کد خبر: ۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد مگر در مسائل خاص، یادآور شد: برخی از کشورها با اینکه دین ندارند اما براساس عقل و منطق با موضوعات برخورد می کنند اما آمریکا نه دین دارد و نه عقل.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد مگر در مسائل خاص، یادآور شد: برخی از کشورها با اینکه دین ندارند اما براساس عقل و منطق با موضوعات برخورد می کنند اما آمریکا نه دین دارد و نه عقل.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله "سید یحیی جعفری" صبح امروز 4 آبانماه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه ایران دو برابر کشور چین برق مصرف می کند، گفت: با طرح های های ابتکاری استاندار کرمان از جمله طرح همیاران آب امسال از بحران عبور کردیم امید است سال آینده نیز با صرفه جویی سال خوبی را سپری کنیم.
 
وی با تاکید براینکه مشکل خاصی در کشور نیست اما تمهیدات لازم باید اتخاذ شود، افزود: با هوشیاری مقام معظم رهبری و مسئولین نظامی و غیرنظامی کشور به مرحله ای رسیده است که آمریکا که راس استکبار است از جمهوری اسلامی ایران حساب می برد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همچون کشورهای عراق و افغانستان نیست که مورد هجمه آمریکا و مستکبرین قرار گیرد زیرا نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند آماده مقابله با هر تهدید هستند.
 
آیت الله جعفری با اشاره به اینکه تحمل جمهوری اسلامی ایران به معنای صحیح کلمه برای مستکبرین جهان و در راس آنان آمریکا قابل قبول نیست، خاطر نشان کرد: مهم آن است که کشورهای اسلامی به معنای صحیح کلمه اسلامی باشند و در این اصل زیر بار زور و ظلم نروند.
 
وی به جنگ تحمیلی بر ملت ایران در اوایل انقلاب اسلامی و خسارات مادی و معنوی ناشی از آن اشاره کرد و گفت: هر جنگی از دیدگاه بین المللی دارای قوائدی است اما آنانی که از حقوق بشر دم می زنند قوانین بین المللی را در جنگ ایران و عراق زیر پا گذاشتند.
 
امام جمعه کرمان افزود: مقاومت ملت ایران در طولانی ترین جنگ در قرن 21 منجر به این شد که یاسر عرفات از سوی صدام خدمت حضرت امام(ره) برسد و بر آتش بس و خاتمه جنگ اسرار کند.
 
آیت الله جعفری به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد مگر در مسائل خاص، یادآور شد: برخی از کشورها با اینکه دین ندارند اما براساس عقل و منطق با موضوعات برخورد می کنند اما آمریکا نه دین دارد و نه عقل.
 
وی با تاکید براینکه با تمام توان و قدرت باید در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی داشته باشیم که کمترین آسیب را ببریم، خاطر نشان کرد: امروز وزارت دفاع جمهوری اسلامی بیش از پیش فعال است و آمریکا نیز از این مسئله مطلع است که در از لحاظ قدرت نظامی توان حمله به ایران را ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: باید در خصوص مراکز حساس نظامی و غیرنظامی تدابیری اندیشیده شود که بر فرض محال اگر متجاوزی به کشور حمله کرد، با کمترین آسیب مواجه شویم و این یک اصل است که خودمان را در برابر تهدیدات آماده کنیم.
 
آیت الله جعفری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغاز کننده جنگی نبوده و نیست اما در صورت تجاوز، دفاع ما پشیمان کننده است، افزود: با آزمایش موشک عماد، آمریکا اعلام کرد که این امر با برجام نمی سازد  اما نظر صاحب نظران براین است که این موضوع هیچ ربطی به برجام ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)