کد خبر: ۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: استان کرمان، دارای جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی است که می‌تواند گردشگران با علایق ویژه را به سوی خود جلب کند.
به گزارش کرمان‌شهر آن‌لاین، محمود وفایی در نشست با معاون توسعه و اقتصاد شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی کشور با اشاره به این‌که باید در تبلیغات جاذبه‌های گردشگری استان، خلاقیت به خرج داده و از روش‌های مختلفی برای شناساندن آن‌ها به گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی استفاده کرد، اظهار داشت: اگر سرمایه‌گذار از بازگشت سرمایه‌ی خود مطمئن باشد، قطعاً انگیزه‌ی بیش‌تری برای حضور در این عرصه دارد.
 
وی افزود: ما به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی برای هتل‌سازی هستیم؛ چراکه استان کرمان دارای فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است.

وی به هم‌کاری سازنده‌ی استانداری و شهرداری کرمان برای احیای بافت تاریخی کرمان اشاره کرد و گفت: مطمئناً احیای بافت تاریخی، زمینه‌ساز و موجب تشویق سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی گردشگری، به‌ویژه هتل‌سازی می‌شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه، به حضور معاون میراث فرهنگی کشور و مشاوران خارجی برای احیای بافت تاریخی استان اشاره کرد و گفت: آماده ساختن بافت تاریخی، از اولویت‌های مدیریت استان است که به جد از سوی دستگاه‌های مربوط دنبال می‌شود.

وی خواستار هم‌کاری شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی جهت ساخت هتل‌های 4 و 5 ستاره در کرمان شد و افزود: با توجه به افزایش گردشگران در استان، افزایش زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل از ضروریات است.

وفایی با بیان این‌که استان کرمان می‌تواند برای ساخت هتل تسهیلات ارائه کند، گفت: طی چند سال اخیر، اقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران مجتمع‌ساز در خصوص ساخت اقامت‌گاه‌های مناسب جهت اقامت گردشگران انجام گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با چشم‌انداز تازه‌ای که به‌روی صنعت گردشگری ایران باز شده، شاهد حضور گسترده‌تر گردشگران و سرمایه‌گذاران این عرصه باشیم.

در ادامه، امیر عدنان سپهری معاون توسعه و اقتصاد شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی کشور، علاقه‌مندی خود را برای ساخت هتل در استان کرمان اعلام کرد و گفت: منابع این شرکت محدود است؛ بنابراین، به‌دنبال افزایش افزوده و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و سرمایه‌گذاران دل‌سوز داخلی جهت هتل‌سازی در کشور هستیم.

وی با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی گردشگری، عشق به کار می‌خواهد، افزود: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، در حال آماده‌سازی بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری در کشور است که استان کرمان، پنجمین استان در این زمینه است.

سپهری بیان کرد: در صورت حمایت و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان، به‌زودی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ساخت هتل‌های 4 و 5 ستاره در استان انجام خواهد گرفت.
برچسب ها: گردشگری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

كشف 25 راس گوسفند قاچاق در سيرجان

شعب کشیک بانک‌ها فردا فعال هستند

آیین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در کرمان برگزار شد

عامل وقوع قتل در معدن کرومیت فاریاب دستگیر شد

تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی فردا تعطیل است

آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد

دمای هوای کرمان افزایش می‌یابد

سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد

برگزاری نوبت دوم کنکور به تعویق افتاد

استانداران اسبق کرمان درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۷ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)