کد خبر: ۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
انصاری در جمع خبرنگاران؛
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با همین روحیه واقع گرایی، مصلحت گرایی و مردم گرایی که امروز نمایندگان در رأی خود به آخوندی نشان دادند در هفته آینده نیز در قضیه برجام ما شاهد همین حضور ارزشمند و اعتماد ارزشمند به خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدوارم با همین روحیه واقع گرایی، مصلحت گرایی و مردم گرایی که امروز نمایندگان در رأی خود به آخوندی نشان دادند در هفته آینده نیز در قضیه برجام ما شاهد همین حضور ارزشمند و اعتماد ارزشمند به خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید انصاری در حاشیه نشست علنی امروز سه‌شنبه (14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا لازم می دانم تشکر رئیس جمهور، هیات دولت و خودم را از رأی قاطع و معناداری که نمایندگان محترم مجلس به ادامه کار و خدمت وزیر راه دادند را ابراز کنم و از همه نمایندگان تشکر می‌کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: از استیضاح کنندگان نیز که فرصت را برای یکی از وزراء فعال، با فکر و پرکار دولت تدبیر و امید فراهم کردند تا گزارشی از خدمات دولت در حوزه راه و شهرسازی ارائه کند تشکر می‌کنم.

انصاری افزود: فضای جلسه استیضاح بسیار خوب بود و استیضاح کنندگان مطالب خود را مطرح کردند و وزیر راه و شهرسازی و موافقان وزیر مطالب ارزشمندی بیان کردند. اگرچه فرصت کوتاه باعث شد باز هم خدمات گسترده در حوزه مسکن، راه، راه‌آهن، هواپیمایی و دیگر حوزه‌های فعالیت این وزارتخانه بزرگ ارائه نشود. اما گوشه‌ای از آمار و اطلاعات در نشست امروز مطرح شد که یقینا مطالب مطرح شده می‌تواند باعث شود در امور و اجرای طرح‌ها و تعیین اولویت‌های مورد تاکید مجلس تسریع شود.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم این رأی پاسخ عملی به فراخوان و نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری که روی موضوع همدلی و همزبانی دولت تاکید دارد، بود و نمادی از همدلی و همزبانی بود همانطور که در استیضاح وزیر آموزش و پرورش، مجلس این همراهی را نشان دادند.

انصاری گفت: من امیدوارم در شرایط کنونی که همه برای رفع مشکلات و توسعه کشور عزم خود را جزم کرده‌اند، همکاری ها بیشتر شود و در عمر باقی‌مانده مجلس نهم نیز با همراهی بهتر و بیشتر مجلس و دولت زمینه انجام اقدامات بزرگ برای خدمت به مردم کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با همین روحیه واقع گرایی، مصلحت گرایی و مردم گرایی که امروز نمایندگان در رأی خود به دکتر آخوندی نشان دادند در هفته آینده نیز در قضیه برجام ما شاهد همین حضور ارزشمند و اعتماد ارزشمند به خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید باشیم.

انصاری افزود: متاسفانه شرایط ناامنی در منطقه وجود دارد اما ما افتخار داریم در پرتو نظام جمهوری اسلامی ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت و همدلی و همراهی مجلس و نمایندگان و همچنین قوای سه‌گانه، کشور در شرایط امن قرار دارد و آمادگی لازم را برای توسعه بیشتر و جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی گفت: من از این فرصت استفاده می کنم به همه سرمایه‌گذاران غیر دولتی، ایرانی و خارجی می‌گویم که دولت تدبیر و امید برای پسا تحریم و اجرای برجام، انشاالله بستر گسترده‌ای را برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف زیربنایی، راه، راه‌آهن، هوایی و مسکن فراهم می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی در همایش دیروز اعلام کردند برای 21 میلیارد یورو طرح و پروژه آماده ارائه دارند. در شرایطی که منابع دولتی محدود است برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار غیر دولتی کار بزرگی است که آخوندی انجام داده و مطمئنا از امروز وزیر راه و شهرسازی و همکارانش در سراسر کشور با اراده‌ای بیشتر و انرژی و همت مضاعف کارهای بزرگ خود را تسریع خواهند داد و به زودی مجلس و مردم شیرینی این رأی اعتماد را درک و لمس خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)