کد خبر: ۵۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان:
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه مردم باید از نمایندگان فعلی خودشان حساب‌کشی کنند، تاکید کرد: من با قاطعیت هر چه تمام‌تر به مردم کرمان عرض می‌کنم زنگ انشا تمام شده و امروز زنگ حساب است.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه مردم باید از نمایندگان فعلی خودشان حساب‌کشی کنند، تاکید کرد: من با قاطعیت هر چه تمام‌تر به مردم کرمان عرض می‌کنم زنگ انشا تمام شده و امروز زنگ حساب است.

به گزارش گفتارنو محمدرضا نژادحیدری در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه، بیان داشت: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و تبلیغات انتخاباتی از بامداد گذشته به صورت رسمی آغاز شده و جریانات و احزاب سیاسی فعالیت‌های رسمی خودشان را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: جمعیت توسعه آزادی استان کرمان از مدت‌ها قبل و بر اساس اعلام نظرهایی که در فواصل زمانی متعدد انجام گرفته بود از قبل تصمیم داشتند در هر نقطه‌‌ای که امکان رقابت وجود داشته باشد شرکت کند و کاندیداهای مورد نظر خود را به جامعه معرفی کند تا ضمن تشویق مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کند تا فضای سیاسی استان کرمان را از طریق صندوق‌های رای تعدیل دهد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: در این مقطع زمانی که شرایط از نظر اقتصادی و اجتماعی شرایط بسیار خاصی است و بخشی از جامعه ما به دلیل برخی سوء حکمرانی‌ها با اعتراضاتی مواجه است و در تشخیص و تحلیل خود این اعتراض را از طریق عدم مشارکت در انتخابات دنبال می‌کند، ما به عنوان جمعی از نیروهای سیاسی استان بر اساس گفتگوهای متعددی که با کارشناسان در حوزه‌های مختلف داشتیم تصمیم گرفتیم که فهرستی از نیروهای اصلاح‌طلبی که توانستند از دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی امر انتخابات مجوز ورود به انتخابات را دریافت کنند به جامعه معرفی کنیم.

نژادحیدری به اسامی نامزدهای مورد حمایت جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اشاره کرد و افزود: در حوزه کرمان و راور  آقایان محمدرضا علیزاده- محمدمهدی عرب‌نژاد؛ حوزه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر، گنبکی : آقای رضا اشک؛ حوزه زرند و کوهبنان : آقای حبیب‌الله خنجری؛ حوزه رفسنجان و انار: آقای احمد انارکی محمدی؛ حوزه جیرفت و عنبرآباد: آقای علی اسلامی‌پناه؛ حوزه کهنوج (هفت گنج): آقای ایرج بیت‌اللهی از این افراد حمایت می‌کنیم همچنین در حوزه سیرجان و بردسیر آقای عبدالرضا ناظری و در حوزه شهربابک آقای مصطفی رضاحسینی از میان نامزدهای مستقل معرفی می‌شوند در حوزه انتخابیه بافت هم ضمن احترام به همه نامزدهایی که در صحنه حضور دارند جمعیت توسعه آزادی نتوانست به جمع بندی روشنی برسد و در این حوزه انتخابیه سکوت می‌کند و از هیچ نامزدی پشتیبانی نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان تاکید کرد: انتظار داریم همه دوستانی که در شهرستان‌ها حضور دارند و احساس می‌کنند رقابت آنها ممکن است یک رقابت درون جریانی باشد به این نکته توجه داشته باشند که اولویت اصلی ما حفظ اتحاد نیروهایمان در شهرستان‌ها است و همگی تلاش کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد داشته باشیم.

نژادحیدری افزود: همه جریانات در انتخابات سهم دارند ما هم به عنوان یک تشکل سیاسی نظری مغایر با این نداریم، هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگراها اشتباهاتی داشتند طبعا گروه‌هایی که سهم بیشتری از قدرت را داشتند باید مسئولیت بیشتری هم بپذیرند.

وی با بیان اینکه مجلس فعلی محصول عدم مشارکت مردم در انتخابات سال 1398 است، اظهارداشت: انتخابات سال  1398 یکی از کم رونق‌ترین انتخابات‌ کشور از نظر مشارکت به شمار می‌رود، دوستانی که امروز مجلس را در دست دارند وعده داده بودند که مشکلات مردم را از لحاظ اقتصادی مرتفع کنند.

نژادحیدری تصریح کرد: روزی که نمایندگان فعلی وارد مجلس شدند تورم چند بود الان چند است همان گونه که ما آمادگی داریم مسئولیت خودمان و اشتباهاتی را که در کشور وجود دارد بپذیریم، این سوال و این پرسش را به عنوان یک جریانِ اقلیت که در قدرت حضور نداریم (نه در دولت حضور داریم و نه در مجلس)، از نمایندگان فعلی استان کرمان و از مسئولین کمیسیون‌های مجلس با قاطعیت هر چه تمام‌تر می‌پرسیم که شما برای تورم چه کردید.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه مردم باید از نمایندگان فعلی خودشان حساب‌کشی کنند، تاکید کرد: من با قاطعیت هر چه تمام‌تر به مردم کرمان عرض می‌کنم زنگ انشا تمام شده و امروز زنگ حساب است.

وی ادامه داد: این وضعیت آشفته‌ای که در کشور وجود دارد هیچ دلیل قانع کننده‌ای ندارد.

نژادحیدری با بیان اینکه آقایان در ادواری می‌گفتند مشکل کشور مدیران خسته پشت میز نشین است، اظهارداشت: هنوز طنین صحبت‌های آقایان در گوش همه ما وجود دارد. دولت تغییر کرد، ۲ سال و نیم از عمر دولت مستقر گذشته اما شرایط کشور شرایط متفاوتی است.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اظهارداشت: اجازه ندهید عرصه سیاست در مرکز استان کرمان عرصه تاخت و تاز پول‌های باد آورده باشد.

وی افزود: توصیه من به مردم شریف کرمان و راور این است، مردم انتخابات را جدی بگیرند و درعرصه انتخابات حضور داشته باشند.

نژادحیدری با بیان اینکه این دوره انتخابات جاری مجلس حساس است، گفت: مردم کرمان و راور اگر از فساد و رانت بازی بیزارند باید خیلی مراقب انتخابات باشند.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه اجازه ندهید افرادی با سخنان واهی بخواهند عرصه سیاست را در مرکز استان کرمان مدیریت کنند، تصریح کرد: اگر کسی گفت من کویر لوت را قبلا در جایی که مسئولیت داشتم به سوئیس تبدیل کردم بگویید، نه آنجا کویر لوت بود و نه الان سوئیس است؟!! اگر سوئیس بود شما از آنجا تشریف نمی‌آوردید به اینجا؟!!

وی افزود: اگر کسی گفت 10 هزار شغل در سال جدید ایجاد می‌کنم بگویید، شما ما را سرکار نگذارید لازم نیست شغل ایجاد کنید.

نژادحیدری با تاکید بر اینکه اجازه ندهید پول تعیین کننده انتخابات باشد، اظهارداشت: اگر کسی گفت من به شما پست و مقام می‌دهم می‌توانید آنها را قبول کنید اما به ندای دلتان هم گوش بدهید.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم باندهای بی‌نام و نشان در مرکز کرمان مسلط شوند، گفت: باتوجه به اینکه این دوره انتخابات خیلی مهم است، باید توجه کرد که هر نوع اشتباهی ممکن است خسارات بسیار زیادی را به عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع در کرمان وارد کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)