کد خبر: ۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر پروژه و رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به پیشرفت 37 درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان اشاره کرد و گفت: از برنامه زمانبندی شده، جلوتر هستیم.
مدیر پروژه و رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به پیشرفت 37 درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان اشاره کرد و گفت: از برنامه زمانبندی شده، جلوتر هستیم.

به گزارش ایسنا، موسی نجفی در حاشیه بازدید استاندار کرمان از پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان با تاکید براینکه کلیه پروژه های این قرارگاه به صورت همزمان در شهر کرمان اغاز شده است، گفت: مقرر شده کلیه این طرح ها طی مدت زمان 26 ماه آماده بهره برداری باشند.

نجفی از فعالیت 178 نیروی متخصص در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان خبر داد و افزود: از تعداد 178 نفر نیروی متخصص تنها 5 نفر غیر بومی و مابقی بومی می باشند.

وی به فعالیت 13 تیم پیمانکاری در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان اشاره کرد که 10 تیم پیمانکاری کرمانی می باشند.

رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یادآور شد: این قرارگاه باید تا پایان شهریور 94، هفت هزار متر بتن ریزی انجام می داد که خوشبختانه تاکنون 13 هزار بتن ریزی انجام پذیرفته است.

نجفی به پیشرفت 37 درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان اشاره کرد و گفت: از برنامه زمانبندی شده، جلوتر هستیم.

وی تاکید کرد: این قرارگاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و به همین منظور مردم شریف کرمان می توانند روز پنجشنبه اولین ستون پروژه پل روگذر شهدای مدافع حرم را مشاهده نمایند.

رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از حمایت های ویژه استاندار از پیشرفت پروژه ها و همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه شرکت گاز قدردانی کرد و افزود: با همکاری های صورت گرفته هیچگونه مشکل خاصی در قرارگاه وجود ندارد اما مشکل آب و برق همچنان مانع از پیشرفت پروژه های این قرارگاه شده است.

 نجفی از باقی ماندن بافت میدان آزادی شهر کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقه ای تحت عنوان المان متحرک( ترکیبی از کرمان و کویر) برای میدان آزادی شهر کرمان در حال برگزاری است که طی دو ماه آینده نتایج مسابقه اعلام و طرح اصلی انتخاب خواهد شد.

کارخانه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در شهر کرمان در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار احداث گردیده که شامل بخش‌هایی از جمله چهار سوله، مخزن آب و گازوئیل، سیستم آزمایشگاه و کمپ اسکان کارگران است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)