کد خبر: ۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
وی با تاکید بر اینکه سند توسعه نظم و امنیت استان کرمان یکی از اسناد مهم است، گفت: این سند در معرض قضاوت و انتقاد گذاشته می شود تا تکمیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:  با تاکید استاندار کرمان، هیچ عملیاتی در بخش های مختلف نباید بصورت عکس العملی و روزمره صورت گیرد بلکه باید برای همه بخش ها نرم افزار و سند راهبردی تهیه و تدوین شود.

به گزارش گفتارنو حمید ذکاء اسدی در نشست تبیین سند توسعه نظم و امنیت استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد افزود: پیش نویس سند توسعه نظم و امنیت استان کرمان با همکاری دست اندرکاران قوه مجریه، قوه قضاییه، نیروهای نظامی و انتظامی تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه سند توسعه نظم و امنیت استان کرمان یکی از اسناد مهم است، گفت: این سند در معرض قضاوت و انتقاد گذاشته می شود تا تکمیل شود.

وی بیان کرد: با تاکید استاندار کرمان، هیچ عملیاتی در بخش های مختلف نباید بصورت عکس العملی و روزمره صورت گیرد بلکه باید برای همه بخش ها نرم افزار و سند راهبردی تهیه و تدوین شود.

معاون استاندار کرمان گفت: امنیت با معنای عام و خاصی که دارد یکی از دو رکن زندگی سالم است که ادامه زندگی بدون وجود امنیت ممکن نیست. 

وی خاطرنشان کرد: جلسات متداوبی برای نگارش پیش نویس سند توسعه نظم و امنیت استان کرمان برگزار شد و هم اکنون نیز به سوی تکامل این سند پیش خواهیم رفت و امید است بتوانیم این سند را در استان عملیاتی کنیم.

ذکاء اسدی با اشاره به اینکه استاندار کرمان در بدو ورود به استان کرمان بحث مثلث توسعه اقتصادی را مطرح نمود و این طرح تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است، گفت: در بخش آب و پیشگیری از هدررفت آب سندی راهبردی، در بخش ورزش نیز سند توسعه ورزش و سند امنیت غذایی استان کرمان تدوین شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست از برگزاری همایش ملی کرمان، امنیت و توسعه در اول بهمن خبر داد و افزود: محورهای شش گانه این همایش شامل محور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، جغرافیایی، سلامت و راهبردهاست.

سرهنگ عبدالرضا ناظری با تاکید بر اینکه تاکنون 400 مقاله به همایش ملی کرمان، امنیت و توسعه ارسال شده است، گفت: برای برگزاری همایش ملی کرمان، امنیت و توسعه دو سال کار علمی صورت گرفته و این همایش شامل هشت پنل علمی است.

وی با اشاره به اینکه اگر سند نظم و امنیت استان کرمان به نحو مطلوبی تدوین و اراده شود به عنوان یک الگو در بسیاری از استان ها مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: امنیت انسانی محوریت کار سند نظم و امنیت استان کرمان است که بسیار اهمیت دارد لذا همه موظف هستیم برای امنیت خود، خانواده و دستگاه ها برای تدوین هرچه بهتر این سند تلاش کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ضمانت اجرایی سند نظم و امنیت استان کرمان باید مورد توجه قرار گیرد لذا باید نظرات مردم را هم برای تدوین این سند دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه معتقد هستیم که امنیت مقوله ای بسیار مهم است و باید به موضوع امنیت به شکل فرابخشی نگاه کرد، افزود: سند نظم و امنیت استان کرمان باید خوراک شورای تامین و اولویت رسیدگی به مسائل امنیتی را ارایه دهد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در ادامه این نشست گزارش اقدامات صورت گرفته و مطالعه انجام شده سند نظم و امنیت استان کرمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)