کد خبر: ۵۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار عنبرآباد با اشاره به کاهش سهمیه ۵۰ لیتری سوخت، گفت: با توجه به عدم وجود زیرساخت‌های حمل و نقل و کشاورزی در این شهرستان، کاهش سهمیه سوخت باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و کشاورزان شده و جوابگوی نیاز آنها نیست.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به کاهش سهمیه ۵۰ لیتری سوخت، گفت: با توجه به عدم وجود زیرساخت‌های حمل و نقل و کشاورزی در این شهرستان، کاهش سهمیه سوخت باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و کشاورزان شده و جوابگوی نیاز آنها نیست.

به گزارش ایسنا، یزدان افشاری پور در جلسه ستاد سوخت شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه در شورای تامین استان به دنبال بازگشت سهمیه ۵۰ لیتری به کارت‌های سوخت هستیم، اظهار کرد: عرضه و فروش سوخت باید متناسب با سیاست ستاد سوخت شهرستان دنبال شود.

وی عنوان کرد: پایش تخلفات در جایگاه‌های سوخت باید از سمت سنتی به نظارت سیستمی برود تا از این طریق متخلفان را شناسایی و ردیابی کرده و با آنها برخورد کنیم.

فرماندار با اشاره به اینکه در عنبرآباد سه جایگاه سوخت داریم، تاکید کرد: باید نظارت جدی بر جایگاه‌های سوخت داشته باشیم و تحقق این مهم نیاز به همکاری جایگاه‌داران دارد.

وی بیان کرد: به منظور کاهش صف‌های طولانی سوخت در یک سال گذشته، الگوهای مختلف عرضه سوخت اجرا شده که خوشبختانه شاهد کاهش صف‌های طولانی و همچنین تخلفات بودیم.

افشاری پور با بیان اینکه در زمینه صرفه جویی سوخت، شهرستان عنبرآباد در کل استان رتبه اول را کسب کرده، افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی هستیم، کاهش سهمیه ۵۰ لیتری مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به این که عرضه سوخت باید در شب‌ها محدود شود تا شاهد کاهش قاچاق سوخت باشیم، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت، جایگاه‌داران از عرضه سوخت با کارت سوخت آزاد از ساعات ۱۰ شب تا شش صبح خودداری کنند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف با جایگاه‌دار متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی اضافه کرد: عرضه سوخت با کارت آزاد در ساعات ۱۰ شب تا ۶ صبح تنها برای نیروی انتظامی مجاز است و عرضه به نیروهای امدادی تنها از طریق هماهنگی با جایگاه‌داران باید باشد.

افشاری پور افزود: با توجه به محدودیت‌های طرح کدینگ به متقاضیانی که با کمبود سوخت مواجه می‌شوند در ۱۵ روز دوم ماه، دو برش ۳۰ لیتری سوخت داده شود.

فرماندار عنبرآباد افزایش ضریب امنیت جایگاه‌های سوخت را مورد تاکید قرار داد و گفت: جایگاه‌داران به منظور افزایش ضریب امنیت و جلوگیری از اخلال در نظم جایگاه‌های سوخت می‌توانند از ظرفیت شرکت انتظام استفاده کنند.

وی با اشاره به این که با جایگاه‌دارانی که بیش از سهیمه، برش توزیع کنند برخورد قانونی می‌شود، اظهار کرد: گزارش تخلفات این جایگاه‌ها به تعزیرات حکومتی اعلام خواهد شد.

افشاری پور شناسنامه دار شدن کامیون‌داران را الزامی دانست و افزود: کامیون‌ها باید شناسنامه‌دار شوند بنابراین باید رانندگان در اتحادیه کامیون‌داران عضو شوند تا بتوانند از سهمیه سوخت برخوردار شوند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه سیاست دولت بر این است تا پروژه‌های عمرانی و زیربنایی فعال شوند، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در حوزه معادن همچون معادن امجز و سر جنگل که برای پیشرفت و توسعه شهرستان حائز اهمیت است باید مشکل سوخت آنها حل شود.

وی با اشاره بر ضرورت تامین سوخت کامیون‌های حمل زباله شهرداری، گفت: با توجه به فعالیت روزانه این کامیون‌ها، میزان سهمیه سوخت آنها باید افزایش یابد.

افشاری پور با بیان اینکه یک سال و نیم است که به دنبال راه‌اندازی کارخانه آسفالت هستیم، عنوان کرد: قرار است این کارخانه با تولید قریب به ۶۰۰ تن قیر، ۷۲ هزار متر مربع از سطح شهرستان عنبرآباد را آسفالت کند بنابراین افزایش تخصیص سهمیه سوخت به این کارخانه امری ضروری است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

پربازدید ها

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)