کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
تشکل‌های سیاسی حامی دولت از عزل مدیرکل سیاسی استانداری دلخوراند
اگرچه بسیاری تصور می‌کردند انتخاب روز پنجشنبه برای عزل حجت‌الاسلام اسلامی مدیرکل سیاسی استانداری کرمان برای به فراموشی سپردن عزل مدیرکل سیاسی است اما نامه‌ای که امروز سایت استانداری به نقل از حجت‌الاسلام اسلامی منتشر کرد موضوع را در افکار عمومی زنده نگاه داشت.
گفتارنو/گروه سیاست: 
اگرچه بسیاری تصور می‌کردند انتخاب روز پنجشنبه برای عزل حجت‌الاسلام اسلامی مدیرکل سیاسی استانداری کرمان برای به فراموشی سپردن عزل مدیرکل سیاسی است اما نامه‌ای که امروز سایت استانداری  به نقل از حجت‌الاسلام اسلامی منتشر کرد موضوع را در افکار عمومی زنده نگاه داشت.

در نامه‌ای که در سایت استانداری منتشر شده به نقل از اسلامی آمده است: با توجه به برخی حساسیت‌های بوجود آمده راجع به اینجانب و از طرفی بدلیل اینکه در آستانه انتخابات می‌باشیم، لازم است این مهم در فضای آرام بدون حساسیت برگزار شود و برای اینکه فضای وحدت و همدلی بیشتر شود و دولت در کمال آرامش بتواند اهداف بلندش را به پیش ببرد، بنده ماندن خودم را در اداره کل سیاسی به صلاح خودم نمی‌دانم و هر روز هم شایعات مطرح و این جابجایی و تفسیر را مربوط به ملاقات و عکس اینجانب با برخی از مقامات می‌کنند و از طرفی بنده به تلاش و صداقت، ایمان داشته درخواست می‌نمایم نسبت به جابجایی اینجانب اقدام و بنده سرباز نظام، رهبری و دولتم و در هر کجا صلاح دانستید آماده خدمتگذاری هستم و در پایان از حمایت‌های حضرتعالی در طول مدت خدمت در استانداری کمال تقدیر و تشکر دارم. نامه اسلامی در حالی منتشر شده است که وی روز پنج‌شنبه تودیع و برکنار شد و مشخص نیست نامه استعفاگونه وی چرا روز یکشنبه منتشر شود.

ندای ایرانیان: خود را حامی دولت می‌دانیم اما به برخی رفتارها معترضیم
حزب ندای ایرانیان که دو هفته قبل در نامه‌ای به استاندار از وی خواسته بود تا در برابر فشارهای کمرشکن مخالفان ایستادگی کند امروز خبر داد که قصد دارد نامه‌ای به رییس جمهور بنویسد.

ریس ستاد جوانان روحانی در کرمان از تهیه نامه ای به ریس جمهور در خصوص مدیریت استان خبر داد.

محسن برازوان به خبرنگار گفتارنو گفت : شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان تصویب کرده است تا نامه‌ای از سوی حزب به ریس جمهور نوشته شود و عملکرد مدیریت استان در آن تشریح شود .

ریس حزب ندای ایرانیان در استان کرمان ضمن خودداری از بیان جزییات این نامه گفت: ما این نامه را بصورت سربسته برای دکتر روحانی ارسال می‌کنیم اما در صورتعدم اصلاح رویه مدیران استان و عدم تصحیح روند گذشته آن را علنی می‌کنیم .

برازوان با بیان اینکه ما همچنان خود را حامی دولت می‌دانیم تصریح کرد : کاسبان سیاسی تصور نکنند که انتقاد ما از عملکرد استاندار باعث گسست ما از دولت خواهد شد.

وی گفت : ما همچنان حامی دولت هستیم و از دولت حمایت می‌کنیم اما قرار نیست این حمایت به معنی حمایت از تک‌تک فعالیت‌ها و اشتباهات مدیران باشد.

