کد خبر: ۵۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون استاندار کرمان:
معاون استاندار کرمان با بیان اینکه سه شنبه آخرین روز انصراف داوطلبین است و تا 72 ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات این فرصت انصراف وجود دارد، گفت: پنجشنبه 10 اسفند ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌شود و نهایتاً در روز جمعه 11 اسفند انتخابات را داریم.

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه سه شنبه آخرین روز انصراف داوطلبین است و تا 72 ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات این فرصت انصراف وجود دارد، گفت: پنجشنبه 10 اسفند ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌شود و نهایتاً در روز جمعه 11 اسفند انتخابات را داریم.

به گزارش تسنیم، رحمان جلالی با اشاره به اینکه در مجموع 2438 شعبه اخذ رای در سطح استان کرمان داریم، افزود: از این تعداد 1477 شعبه ثابت، 960 شعبه سیار و 92 شعبه برای مناطق صعب‌العبور در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 468 شعبه اخذ رای ما مربوط به حوزه انتخابیه کرمان و راور است که بیشترین شعب اخذ رای مربوط به این حوزه بوده و کمترین شعب اخذ رای ما مربوط به حوزه انتخابیه گنبکی در شرق استان با 25 شعبه اخذ رای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه تمام ملزومات برگزاری انتخابات تحویل شعب داده شده و تاکنون سه مانور و رزمایش انتخاباتی در استان برگزار شده است، گفت: 56 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان بوده و در امر انتخابات دخیل هستند.

وی ابراز داشت: براساس قانون جدید واجدان شرایط با پنج مدرک هویتی امکان رأی دادن وجود دارد و مردم می‌توانند با کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه در انتخابات شرکت کرده و رای خود را به صندوق بیندازند.

جلالی با بیان اینکه مدیران استان در آماده‌باش هستند، افزود: برای شهرستان‌های مختلف استان از میان مدیران معین انتخاباتی انتخاب شده است تا در روز انتخابات کمک فرمانداران باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، بیان کرد: از 2 میلیون و 319 هزار و 535 نفر واجد شرایط رای دادن که در استان کرمان داریم که 122 هزار و 110 نفر آنها رأی اولی هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد، اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی انتخابات تشکیل شده و در چهار زمینه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت فعال و کرمان آرایش انتخاباتی کامل گرفته است.

جلالی با اشاره به اینکه جلسه‌ای با حضور داوطلبان نمایندگی مجلس برگزار شده و توجیه شدند تا از تخلفات انتخاباتی پیشگیری شود، گفت: کارکنان دولت و عوامل اجرایی حق دخالت در انتخابات به ویژه در ساعات اداری را ندارند و تاکنون هم یکی دو مورد بوده که برخورد لازم شده است.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ داوطلبین ممنوع است، تذکر لازم به همه ادارات داده شده است و تاکید کردیم که هیچ شائبه‌ای ایجاد نشود.

جلالی افزود: داوطلبان مجاز هستند که برای تبلیغات یک صفحه مجازی برای خودشان ایجاد کنند و مسئول آن را معرفی و آدرس آن را در سامانه ثبت کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)