی به‌ویژه از طریق خدمات کارت به کارت در شبکه بانکی کشور; با نظرداشت اطلاعات دریافتی از آمار تراکنش‌های سال 1401 افراد فاقد پرونده مالیاتی در الگوی 100 تراکنش دریافتی در ماه به‌ارزش حداقل 35 میلیون تومان و در اجرای تبصره (3) ماده (8) آئین‌نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی ارائه خدمات کارت به کارت بیش از 10 میلیارد ریال یا 200 تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی متصل به کد ملی اشخاص مذکور ممنوع می‌باشد، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن ابلاغ به مبادی ذی‌ربط جهت اعمال محدودیت موردنظر، گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته و نتایج آن در بازه‌های زمانی سه‌ماهه به این مرکز ارائه گردد.

بدیهی است محدودیت فوق شامل سایر ابزارهای پرداخت و انتقال وجه نگردیده و با دریافت داده‌های متقن و دقیق‌تر، امکان بازنگری و تسرّی آن به سایر گروه‌های جمعیتی و ابزارهای پرداخت وجود خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نظارت دامپزشکی کرمان بر کشتار بیش از ۴۱ هزار دام

نگرانی‌ها از کمبود پزشک فوق تخصص در آینده نزدیک در کشور

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

بزرگ‌ترین گلدان‌های طبیعی جهان در فهرج

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت جوی استان   (۱ نظر)

نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد   (۱ نظر)