واکنش نیروهای خط امام به عزل اسلامی
مجمع نیروهای خط امام استان کرمان در پی عزل مدیرکل سیاسی استان نیز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه که خطاب به استاندار کرمان منتشر شده آمده است:‌ در پی انتشار خبر عزل مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری کرمان که از نیروهای انقلابی، مومن پیرو خط امام و رهبری و مهمتر از همه راستگو و صادق می‌باشد، تاسف و تاثر دلسوزان و حامیان دولت تدبیر و امید در استان کرمان را باعث شد دریغ است اگر مجمع نیروهای خط امام استان کرمان نسبت به این تصمیم مدیریت استان واکنش نشان نداده و موضع خود را اعلام نکند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است:‌نخست آنکه از استاندار محترم استان کرمان انتظار می‌رفت چنین تصمیم مهمی که بی شک تبعات زیادی در پی دارد را در زمانی عملی نسازند که جامعه و افکار عمومی درگیر عزاداری برای مولای مظلومیت حسین (ع) است و این تصمیم که اتخاذ آن درست چند ماه پیش از برگزاری انتخابات، فضای سیاسی استان را وارد چالش جدی می‌کند، به زمان دیگری معوق نمایید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:‌ عزل عباس اسلامی و مدیرانی در تراز او بیشتر از همه مدیریت استان را تضعیف می‌کند. به یاد داشته باشید کسانی که از روی کار بودن دولت تدبیر و امید خشنود نیستند، پیش از هر چیز به قطع ارتباط دولت با بدنه مردمی دل بسته‌اند. 

مجمع نیروهای خط امام استان کرمان تاکید می‌کند:‌ عزل مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری که در دوره مدیریتش توانسته بود اتصال محکمی بین فعالین سیاسی، مردم و دولت در استان ایجاد کند، استانداری را در مقابل هجمه مخالفان تنهاتر می‌کند.

این نامه اضافه می‌کند: مجمع نیروهای خط امام استان کرمان اعلام می‌دارد در کنار سایر گروه‌های سیاسی استان، بر خود واجب می‌داند از دولت تدبیر و امید حمایت کرده چون این دولت را حاصل رای، تلاش مردم و تفکر اصلاح طلبی در 24 خرداد می‌داند، دشمنانان و بدخواهان این نظام و مملک بدانند که شاید امروز خوشحال باشند اما به این مهم نیز توجه داشته باشند که همرزمان شاید روزی با یکدیگر اختلاف پیدا کنند اما هیچ گاه هدف والایشان تغییر پیدا نمی‌کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
تا کنون هر چه شنیدیم و دیدیم این بود که فلان مدیر بدلیل صداقت برکنارشده است واهل معامله و زد و بند نبوده است ولی این فرمش را نشنیده بودیم که مدیری بدلیل عدم صداقت با مافوق برکنار شده است احتمالا این در سیستم ها باب است.
آلارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
1
نمایندگان دولت در این استان اگر از جنس تدبیر وامید بودند می بایست مدیرانی را که در هرز دادن و باج دادن وامتیاز دادن بودجه ها و اعتبارات دولت ، دولت قبل را همراهی ودر بدنه آن دولت پرورش وبزرگ شده بودند ، برکنار نماید نه مدیری به جرم عکسی در کنار رئیس جمهوری گذشته کشور . پس لازم است همه آن مدیرانی هم که در دولت قبل عامل ومجری این همه فلاکت وبدبختی شده اند هم به کنار بروند تا صداقت وحقیقی بودن نمایندگان دولت در استان برایمان روشن شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
1
شما که نوشته بودید به خاطر یک عکس کسی را عوض نمیکنید چی شد پس خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
2
واقعا استاندار خیلی بد عمل کرد. ما هم معترض هستیم.متاسفم
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
1
انگار نه انگار دولتی عوض شده و این استان ، استان هاشمی و مرعشی و انصاری و جهانگیری است. مدیر کل پایداری و مخالف دولت نهایتش جا به جا میشود. مدیر کل حامی دولت به دلایل واهی عژل میشود. جای. بسی تاسف دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)